כבשתי אותך!!! פרק 30: יאללללה בלגןןןןןןןן

2.3K 122 3
                                    

עדי P.O.V•
נישקתי אותה שוב לפני שתיכנס לא רציתי להיפרד ממנה, כשנישקתי אותה מוזיקה נשמע. וכולם הביטו בנו הופתעתי אבל לירז לא הופתעה.
"הוּוּוּ" כולם אמרו במקהלה כשהפסקתי
"מה קרה לא ראיתם נשיקה מיימכם?" שאלתי אותם הם צחקקו.
"אתה עדי אטיאס מתנשק עם לירז יזראילוב בהסכמה תצבטו אותי אני כנראה מסטול תחת." נפתלי אמר מצחקק.
"יאללה כאילו אתה לא איבדת את הראש בגלל נטלי." לירז אמרה בקול פראי נטלי הסמיקה, ואני ולירז הבטנו אחד בשנייה וצחקקנו.
"מלכה שלי את היום שפיצית מכור עלייך." אמרתי לה מרים אותה באוויר ומנשק את שפתיה.
"באמת אני כנראה תחת השפעת סמים אטיאס ויזראילוב." שמעתי את קוקו אומר.
"הו בטח כאילו אתה טוב אתה דלוק על התחת של תימור ואין לך את האומץ להגיד לה!" אמרתי לו הוא הופתע ותימור נראתה נרגזת מתמיד.
"מה אמרת!!!" היא צרחה אליי לירז נעמדה לפני.
"מה ששמעת חמודה הוא דלוק לך על התחת ומפחד להגיד לעדידוש." צחקקתי חיים שלי אני מסטול רק מהיופי שלה.
״וממתי את בצד שלו?!" תימור כעסה אליה.
"כן ממתי?" נטלי אמרה בזעם. לירז הסתובבה אליי ונישקה אותי בחיוך.
"מעכשיו מתוקות, אז קישטה." היא אמרה גל הפתיעה אותי הפעם היא צחקקה ולא אמרה מילה נגדי.
"יופי של פרייר יש לך." גל אמרה ללירז לירז צחקקה."מזל טוב פרייר." אמרה לי וטפחה על שכם.
"איי אל תגידי על האהוב שלי פרייר רק לי אפשר להגיד לו זאת." לירז המניאקית אמרה לה.
"זהו את אכלת אותה." טמיר אמר קולט מה אני הולך לעשות לה.
"עוד נראה." לירז אמרה בחיוך לטמיר. טמיר המשיך לחייך הרמתי אותה בזרועותיי כולם הלכו אחרינו.
"עדי תפסיק תוריד אותי!!!" לירז צעקה לקחתי אותה לכיוון הבריכה של התיכון וחייכתי.
"לא מאמי השמלה שלי בבקשה!"אמרה קולה מתוק.
"בסדר מאמי נשיקה ולא אזרוק אותך." אמרתי לה.
"בסדר רק בוא נתרחק מכאן." היא אמרה חייכתי מרוצה נתתי סימן לחבר'ה הם קלטו. היא התקרבה עליי ונישקה את לחי שלי הופתעתי היא רק נגע בשפתיי בידיה.
"אני קלטתי אותך אטיאס לא מאמי אין לך סיכוי." לחשה לאוזני וקמה. "בנות יקרות-" היא אמרה נישקתי אותה מצמיד אותה לקיר.
"יש סיכוי." אמרתי בחיוך בין נשיקה לנשיקה ראיתי את הבנים זורקים את הבנות לבריכה והן רטובות להן. לירז חייכה אליי חיוך פראי.
"אין בעיה בלי שמלה רק חזייה ותחתונים רוצה שכולם יראו את גופי ויררו ממ..." התלהטתי מזעם.
"תשכחי מזה את לא תעשי!" אמרתי זעום היא רק חייכה.
"אז תוותר על התוכנית או שאתה יודע אתה מכיר אותי אטיאס." אמרה בחיוך מנצח שלה.
"מוותר חלקית את תפצי אותי בנשיקות שלך." אמרתי לה בחיוך היא רק תפסה בידי ולקחה אותי אחריה ונישקה אותי מול כולם ואז מצאתי את עצמי בבריכה והיא למעלה מצחקקת.
"מה אהבה עושה איתך אטיאס מכור שלי צ'או יפיוף." אמרה לוקחת את ג'ולייט שנרדמה מעירה אותה.
"ואי לא הייתי מוותר אחי." נפתלי אמר מצחקק.
"היא הולכת עוד מעט לטעום ממשהו שהיא לא טעמה מהעולם הזה." אמרתי יוצא.

לירז P.O.V•
לקחתי את ג'ולייט איתי היא נשענה אליי חמודה. עלינו לחדר היא הוציאה פיג'מה והלכה להתקלח. הלכתי להוציא שורט וגופייה והלבשה תחתונה היא יצאה מהמקלחת.
"לילה טוב לירז תודה שאערת אותי." אמרה עייפה .
"אין על מה לילה או בעצם בוקר." היא כבר נרדמה על המיטה הלכתי להתקלח, כשחזרתי ראיתי את עדי הוא ישב על המיטה בלי חולצה עם בוקסר לידו בגדים נקיים שלו לבשתי שורט וגופייה שחורים.
"מה זה אמור להביע תלבש על עצמך משהו." אמרתי בזעם הוא התקרב אליי.
"זה אומר מתוקה את זה." הוא הרים אותי בידיים שלו ורץ איתי לבריכה זורק אותי עם הבגדים צרחתי כולם צחקקו חייכתי לעצמי מכינה תוכנית ב'. הוא לא היחיד פה חכם.
"הצילו אני טובעת!!!" צרחתי.
"בטח מאמי כמו בפעם הראשונה!" אמר צורח עצרתי אוויר לעשר דקות ושכבתי בתחתית.
"עדי היא רצינית תסתכל כבר עברו עשר דקות." שמעתי את רטמיר אומר בדאגה.
"לירז תפסיקי עם המשחקים." הוא אמר עיניי נעצמו ו.......

המשך יבוא...

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now