•עדי P.O.V•
היא ירדה יפיפייה מרגיל יופייה אטריף אותי רציתי רק דבר אחד להרגיש אותה בזרועותיי. לטעום משפתיה היפות שהיו משכרות יותר מיין, רק אלוקים יודע כמה השתדלתי להיות חזק ולא לגעת בה. על שפתיה חיוך מדהים הרגשתי עדיין את הטעם של הנשיקה מלפני שבוע בשפתיי. כמה שבליתי עם בנות אחרות עדיין טעמה לא נעלם עמדתי עם אחת הבחורות לורי בריטית, ולידי עומדת ג'ולייט אחותי היפה שהכירה כמה חברות בגילה והסתובבה איתן לפני כן כל העיניים על לירז. והיא רק צעדה לה, שיערה הלבן חלק ומדהים והשמלה ישב אליה כאילו תפרו רק בשבילה. הרגשתי רע זוכר מה היא עשתה לי לפני שכולם הפנו את מבטם היא היתה באמצע כמעט מגיעה הסתובבתי ועזבתי כל הבנות סביבי מבקשות להיות איתי. חייכתי אליהן והמשכתי ללכת ראשי היה במקום אחר מוחי היה באותו לילה שהיא סירבה להיות איתי. הרגשתי בתוכי משהו שבור עדיין. הסתובבתי ללורן בחיוך מלטף את פניה היפות רכות לא רכות כמו של לירז אבל עדיין רכות.
"היי מותק נלך לרקוד?" שאלתי אותה בחיוך כובש שלי מכניס אותה לאולם ריקודים שהיה בו מוזיקה קלסית הכל היה מעוצב באופן עשיר שולחנות היו מלאים, מנורה גדולה באמצע אולם עם מנורות ממאות השמונה עשרה. ושם עמדה במה ומוזיקת וואלס התנגנה לה. לא היה לי מושג ממש סאמק אנחנו במאה עשרים ואחת מה הקטע עם קלסיקה? הייתי מעט עצבני.
"לורי מאמי חכי כאן שנייה יש לי הפתעה בשביל כולם." אמרתי קורץ לה עברתי ראיתי את לירז רוקדת עם נייל כנראה הוא הבן זונה שהיא בחרה בו, קיצר שילך להזדיין אין לי זמן אליהם עליתי על הבמה.
"ילד רד מהבמה אין לך מה לעשות פה." אמר לי דיג'יי החנון שלהם.
"ילד תקרא לאמא שלך זדיין לי מהעיניים הגיעה הזמן לדבר האמיתי." סילקתי אותו תופס את המיקרפון.
"אהלן חבר'ה לי באופן אישי נמאס מהחנון הזה מהמאה השמונה עשרה, הגיעה הזמן להתקדם!!!" אמרתי להם בחיוך רחב כולם הריעו לי בחיוכים רבים עיניו של נייל נראו מופתעים לירז חייכה מרוצה. הדלקתי מוזיקה מזרחית דרך המחשב ובאנגלית כל מיני שירים חזקים. והלכתי לרקוד לי לורי ועוד בחורה נצמדו אליי ברחבה רוקדים לנו בכיף שלנו המורים הביטו בכולם רוקדים מוזיקה שונה. המנהל הוא צעק בהתחלה על הדיג'יי החנון ואז אשתו הרגיעה אותו מזמינה אותו לרקוד. האמת התפוצצתי מצחוק כשהמורים כולם זרמו איתנו עם המוזיקת דאנס פופ ומזרחית ואנגליים כל מיני שירים. במיוחד עם הדיסקו הרוסי צחקקתי קיבלתי מכת בחורות כל הבחורות היו סביבי רוקדים להם. דמיטרי ואנטון היו שם עם שני בחורות בכל צד רוקדים להם.
"וואלה אטיאס ארגנת לנו אחלה מסיבה לא כמו בכל שנה." אלכס צעק מאחורי צחקקתי.
"אין מה לעשות אחי אני מלך המסיבות הגיעה הזמן לשירי מסיבות טבע." אמרתי עובר בין הבנות מחליף מוזיקה אחרי חצי שעה של ריקודים איך שהדלקתי קפצתי מהבמה כשכולם מרימים אותי בידיים מעבירים אותי לאמצע. יא זה היה בסגנון האהוב אליי סקס סמים אלכוהול ורוקנ'רול בדם. הגעתי לאזור של נייל ולירז הפנתי להם את גבי רוקד בטירוף כשכל הבנות מקיפות אותי ודוחפות אותה ואת נייל. כולם התאספו סביבה גם כולם רקדנו בטירוף מטורפים הלילה המורה למתמטיקה רקד הכי מצחיק צחקקנו רוקדים לנו. אפילו לא הייתי צריך לצוד הלילה כולן היו שרופות אליי.
אחרי שעתיים ריקודים הצלחתי לצאת בלי המעריצות שלי לנשום אוויר הלכתי למחששה מעשן לי עם כוס יין בידי בכיף שלי. לבד בלי שיפריעו לי נהנתי מכל רגע אז זוג ידיים חיבקו אותי הסרתי אותן ישר כשראיתי את לוסיאנה שיכורה היא התחילה לנשק אותי הזזתי את המפגרת.
"מה את רוצה יא חולה הזהרתי אותך כבר אל תעצבני אותי." אמרתי לה עצבני מאוד.
"מה יש בבת זונה הזו שאין בי!!" היא צעקה תפסתי בגרונה מוכן לחנוק אותה.
"מה שבטוח יש בה הרבה ממה שיש בך זונה, היא לפחות לא משפילה את עצמה כמוך זונה!" צעקתי אליה יורק על הרצפה ועזבתי את המקום נכנס למסיבה עצבני.
ראיתי את נייל מתחיל עם לירז רתחתי הייתי מוכן לרצוח אותו נכנסתי מתעלם ממנה הייתי בדיכאון ראיתי את רטמיר בא.
"אחי אתה יכול לשיר משהו?" הוא שאל אותי חייכתי חיוך קטן.
"בסדר, אחי." אנטון היה על הבמה.
"אחים ואחיות חבר'ה מורים מנהל קבלו את האחד והיחיד שלכם עדי אטיאס!!" הוא צעק כולם מחאו לי כפיים עליתי לבמה.
"אהלן חבר'ה מורים מנהל את השיר הבאה אני מקדיש לאחת שלי שיר של יעקב חתן הניחי לי." אמרתי להם כולם מחאו כפיים והמוזיקה אחלה התחלתי לשיר באנגלית.-הבטתי באולם ועיני ניתקעו בה היא עמדה קפואה.
"עובר עוד יום מסובך שכזה...
את מחכה לי באופק ?
או..שאני אותך שוב הוזה...
ואותי משקר שוב הדופק?"-היא היתה בזרועותיו של נייל כאילו רוקדת ובעצמה עמדה מביטה מאחורי כתפו עיניה אליי.
"ואם תחזרי מה בכלל לי תאמרי?
שעכשיו פתאום בי נזכרת?
במבט לאחור מעדיף לא לזכור,
איך שרפת את ליבי במבט...."-התחלתי לשיר בעוצמה מנסה להסיר את עיני מעיניה היפות מגן עדן שעושות לי גיהינום כשהיא לא שלי.
"הניחי לי, הניחי לי כדי שאוכל להמשיך בדרכי
כמה עוד אפשר לחשוב על דבר שמזמן הפך
למיותר?
הניחי לי, הניחי לי כדי שאוכל לחשוב על
עצמי,
כמה אפשר לחשוב רק עלייך?את לא שייכת
עוד לי!"-הבטתי ישר אל עיניה ושרתי כאילו היא ואני יחידים כאן.
"קחי ממני את כל הזעם,
קחי את טעם שפתייך....
השכיחי ממני את התחושה,
שכל הזמן מביטות בי עינייך,"-המשכתי בעוצמה היא הביטה בי ואני בה ליבי מטורף מת אליה.
"ואם תחזרי מה בכלל לי תאמרי?
שהייתי לך כמשחק?
לאהוב באמת לעולם לא תדעי...
לאהוב.. כמו שאהבתי אותך!"-הכל שרף בפנים בנשמה כששרתי כאב ואהב.
"הניחי לי, הניחי לי כדי שאוכל להמשיך בדרכי
כמה עוד אפשר לחשוב על דבר שמזמן הפך
למיותר?
הניחי לי, הניחי לי כדי שאוכל לחשוב על
עצמי,
כמה אפשר לחשוב רק עלייך?את לא שייכת
עוד לי!"-המנחתי מעט את קולי מתחיל לשיר את הבית האחרון.
"עם כל הצער וכל הכאב
מסתבר שבלכתך
לימדת אותי שמגיע לי
ארבה יותר טוב ממך!"-התחלתי בעוצמה לשיר כשראיתי את עיניה מביטות נוצצות ויפות.
"הניחי לי, רק תניחי לי כדי שאוכל להמשיך בדרכי
כמה עוד אפשר לחשוב על דבר שמזמן הפך
למיותר?
הניחי לי, רק תניחי לי כדי שאוכל לחשוב על
עצמי,
כמה אפשר לחשוב רק עלייך?את לא שייכת
עוד לי!"-ראיתי אותה יוצאת מהאולם פניה קרות המשכתי בעוצמה.
"הניחי לי, רק תניחי לי כדי שאוכל להמשיך בדרכי
כמה עוד אפשר לחשוב על דבר שמזמן הפך
למיותר?
הניחי לי, רק תניחי לי בכדי שאוכל לחשוב על
עצמי,
כמה אפשר לחשוב רק עלייך?את לא שייכת
עוד לי!"-המנחתי את קולי שר לי.
"עובר עוד יום מסובך שכזה...
את מחכה לי באופק ?
או..שאני אותך שוב הוזה...
ואותי משקר שוב הדופק?"אחרי שסיימתי כולם מחאו לי כפיים יצאתי אחריה.
•לירז P.O.V•
לא יודעת מה הוא עשה איתי זה כאב מאוד עיניו הביטו בי. הרגשתי הכל נשבר בתוכי מקולו רצתי משם מהר כמה שיכולתי. דמעות עמדו בעיניי הורדתי את העקבים, ורצתי לי בין העצים יחפה קרוב לחומה. ניסיתי לטפס על החומה טיפסתי ונפלתי כמעט מרגישה שני זרועות ידיים חמות תופסות אותי. הייתי בזרועותיו חיבקתי אותו טומנת את ראשי בכתפו הרגשתי שבורה. הוא חיבק אותי בחומו שהיה מרגיע הוא החזיק בסנטרי מכריח אותי להביט ביופי שלו בעיניו המדהימות צבע דבש. הוא הצמיד אותי לחומה.
"אני אוהב אותך לירז הסוד של חיי." אמר לי מנשק את שפתיי הפעם לא התנגדתי. התנשקנו בעדינות והוא המשיך שפתיו היו עמוק בשפתיי חיבקתי אותו, והוא אותי עד שנגמר לנו העביר הנשיקה היתה סוערת הוא הפסיק. הוא חיבק אותי בחוזקה לוחש.
"אני אוהב אותך לירז יזראילוב שלי נערה שלי." חייכתי מרגישה בחלום.
"אני אוהבת אותך עדי אטיאס האחד והיחיד שלי." אמרתי בחיוך הוא נישק אותי שוב באותה עוצמה.המשך יבוא...
YOU ARE READING
כבשתי אותך!!!!
Romansaעדי אטיאס הוא בחור מרדן הנער המפונק שכל נערה או אישה נופלת אל זרועותיו, הוא מחפש רק צרות שובר לבבות. הגבר הנאה שיודע את המשחק. ״בנות בשבילי כמו נייר טואלט.״ הוא מפונק הבחור ששמו השני צרות. "אני רואה שסוף סוף מצאת את הדרך הביתה עדי!" "הגיעה הזמן ש...