MEVSİM MEVSİM SEVDİM SENİ...

70 5 0
                                    


Mevsim mevsim sevdim ben seni. Her mevsim başka bir güzel sevdim.

Mesela kış mevsimi. Kupamda ki sıcak çikolata eşliğinde uzaklarda bembeyaz bir örtü gibi dağları kaplamış karları izliyorum.

Depresif aşkın mevsimidir kış mevsimi. Yorganın altında yatar sevdiğini düşünürsün. Mesela belediye otobüsünde buğulanmış cama kalbindekinin adının baş harflerini yazarsın. Silmeye de kıyamazsın ama kimse görmesin diye bazen silmek zorunda kalırsın.

Bir dağ evim olsun istiyorum. İçinde sen de olan. Şöminenin başında şaraplarımızı yudumlarken dışarıda yağan karları izlemek istiyorum. Sonra bir film koyalım. Tek battaniyemiz olsun ikimizi de sarsın. Kollarında izleyeyim o filmi. Acıktığın zaman tost yapayım sana. Kuzineli bir sobamız olsun. Kestane yapalım mesela veya patates.

Meyveler hazırlayıp getireyim mesela. Sonra tek tek ellerimle yedireyim.

İşten kızarmış burnunla geldiğin zaman öperek ısıtayım seni. Ellerine sıcak hava üfleyeyim.

Mesela boğazlı kazakların ısıtmasın seni. Gel sarılalım aşk sarsın bedenlerimizi. Aşk ısıtsın yüreğimizi. Sana atkı örmek istiyorum. Her sabah o atkıyı boynuna ben sarmak istiyorum.

24.02.2016

Bugün gece yattım döndüm durdum ama yerimde duramadım. Ve mesaj atmaya karar verdim. Birsürü bahane içinde en mantıklı olanını seçtim ve yazdım. Cevap beklerken uyuyakalmışım. Sabah hastanede gördüm cevap verdiğini. Sanırım uçuyordum mutluluktan. Bir bakışın bile mutlu ediyorken yazdığın o mesaj var ya. Ömrüme ömür kattı. Gel sen de benim ömrüme katıl...

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin