•לירז P.O.V•
היום קמתי לי לעוד יום האמת מצד אחד יופי, עכשיו תהיה לי עוד חברה ספרדייה חכמה שתצטרף אליי. ומצד שני אני עדיין עצבנית מאטיאס הבן זונה הזה איכס. אני יודעת שהלילה זו הדרך היחידה להציל את התחת שלי ממנו. הלכתי להתלבש לבשתי סקיני שחור וצמוד וחולצת בטן אדומה, שהבליטה את העגיל בטבור שלי בצבע טורקיז מדהים. עם אבני סברובסקי יפים ולבשתי מעיל עור שחור. אחרי שסיימתי לבשתי נעליי פלטפורמה שחורות ולקחתי תיק איתי כסף ואת האייפון שלי, עשיתי איפור קל צלליות בצבע לבן כמעט לא נראים. מסקרה, איליינר כנף, סומק לא הייתי צריכה יש לי סומק טבעי על לחיים ואודם אדום ויצאתי. ראיתי את חוסינה עומדת בחדר אוכל ואליה חולצה ארוכה ומכנס ג'ינס פשוט היא הביטה בי מופתעת מהמראה.
"היי חוסינה מוכנה ליום הגדול שלך?" שאלתי בחיוך מחזיקה באישורים.
"כן." היא אמרה בחיוך רחב.
"יופי היום כשתחזרי את תהיי המלכה כאן." אמרתי לה בחיוך. יצאנו לנו לכניסה נתנו לשומר את האישורים ויצאנו לתחנה. "חוסינה המקום הראשון שבו תבקרי בו יהיה סלון יופי ואחר כך שופינג רציני." אמרתי לה בחיוך רחב.
"מה הם יעשו לי?" היא שאלה אותי מהוססת.
"הם יהפכו אותך לבחורה הכי שווה בכל התיכון רוקפורד, אבל קודם נתחיל בדברים הבסיסיים. ואחר כך נמשיך לדברים העיקריים חוץ מחוש אופנה נחזק את האופי שלך מול המטומטמים האלה. אם לא יפגינו לך כבוד ראוי." אמרתי בחיוך מסבירה. ישבנו חמש דקות אז הגיעה האוטובוס שנוסע לקניון הכי גדול בלונדון. "בואי חוסינה." אמרתי לה עלינו לספסלים האחוריים בחורים רבים נכנסו מביטים בי איך אני לבושה וקרצו לי, לא התייחסתי לזה.
"קודם חוסינה אף פעם אל תורידי את הראש תתיישרי, ודבר שני תגידי לי מה הוא השם המלא שלך?" שאלתי אותה ידעתי שאצליהם הספרדים נותנים שני שמות.
" חוסינה לוסיאנה רוסו." היא אמרה בביטחון.
"אוקיי מעכשיו כולם יקראו לך לוסיאנה חוסינה יקראו לך רק החברים הקרובים אוקיי?" אמרתי לה בחיוך היא חייכה אליי.
"אוקיי." היא אמרה לי.
"אז ככה לוסיאנה הגיעה הזמן לרדת." אמרתי תופסת בידה בעדינות וצעדתי איתה לכיוון היציאה. מלפנינו עמד בחור בלונדיני הוא הביט בי, וחייך אליי חיוך מזמין התעלמתי יורדת כשהאוטובוס עצר.
"סליחה נסיכה איך קוראים לך?" הוא שאל ניגש אליי חייכתי.
"את השם שלי תצטרך לברר." אמרתי בחיוך רחב הוא הביט בעיניו הכחולות כמו קרח.
"אוקיי קחי הינה המספר שלי תתקשרי אליי אני מקווה שנפגש עוד נסיכה." הוא אמר מושיט לי את מספר קורץ ועזב. הבטתי במספר וזרקתי בזלזול לתיק וחוסינה הביטה בי בהלם בהפתעה.
"הוא הרגע התחיל איתך ואת דוחה אותו?" היא אמרה בהלם צעדנו לנו לכיוון סלון יופי, שלא היה רחוק מהקניון הוא היה גדול ונדיר חלונות ראווה בהירים.
"קודם כל אף פעם אל תראי לגבר שאת מוקסמת ממנו אחרת הוא ינסה להשכיב אותך ולפגוע בך. ודבר שני אם את באמת מעניינת אותו יחפש אותך בכל העולם." אמרתי לה בחיוך צעדנו לנו לכיוון הסלון נכנסים.
"קודם תהיי זקופה לוסיאנה ודבר שני תתכונני להיות המלכה היום, דבר ראשון נתחיל מהשיער שלך." אמרתי לה מסבירה היא נראתה לחוצה מהוססת.
"מה לא בסדר בשיער שלי?" היא שאלה.
"דבר ראשון הוא אסוף כמו של זקנות, והוא אצלך קצת פגום נעשה לך תסרוקת מדורג שפיצים את תהיי מהממת." אמרתי לה בחיוך, כשנכנסנו ניגשה אלינו ספרית צעירה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות נמוכה ממני בכמה סנטים היא הביטה בי ואז בחוסינה.
"שלום במה אוכל לעזור לך?" היא פנתה אליי.
"שלום, אני רוצה שתעשי לבחורה הזו לוסיאנה תסרוקת שתספרי אותה מדורג ותעשי לה מהפך." אמרתי לה לוקחת קדימה את לוסיאנה.
"אוקיי ומה לך?" היא שאלה אותי.
"בשבילי פוני וקצוות, אבל בבחורה תעשי עבודה טובה ותשקיעי כמה שיותר יש לה שיער פגום קצת." אמרתי לה בחיוך.
"בסדר, איך שמך אחותי?" היא שאלה אותי.
"לירז." אמרתי לה.
"אוקיי לירז אעשה כל שביכולתי בואי לוסיאנה." היא אמרה לוקחת אותה ישבתי לי על אחת הספות האדומות. הקירות היו מעוצבות בכריות אדומות, ולבן והיה שם מנורה גדולה ומרשימה. והספות היו אדומות הסלון היה ענק עם קומות מדרגות בקומה הראשונה. היתה מספרה עם מלא מראות וכורסאות בבז׳. לקחתי את אחד מגזינים ודפדפתי מביטה בתסרוקות שיש שם.
"לירז," בחורה אחרת קראה לי שיערה היה שחור ועיניה ירוקות היא הושיבה אותי ליד לוסיאנה התיישבתי, היא אחלה לספר אותי בקצוות ולסדר את הפוני.
"לירז מה דעתך על העיצוב עד עכשיו?" היא שאלה אותי סובבתי את ראשי מביטה בשיערה הרטוב של לוסיאנה ואיך היא סיפרה את הקצוות באופן מקצועי.
"יופי עבודה יפה אה–" לא ידעתי את שמה.
"נילי." היא אמרה את שמה.
"יופי של השקעה נילי." אמרתי לה מביטה בה. הבחורה השנייה סיפרה אותי אחרי שהיא סיימה והבחורה ההיא נילי גם סיימה ללוסיאנה אמרתי תודה. ושילמתי על תספורות.
YOU ARE READING
כבשתי אותך!!!!
Romanceעדי אטיאס הוא בחור מרדן הנער המפונק שכל נערה או אישה נופלת אל זרועותיו, הוא מחפש רק צרות שובר לבבות. הגבר הנאה שיודע את המשחק. ״בנות בשבילי כמו נייר טואלט.״ הוא מפונק הבחור ששמו השני צרות. "אני רואה שסוף סוף מצאת את הדרך הביתה עדי!" "הגיעה הזמן ש...