ADAMIM

50 5 0
                                    

 Dizlerine yatır beni. Saçlarımı okşarken diyeyim değdi diye. Çektiğim çileye yaşadığım acılara değdi diyebileyim. Bana bunu dedirt.

 Hayal misin? gerçek misin? Yoksa hayal dünyamda yarattığım bir karakterden ibaret misin? Hayal dünyamdaki adam ol lütfen. Çünkü benim hayal dünyamda saf ve seven birisin. Gerçek dünyaya dönmek istemiyorum. Biliyorum acısız aşk olmaz ama ben acı çekmek istemiyorum. Seni yaşamak istiyorum.

 Bazen gözlerim dalıp gidiyor. Derin bir of çekiyorum. İçleniyorum. Boğazıma oturan yumruyu görmezden geliyorum. Sadece seni düşünmek istiyorum. Seni bu kadar çok seven kalbi görmemezlikten gelme. Farkına var artık.

 Yapma bana bunu. Yüzünü ellerimin arasına alabilmeme izin ver. Yanaklarını okşayabilmem için bana fırsatlar tanı. Evet yüzüm yok sana gel demeye utanıyorum. Ama sen gene de çık gel bir gün ansızın habersizce. 

05.03.2016

 Sigara getirdiğim için demiş olsan bile bana bugün ''SENİ ÇOK SEVİYORUM BİLİYORSUN DEĞİL Mİ?'' dedin. O an sanırım baygınlık geçirecektim. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Küçük çocukların eline şeker verirsin de sana böyle tatlı tatlı bakıp teşekkür eder ve sevinir ya. Hani o çocuğun mutluluğu gözlerinden okunur. Beni bugün o kadar mutlu ettin ki herkes fark etti. Bugün gözlerin gülüyor dediler. 

 Bana o cümleyi ilk söylemeni istediğim anın daha güzel daha özel olmasını isterdim. Gerçi altında farklı şeyler aramamak lazım bu söyleyişinde sonuçta sigara bulduğum için yalakalık olsun diye söylenmiş senin için sıradan bir cümle. 

 Sen gene bilmezsin ama ben çok küçük şeylerden bile mutlu olurum. Mesela kolun dün ders çalışırken koluma çarpmıştı. O an bile beni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yeter. 

 Aynı zamanda bugün sevgilinle beraber gördüm seni.  Kalbim sızladı. Ama sen mutlu ol da varsın benim kalbim sızlasın. Benim seninle konuşmaya çabaladığım, başında dikildiğim gibi sen de onun başında dikildin. Her şeyi geçtim de en çok koyan ne biliyor musun? sevgilin varken sigara içmek için bile gelmedin yanıma. Oysa ben o paketi sırf seninle üç beş cümle daha konuşabilelim diye almıştım.

 SES TONUNA SARILMAK İSTEDİĞİM ADAM GEL BİR SİGARA DAHA YAKALIM BİZ OLAMADIĞIMIZA, ÜÇ BEŞ KELİME DAHA DUYAYIM SESİNİ. YANAN SİGARA GİBİ BEN DE YANAYIM SENSİZLİĞE. SESSİZLİĞE...

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin