HOŞLANDIM. GÖRMEDİN.
SEVDİM.İLGİLENMEDİN.
KONUŞTUM. DUYMADIN.
BAKTIM. GÖRMEDİN.
AŞIKTIM. İNSAFSIZDIN...
Aşk sıradan bir şey değildir ve ben seni öylesine sevmiyorum. Aşkla tutundum ben hayata. Senle tutuldum. Egonu eğiteceksin. İçinde ki sesi bastıracaksın, beynini saf dışı bırakacaksın ve atacağın her adımı kalbine sorarak atacaksın. Gururun geçmeyecek önüne mesela. Gecelerin verdiği acılara sövmeyeceksin. Yaşattığı acılarla seveceksin. Aşk bir iş veya bir görev değildir. Yaşanması gereken bir serüvendir. Yeri gelecek göz yaşı dökeceksin, yeri gelecek sigara içmekten ciğerlerine bıçaklar saplanacak, uzun geceleri güneşe bağlayan sabahları selamlayacksın onu düşünürken. Hatalar yapacaksın, zorluklar çekeceksin vazgeçme aşamasına geleceksin, tökezleyip düşeceksin ama her seferinde pişman olmadan ayağa kalkacaksın. Hiç düştüğü için yürümekten vazgeçen birisini gördünüz mü siz? Düşeceksin düşeceksin ki ayağa kalkıp koşabilesin. Bağırsan geçmeyecek şeyler yaşatacak aşk sana. Ağlasan sönmeyecek yangınlar... Belki sever diye bir umut bekletecek seni. Bir bakmışsın yapamam dediğin şeyleri yapar olmuşsun. Gitmem dediğin yerlere gitmeye başlamışsın. Sırf sevdi diye parça listene şarkılar eklemeye başlamışsın. Uzaktan uzağa kıskançlıklar girecek içine. Ağzını açamadan izleyeceksin ama içinde fırtınalar kopacak. Kalbinin derinliklerine kapatacaksın onu. Sırf zarar görmesinden korktuğun için. Sonra her dakika merak edeceksin. Ama bir kelime dahi yazmaya cesaretin olmayacak. Canı yandığında için sızlayacak. Hasta olduğu zaman sen de hastalanmayı göze alarak yanına gideceksin. Yaptığı hataları görmeyeceksin. Eksikleriyle, kusurlarıyla seveceksin. Gönül gözüyle bakacaksın. Gözlerine baktığında ruhunu okuyabileceksin. Mimiklerinden, yüz ifadesinden söylemeye çalıştıklarını çözeceksin. Bazen karşısına geçtiğinde kelimeler düğümlenecek konuşamayacaksın. Bazen sadece o konuşsun diye susacaksın. Sesini özlediğinden. Bazen yüzüne bile bakmayacak. Ama sen gözlerini görebilmek için çırpınacaksın. Yanlış zamanda yanlış yerde doğru insanla karşılaşırsın. Gene seni yakan zaman olur. Anılar acıtır canınızı. Buruk kalbinizle gülümseyerek hatırlamaya çalışırsınız anıları. Aşık olmak anlık bir şeydir. Bir anda hayata pembe gözlüklerle bakarsınız. Etrafta sanki ondan başka kimse yokmuş gibi gelir. Yemekler daha güzel olmaya başlar. İçilen çaylar daha anlamlı hale gelir. Hayatında köklü değişiklikler olur. Aşk insanı olgunlaştırır. Büyütür ve hayatın acımasızlığını acı bir tecrübeyle öğretir. Ne şanslıyım ki böyle bir tecrübeyi senin gibi bir adamda tattım. Bana aşkı öğreten adam, gönlümde çiçekler açtıran adam seni seviyorum.
ÖZETLE: AŞK GÜZEL ŞEY...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşığın Günlüğünden
RomanceBir aşığın kaleminden... Sevdiğim yine seni düşünüyor yine yazıyorum. Ben bu yazıları yazarken içimdeki bütün hisleri beynimin her nöronunda yer edinmiş güzel yüzüne ve yüreğime bir kağıt kesiği yarası gibi saplanan gülüşüne adıyorum. Gönül bahçemi...