HER SABAH SEN

56 4 0
                                    


 Bazı şeyler vardır. Ayrıyken hiç bir anlam ifade etmezler. Ay ile yıldızlar mesela. Yıldızlar Ayı süslerler. Eğer yıldızlar olmasaydı ayın bir güzelliği kalmazdı. 

 Rakı ve balık, Bira ve fıstık nasıl birbirini tamamlıyorsa sen de beni tamamlıyorsun.  

 27.02.2016

 Bugün ilk defa adımı ağzından sesli bir şekilde duydum. Bugün bana Sinem diye seslendin. Gözlerin gene gözlerime döndü. Güzel gözlerine bakamaz olmuştum  çok sevindirdin beni. Hayallerinden birisini öğrendim bugün. Ve bu hayalini gerçekleştireceğin yolda ilk adımı atarken sana küçük bir hediye aldım. Biliyorum çok büyük bir şey değil ama hayallerine karışmak istedim. 

 Ders çalışırken gene geldin yanımıza. Kibrit kutusunu çok beğendin ya sana getirmeye karar verdim onu. Sen mutlu ol da bende olmasa da olur zaten. 

 Sigara içtik bugün seninle  beraber. Sen bilmezdin ki o sigaranın içinde sen vardın. Bilmiyordun o sigaranın senin için yakıldığını. 

Kalbime sığdırabildiğim kadar seviyorum seni. Taşmaya başladın. Bu aşk her geçen gün kurutuyor beni. Viski ve çikolata gibiyiz şimdi. Beraber olabilsek. Sen ayrı ben ayrı olmuyor. Tek iken viski gibi yakıyorsun sevdiğim. 

 DOKTOR REÇETEMİ YAZDI. BİR ÇAY BİR SİGARA VE HER SABAH SEN...

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin