כבשתי אותך פרק 47: אהבה עד לגן עדן

1.6K 100 8
                                    

נשמעו צפצופים מוזרים הדופק ירד במהירות עצומה בליבה של לירז.
"מהר ליאור תקרא לרופא!" רינה בכתה היסטרית הוא רץ לקרוא לרופא מתפלל לה' שביתו תחזיק מעמד. בינתיים הצפצופים נשמעו בחדר בעוצמה הרופאים נכנסו לחדר מוציאים את ההורים הכואבים מתפללים לה' שלירז לא תמות.

עדי P.O.V•
אני מת אהובה שלי אם אהבה היא מלחמה אז כבר נכנעתי לא אכפת לי מי צודק, רק רוצה להתנתק מן העולם הזה. החיים לא שווים בלעדייך לירז סוד של חיי, אהבתי נפש שלי הגוף שלי הנשמה שלי החיים שלי המשמעות שלי אם את לא שלי אני מוותר על חיי אני מעדיף שנשמתי תישרף לירז שלי. אהובה שלי חיי חסרי ערך בלעדייך. הנשמה שורפת להבות בוערות בי הגחלים טריים שורפים הכל סביבנו מה נותר? הגיהינום עצמו אם לשם דרכי אלך לשם כל עוד אדע שאת בגן העדן אהובתי. לא אהבתי לעולם מישהי ברמה כזו שהייתי מוכן למות בשבילה, אפילו עם מאיה לא הגעתי לסף גיהינום כל כך מהר כפי שהגעתי היום לזה. זה כואב בלעדייך לירז אם את עוזבת את עולמי מה שווים חיי אהובתי. אלוקים קח את חיי אם היא תמות גם אני אמות איתה היא שלי בין אם זה בגן עדן או בגיהינום. עמדתי במקום הזוהר הזה צועד לעבר אור בהיר, היכן הבניין הקדוש בין הקדושים המקדש צעדתי לכיוון החומה מביט באהובתי קרובה לשער.
"לירז! אהובתי יקרה שלי יפה שלי." קראתי לה רצתי לעברה חיבקתי אותה בחוזקה.
"עדי אהובי גבר שלי יפה שלי, מה אתה עושה פה?" היא חיבקה אותי בחוזקה מביטה בפני חיוורת יפה לבושה בלבן. ראיתי על גופי חולצה לבנה בפסים לבנים ומכנס לבן יפיפה.
"את בוחרת, להעלם לי בבת אחת אם את הולכת אני הולך איתך לעולם אהובתי." לחשתי לאוזנה מחבק אותה בחוזקה.
"עדי לא! אני מתחננת לא אל תלך איתי אם אתה תעזוב את העולם שלנו מה יקרה להורים ללוסיאנה לילד שלך?" היא שאלה בכאב כשעל פניה דמעות.
"זה לא הילד שלי אהובתי לא הייתי איתה, ולא אהיה זה רק איתך יקרה שלי אם את הולכת אני הולך איתך." חיבקתי אותה גם בעיניי דמעות אני מת בלעדיה היא חיי. "בלעדייך לחיי אין משמעות לירז יזראילוב." לחשתי לה מחבק אותה בחוזקה.
"אל תוותר על החיים אני מתחננת אהובי." היא לחשה מחבקת אותי.
"אנחנו הולכים ביחד." לחשתי לה מחבק אותה נישקתי את שפתיה ברכות בפעם האחרונה. אני לא יודע היכן אמצא את עצמי אחרי הכל.
"אני אוהבת אותך," היא לחשה לי בדמעות.
"ואני אוהב אותך אהובתי אישה שלי." לחשתי לה מחבק אותה צעדנו לעבר השער מחובקים ביחד עם האהבה שלנו.

כללית P.O.V•
הצפצופים נשמעו בכל החדר ליבה של לירז עמד להיעצר לעולם בכל שנייה.
"המשיכו אנחנו חייבים להציל את הילדה הזו!" הרופא הראשי אמר הרופאים פעלו תחת לחץ מטורף הרופא בליבו התפלל שהילדה הצעירה תנצל הוא חייב.
"דוקטור עדי אטיאס המטופל השני גוסס באותה רמה הוא מאבד את דופק הוא יורד הוא גוסס!" האחות אמרה בפניקה פניה חיוורות.
"תקראי לדוקטור רוג'ר ולצוות שלו דחוף אנחנו מאבדים אותם." הוא צעק לאחות ובינתיים ניסה להציל את הנער מתפלל שיספיקו כעבור שתי דקות הרופאים הגיעו ואחלו לטפל בנער הצעיר עדי.
"הם כאילו הפסיקו להילחם." הרופא אמר מביט בהם. "הם לא נלחמים תלחמו אתם חייבים." הוא אמר עובד כמה שיכול יותר מהר ולחש להם להמשיך להילחם על החיים מתפלל.

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now