HER ACI ZORDUR.

54 5 2
                                    


 Arka planda gül güzeli çalıyor. Gözlerim yine seni arıyor. Aklıma da kalbime de söz geçiremiyorum. Ne zor şeymiş elveda demek. Seve seve uzak durmak. Her seferinde profiline girmek yok diyorum. Fotoğraflarına bakmak yok diyorum. Ellerime de aklıma da hakim olamıyorum.

Oysa rüyalarımda ne kadar da mutluyduk.Şimdi diğer kızların yaptığı gibi ne kuaföre gidip saçlarımı kestirebiliyorum ne kendimi çikolataya verebiliyorum. İlginçtir ama sigara alkol bile istemiyor canım. Sen yokken her şey ne kadar da tatsız tuzsuzmuş öyle.

Perdeleri kapattım sonuna kadar. Kapılar kilitli. Odam karanlık. O karanlığın içinde bile seni arıyorum. Sana bu kadar yakınken senden uzak durmak... Tarifi bile yok. Yollar küstü bana. Arık getirmiyor senin yanına. 

 Koskocaman bir boşluk var şimdi içimde. Beynim bulandı. Bedenim uyuştu sanki. Kalbimin ağladığını hissediyorum. sadece 1 gün geçti ama o  bir gün bana değil 1 ay 1 yıldan daha uzun geldi.  


02.03.2016

 Bugün hava yağmurluydu. Sisliydi. Belki de bizim için ağladı bulutlar  veya ben ağladıkça yağmur yağdı. Bilemiyorum. Bu sefer yağmurun yağışını izlerken hayaller kuramadım. Nerededir acaba diye düşündüm. Belki de sevgilinle şimdi yağmurun altında ıslanıyorsundur. Hava soğuk olur ama dikkat et hasta olma. Dershaneye gelmiş iyi ki beraberken görmedim sizi. Kaldıramazdım. 

 Her zaman ki gibi kendime söz geçiremedim. Gene geldim yanına. Gene laf attım sana. Olmuyor işte sensizken hiçbir şey yolunda gitmiyor. 

 Hayat önce umut veriyor sanki kazanabilecekmişim gibi ardından ise umursamaz bir şekilde yerle bir ediyor kalbimi. Olmadı dedim kendi kendime. Gene başaramadın. Aşk işte. Seviyorsun gidiyor. 

 ŞİMDİ SENİ SEVMEK BULUTLARA DOKUNMAK GİBİ. ÖYLE BİR İMKANSIZLIK İŞTE

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin