VEDA...

42 3 0
                                    

20.03.2016
Seninle oturup uzun uzun sohbet edebildiğimiz ilk yerdeyim şimdi. Oturdum düşünüyorum. Düşündükçe üzülüyorum ve üzüldükce yazıyorum. Dün konuştuğumuz zaman sevgilinle aynı şehirlerde okumayı istediğinizi öğrendim. Mesafelere rağmen ondan kopamıyorsan eğer bu gerçek aşktır ve sen o kıza gerçekten aşkısın demektir ki bu benim artık senden vazgeçme zamanımın geldiğini gösterir.

Çok zor ve çok acı olacak ama ben ne zorluklar yaşadım elbet bu zorluğu da atlatırım.

Vedaları sevmem o yüzden veda etmeyeceğim sadece sana olan duygularımı kalbime gömeceğim. Unuta unuta sileceğim. Kazıyacağım kalbimde ki aşk kırıntılarını.

Seninle yan yanayken senden uzaklarda olmak tarif edilemez duygular yükleyecek bana.

Sigara içmek size ve çevrenizdekilere zarar verir diye bir kamu spotu var seni sevmekte bana ve çevremdekilere zarar verdi. Sana olan aşkım beni değiştirmeye başlamıştı.
Sigaramın külü gibi dökmeye başlamıştı göz yaşlarımı.

Şimdi yokluğunda o masmavi gökyüzü bana simsiyahtır. Hava hep yağmurlu ve mevsimlerden hep sonbahar.

Sen de bana yer yok biliyorum ve dışarıda kalmamak için gitmeyi tercih ediyorum. Isınacak bir çift eli ve sımsıcak bir yüreği bana çok gördün ya sana da yazıklar olsun. Giderken kapıları ardına kadar açık bırakıyorum eğer gelmek istersen zorlanma diye.

Ölü gibiyim şimdi. Bedende ruh yok veya beden var da ruh yok... En çokta kendime kızıyorum. Boş umutlara kapıldığım için. Bazen kafayı yediğimi düşünüyorum. Düşünmekten kafayı yemiş olabilme ihtimalini varsayıyorum. Düşündüklerimi, hissettiklerimi söyleyemediğim için deli oluyorum. İnsanın kendi kendine dertleşmesi zor. Geceleri kendisine anlatması... Çoğu zaman düşünceler boğazımda düğümleniyor nefes alamıyorum. Canımın yanması umrumda değil de senin bunları fark etmiyor olman çok koyuyor.

Yanıbaşında kalamayacağım artık. Bana beklemeyi ve sabretmeyi öğrettin hakkını yemiş olmayayım. Bana aşkı da öğrettin. Sana olan sevgimle daha iyi bir sinem yarattın sen. Ama artık yaralıyım ben. Gücüm yetmiyor tek başıma yaralarımı sarmaya. Kendi çabalarımla uçmaya çalışırken kanatlarımı kırdın sen benim.

En derinime inmeyi başarabilen tek adamsın sen. Yüreğimin derinliklerinden gelen bir sızı vardı. Şimdi anlıyorum sebebini. O sızı saldırıyor şimdi bedenime.

Engelleri göremeyecek kadar körmüş meğer gözlerim. Yazmaktan başka bir şey gelmedi elimden can parçam. Özür dilerim.

Denizlerden rüzgar eserken sardı gene kokun bedenimi ama bu sefer içime çekmedim kokunu.

Sarhoşken veya ağlarken yanında olmak isterdim. Üzgünken başımı omzuna dayamak ve öperek mutlu etmek. Kırdığım zaman gönlünü alabilmek için türlü şebeklikler yapmak isterdim. Aslında bütün bu saf duyguları sevdim de bir sen sevemedin beni de saf ve temiz aşkımı da

Gece uzun...

Bu son hiç olmadı ama hayat şartları böyle gerektirdi.Gençliğimin masum aşkı olarak kalacaksın hep. Saf duygularımın baş karakteri. Hayallerimin adamı, masallarımın beyaz atlı prensi. Bazı duygularla vedalaşma vakti geldi. Her zerrene aşık olan ben asla unutmayacağım seni sadece başımı yastığa koyduğum zaman aklıma getirmemeye çalışacağım seni. Savaş bitti kıyımın en güzel manzarası. Kalbimin en güzel denizi.

Bazen sesin çok güzel çok huzurlu geldi. Ne anlattığını dinleyemedim özür dilerim. Bazen ise suskunluklarında anlatmak istediklerini duydum. Bile bile sen diye kanadı benim kalbim. Şimdi kansız kaldım. Damarlarım çekiliyor ve bu benim için çok zararlı. Derin derin iç çekmelere başladım yaşama tutunabilmek için. Senin olamamak seni hissedememek demek değildir. Ben kalbimin senin için atmaya devam ettiği her gün seni de hissedeceğim. Her şeye rağmen herkese rağmen yine de sen diyen insanı kaybetmek büyük hata....

Her şeyin bir sonu olduğu gibi bunun da sonu geldi artık. Her başlangıç bir son getirirdi. Bizimki de geldi işte. Bunlar şimdilik son sözlerim. Burada yazan yazılar sensin işte. Senden ve sana olan aşkımdan ibaret. Seven insanlar size sesleniyorum ben gidip yapamadım. Hayat kısa yarına sağ çıkacağımız belli değil. Şans eseri yaşamayı başardığımız bir ülkede yaşıyoruz. Seviyorsanız gidip konuşun. Gurur aşkın önüne geçmesin. Her şeyi zamanında yaşayın. Sevmekten korkmayın yalnızca kaybetmekten korkun. Aşk güzel şey hepiniz aşık olun. Ama değecek insanlara. Değmeyecek insanlar için kalbinizin atmasına izin vermeyin.

YOLLARIMIZIN KESİŞMESİ DİLEĞİ İLE....

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin