•גל P.O.V•
"אני לא מאמינה לך הוא באמת כתב לה מכתב כזה?" שאלתי את לירז כשנטלי יושבת מבואסת מהירידות של לירז.
"תקראי בעצמך." היא אמרה מצחקקת לא התאפקתי התחלתי לצחוק. "כפרות שלא נעליב את נפתלי תגידו שזה ביאליק כתב את זה כשהוא היה שיכור." היא אמרה לנו בחיוך אפילו נטלי צחקה.
"אני רואה שעדי שלך לא עושה לך דברים כאלה. לפחות הוא ניסה להיות רומנטי נפתלי." נטלי ניסתה לעקוץ אותה לירז צחקקה.
"עדי חיים שלי הוא עושה כל מה שאני רוצה. הוא הגבר הכי משגע שיש אני משוגעת על הבחור החתיך הזה." היא אמרה בהערצה.
"ומה איתך טמיר יוזם עבורך משהו גלוש?" נטלי ניסתה לעקוץ אותי.
"כפרה טמיר לוקח אותי בשישי למסעדה יוקרתית בעיר. מה תגידי על זה לפחות הוא לא שיכור נפתלי שכותב גרוע, כמלומר ביאליק." המחשבות על טמיר רק גרמו לי להרגיש חמימות בדיוק דיברנו עליו הרגשתי ידיים חמות מחבקות אותי.
"חיים שלי על מה אתן כאן מרכלות כמו סבתות זקנות?" הוא שאל אותי.
"אשתך סבתא רכלנית!!" לירז אמרה לו פולטת.
"הי זהו לירז את עולה לנו היום על עצבים הלך עלייך." אמרתי עצבנית.
"כן חרם עלייך אחותי." רטמיר אמר בחיוך זדוני.
"נסו לתפוס אותי כפרות." היא השיבה בשעשוע והתחלתי לרוץ אחריה, כשהיא מצחקקת לה היא רצה לאורך מגרש הפוטבול האמריקאי הבנים הביטו בנו כשהיא בורחת ממני.
"סבתא רכלנית!!!!!" היא צעקה לי מתגרה בי כשהיא צחקקה הייתי באטרף היא הולכת לאכול אותה כל כך. אז היא קפצה כמו פעלולנית מקצועית עולה לשורה הראשונה של אצטדיון וקפצה חזרה לדשא ורצה. הבנים צעקו הוּ!! מרוב שהיא אמרה שוב סבתא רכלנית. היא המשיכה לרוץ רצתי אחריה היא בינתיים הפילה אנשים בדרך צוחקת, היא בין רגע פתאום נעלמה לי בחצר האחורית. סאמק התחלתי לחפש אותה לא מצאתי אותה.•לירז P.O.V•
הרגשתי זוג ידיים אוחזות בי סותמות לי את הפה. מחזיקות אותי קרוב כל כך היינו באחד המחסנים. ניסיתי להשתחרר מהדמות ראיתי את אותו הבן זונה שבעטתי בו. הוא הרכין את ראשו אליי כשאני עם הגב עליו. והצמיד אותי לקיר עם הפנים אליו ידיו חסמו כל דרך בריחה בגופו החסון.
"אז מה כוסית נפגשים שוב? הרי הבטחתי לך?" הוא אמר לי בחיוך פראי.
"אח שלו אתה מתעסק עם הבחורה הלא נכונה. אני לא אחת הזונות שלך התבלבלת בכתובת אח שלו. אני ישראלית חמת מזג לא כדי לה שאשלוף את הצד הפראי שלי הצד הכי אפל שלי רוצה לנסות?" אמרתי בקול נמוך ומאיים הוא חייך חיוך פראי.
"למה לא נסי אותי, נראה מי יותר טוב ישראלית שטחית וחוצפנית חסרת מעצורים, אחת שרואה בעצמה מלכת העולם או אני גבר איטלקי כובש." הוא אמר בחיוך עף על עצמו הוא התקרב אל פני.
"אתה ביקשת אתה קיבלת רק אל תבכה אחר כך אחרי שאהפוך את חייך לגיהינום. שכחת לציין עוד דבר שאנחנו הישראלים הכי יפים בכל היקום. הכי סקסים עד כדי כך שלך רק לחלום על יופי כמו שלנו. כפי ששמת לב אנחנו לא רואים בעיניים לא את המורים ולא את אף אחד, עושים מה בא לנו ונמשיך בכיף שלנו." אמרתי בחיוך מתגרה הוא הביט בחיוכי הפטתי מהופנט בקלות הוא התקרב אליי לנשק אותי. ספרתי בשקט כשהוא היה ממש קרוב מרחק קטן הוא עצם את עיניו, ויצאתי מבין זרועותיו בכך שהוא נישק את הקיר. ובעטתי לו במקום הרגיש והוא נפל.
"קארו אמיגו ככה אומרים אצלכם לא?" אמרתי מצחקקת.
"ישראלית מזדיינת." הוא אמר עצבני.
"בכיף שלי לשבור אותך." יצאתי משם לוקחת קרש ונועלת אותו בפנים עוזבת אותו כשחיוך מרוח על שפתיי.
"תסבול שם בלי גראטואיטו אידיוטה." אמרתי במבטא איטלקי.
"תפתחי לי יא חתיכת מפגרת!" צחקתי ממשיכה לי ללכת לכיוון המחששה. ראיתי את פניה של גל אדומות מעצבים ואת פניה של נטלי צחקקתי. מתקדמת לעדידוש חיבקתי אותו.
"עדי כנראה לא מתים עליי פה חוץ ממך חיים שלי." אמרתי לו ברכות הוא צחקק.
"גם אליי מאמי אחרי מה שאמרתי על שיר שנפתלי כתב." הוא צחקק חיבקתי אותו מלטפת את פניו ברכות חולה על זיפים העדינים שלו.
"מה דעתכם כפיצוי נשבור את הרצפה הלילה כאן?" שאלתי את החבר׳ה. עדי הביט בי שנינו חייכנו זה אל זו.
"אני זורם איתך, רק בתנאי אחד אנחנו נוכל לסגור בנינו משהו." נפתלי אמר לי בחיוך.
"יש מצב אחי אין לי בעיה בוא נלך לסגור." אמרתי לו בחיוך. עדי הביט בי בחיוך רחב מרוצה מההצעה שלי.
"אני מארגנת את המוזיקה." נטלי אמרה.
"אני אארגן שתייה חריפה." גל אמרה בחיוך זחוח.
"אני מארגן שחטה ונרגילות." יואל אמר בחיוך רחב.
"אני את הקישוטים באולם." תימי השיבה בחיוך.
"אנחנו נארגן כמה שיותר אנשים." עדי אמר נותן לטמיר כיף.
"מתאים נביא להם את הסגנון המזרחי ביותר." יואל אמר בחיוך
"סקס!! סמים!! ורוקנ'רול!!!" כולנו צעקנו ביחד.
"מי יהיה הדיג'יי שלנו?" גל שאלה בדרך אגב.
"סמכו על קוקו הוא טוב בזה." עדי אמר קורץ לו קריצה גלויה.
אחרי שסיימנו עם חילוקי תפקידים. הלכתי עם חצי הוא נתן לי חיבוק קל חיבוק של ידידים.
"כפי שאת ראית אין לי כישרון טוב בכתיבה." הוא אמר לי בחיוך צחקקתי.
"ושכחת לציין שאתה בעל אגו נפוח אחי, אבל אל תדאג נארגן כבר משהו." אמרתי לו בחיוך.
"כמו לירזי נו כפרה עלייך." הוא אמר לי צחקקתי ואמרתי לו את התוכנית.
"עשינו עסק." הוא אמר נתתי לו כיף.
"יאללה בוא נתחיל להכין אותך." אמרתי בחיוך.
YOU ARE READING
כבשתי אותך!!!!
Romantizmעדי אטיאס הוא בחור מרדן הנער המפונק שכל נערה או אישה נופלת אל זרועותיו, הוא מחפש רק צרות שובר לבבות. הגבר הנאה שיודע את המשחק. ״בנות בשבילי כמו נייר טואלט.״ הוא מפונק הבחור ששמו השני צרות. "אני רואה שסוף סוף מצאת את הדרך הביתה עדי!" "הגיעה הזמן ש...