(הפעלה של השיר רק שהיא יוצאת)
•לירז P.O.V•
התעוררתי בחדרי מביטה סביבי הדמעות זלגו להם. קמתי מביטה סביבי החדר היה ריק הבטתי בשעון התלבשתי ראיתי שפספסתי את ארוחת הבוקר. התלבשתי מהר לבשתי את התלבושת של התיכון ומכנס קרעים הברשתי את שיערי הלבן. התאפרתי לובשת קשת שחורה מעל הפוני שמתי עיפרון, ומסקרה שחורה ועשיתי קונסילר תחת עיניי ויצאתי. שפתיי היו כחולות לבנות וקצת ורדורודת זה לא הזיז לי. יצאתי למסדרון כתפיי זקופות ירדתי במדרגות כשכל המבטים היו אליי. צעדתי ראשי מורם לא מפחדת מכלום. שמעתי לחשושים צעדתי לכיתה כשנכנסתי כל המבטים נעצרו אליי. ראיתי את עיניו גם ראיתי את השוק של לוסיאנה גם. התעלמתי מכולם צועדת למקומי בשיעור כשעדיין מתחלחששים כולם, הבטתי במבט אדיש גל ונטלי ורטמיר ונפתלי הופתעו לראות אותי. לא נתתי לזה חשיבות מצידי התיישבתי בשיעור.
"למה את מאחרת?" המורה שאלה אותי.
"היו פקקים בדרך ובדרך איבדתי את הזיכרון." אמרתי כולם צחקקו.
"שקט!!!!" המורה צעקה חייכתי חיוך קר.
פעם הראשונה ישבתי בשיעור שלה בלי שתוציא אותי פשיי. שברתי את השיא שלי, התעלמתי מנכחותו התעלמתי מלוסיאנה מכולם. המבטים היו אליי ישבתי עד סוף השיעור יצאתי ראשונה מהכיתה כשהוא עדיין מביט בי. צעדתי יוצאת מהכיתה יצאתי החוצה ישבתי שם לבד תקופת הגשמים המשיכה. יצאתי עם חולצה ארוכה של בית ספר בלי מעיל והבטתי בנוף ישבתי לבד הרוח נושבת לה הקור ממשיך לו. הרגשתי האוויר בתוכי מסתיים הייתי חייבת שליטה ניסיתי לשמור אליה. כי אני חזקה אני מסוגלת להתמודד עם כאב. ידעתי שיש דבר אחד שיעזור להשכיח בתוכי הכל זו המוזיקה. הדלקתי מוזיקה באוזניות ישבתי על הספסל שכל רגליי לאורך הספספל. ואני שוכבת עליו ומקשיבה למוזיקה לשירים של יעקב חתן אייל גולן ועוד כל מיני זמרים. מנסה להאוויר את הזמן במוזיקה. הרגשתי מישהו מרים את רגליי וראיתי את דניאל הוא התיישב ושם את רגליי על ברכיו.
"מה את עושה בקור הזה בלי ז'קט?" הוא שאל אותי לא עניתי פשוט קמתי הוא תפס במרפקי והושיב אותי לידו.
"מה אתה רוצה?" שאלתי בקול אדיש.
"אני רואה שחליפת הגאווה חזרה לפנייך אחרי אתמול." הוא אמר לי גיחכתי.
"אתה יודע זה ממש לא מזיז לי מה אתה חושב או כל אחד אחר חושב אליי. אני אמרתי זאת פעם ואומר זאת שוב גברים הם העבדים של היופי שלי והכוח שלי." אמרתי לו קמה ומפנה את גבי כשעל פניי חיוך פראי.
"בעניין זה עוד נראה יזראילוב." הוא אמר כן כן נסיכת הקרח שלכם חזרה רק המחשבה הזו עברה במוחי. צעדתי לכיוון הכיתה שלי היה לנו שיעור מוזיקה. הוא ישב שלוש כיסאות לידי כולם הביטו במתח מה יקרה. המורה נכנסה כמו תמיד עם חיוך היא הביטה בנו.
"בוקר טוב תלמידים." היא אמרה.
"בוקר," מלמלתי כשכולם ענו לה.
"היום אנחנו נעסוק בסוגי ז'אנר כל אחד יבחר את הז'אנר אליו הוא מתחבר. ויופיע כאן מבין הז'נארים נבחר מי יופיע בסיבת נשף החורף בעוד שלושה חודשים. מי מתנדב להתחיל?" היא שאלה הרמתי את ידי.
"אני מוכנה." אמרתי לה בחיוך פראי כולם הביטו בי בהפתעה.
"איזה סוג ז'נאר בחרת והשיר?" היא שאלה קצת מבולבלת.
"אני בחרתי רוק זה זורם לי בדם שיר של להקת בaloha fom hell - don't gimme that alternative rock version בגרסה הזו." אמרתי כולם הביטו בי מופתעים הוא הביט עיניו קרות.
"טוב," היא אמרה נעמדתי מול כולם הוא הביט בי גיחכתי היה שקט לשנייה והמוזיקה אחלה לה.
YOU ARE READING
כבשתי אותך!!!!
Romansaעדי אטיאס הוא בחור מרדן הנער המפונק שכל נערה או אישה נופלת אל זרועותיו, הוא מחפש רק צרות שובר לבבות. הגבר הנאה שיודע את המשחק. ״בנות בשבילי כמו נייר טואלט.״ הוא מפונק הבחור ששמו השני צרות. "אני רואה שסוף סוף מצאת את הדרך הביתה עדי!" "הגיעה הזמן ש...