•יואל P.O.V•
יצאתי מחפש לי פינה לעשן בלי שהשרמוטות האלה יתפסו אותי. מצאתי לי מקום בחצר האחורית, מאחורי אחד העצים פינה לעשן. עמדתי שם מעשן עד ששמעתי קולות מתווכחים, ראיתי את תימור ואת הבחורה שבבוקר נתנה לעדי צלחת בפנים דווקא כוסית אש היא. ראיתי איך תימור מתווכחת איתה הבחורה התעצבנה עוזבת את תימי. "היא פשוט מטורפת אין סיכוי!!!" היא צעקה עצבנית מאוד.
"היי גיץ מה המצב למה את כל כך עצבנית?" שאלתי אותה היא הביטה בי בעיניי הדבש שלה עצבנית.
"קוקו אל תדליק אותי עכשיו אחרת אתה תמצא את עצמך עכשיו קבור תחת הרגליים שלי!!!!" היא אמרה עצבנית החושרמוטה.
"מה קרה תימי למה את עצבנית הבחורה הזו גם אותך מעצבנת?" שאלתי אותה בחיוך מלגלג.
"היא מטורפת היא משוגעת היא רוצה שאחפה אליה, והיא תברח לה להנות במועדון. ושהבריטים האלה ישאירו אותי בראשון לנקות ביחד איתה על כך שחיפיתי אליה." היא שאגה בזעם מוציאה את העצבים והולכת. כשתימי עצבנית לפעמים עדיף לשמור מרחק ממנה הלכתי אחריה תפסתי את ידה.
"רגע את הסכמת לחפות אליה?" שאלתי אותה מחייך.
"נראה לך היא מטורפת." היא אמרה עצבנית.
"יופי טוב מאוד נשמה." אמרתי לה היא הביטה בשעון.
"הו שיט גל מחכה לי ביי קוקו." היא אמרה מנשקת את הלחי שלי ועוזבת הלכתי גם לכיוון הבניינים מסיים לעשן.•לירז P.O.V•
נכנסתי לחדר אחרי השיחה עם תימור מוכנה לנקמה שלי בבן זונה. ידעתי שתימור לא תוכל לשמור בתוכה את העצבים שגרמתי לה בכווונה. לקחתי את האייפון שלי, ושלחתי לנטלי הודעה התוכנית פעלה כתבתי לה מחייכת לעצמי. והתחלתי לבחון את הבגדים שאלבש הערב. שמעתי מישהו נכנס ראיתי את גל היא הביטה בי בחיוך. "אז זה נכון שאת הולכת למועדון?" היא שאלה אותי הסתובבתי חיוך על פניי.
"כן, אני הולכת לבלות לי לבד אין לי עצבים לאף אחד!" אמרתי לה בחיוך פראי. היא חייכה כשראתה אותי מסתובבת ובוחנת את שמלות שלי ובוחרת איזו תתאים.
"לירז קלטתי אותך." היא אמרה לי עומדת מאחורי לא הסתובבתי חייכתי אליה עושה ראש קטן.
"מה קלטת?" שאלתי אותה בחיוך.
"אני יודעת מה את רוצה לעשות את לא היחידה בעלת מוח קרימינלי כזה." היא אמרה לי.
"וואלה?" שאלתי משחקת אותה אדישה.
"אל תדאגי לא אספר להם אני תומכת בך." היא אמרה בחיוך.
"יופי תודה על שיתוף הפעולה." אמרתי לה בחרתי סוף סוף והלכתי להתקלח.•יואל P.O.V•
הלכתי לחפש את אטיאס באולם הספורט, וראיתי אותו עומד ומתאגרף עם שק איגרוף. ידיו היכו בכוח עם הכפפות את השק מפוצצות אותו בעוצמה.
"היי אחי מה קורה?" שאלתי אותו נכנס לי הוא לא הרים את עיניו מהשק לרגע הוא הכה בו בכל הכוח.
"סבבה מה אתה עושה פה חשבתי שהלכת לעשן." הוא אמר בחיוך.
"סיימתי באתי לספר לך חדשה מעניינת בשבילך." אמרתי בחיוך רחב הוא הביט בי בוחן אותי.
"מה קוקו?" הוא שאל תוך כדי אגרוף נותן עוד אגרוף אחרון בעוצמה והתקרב אליי.
"ראיתי היום את תימי עצבנית על הכוסית שלך. עצבנית החושרמוטה שאלתי אותה מה קרה, היא סיפרה לי שהכוסית שלך מתכננת לברוח למועדון הלילה, וביקשה לחפות אליה." אמרתי לו בחיוך הוא גיחך.
"ולמה אתה מספר לי על הבת זונה הזו?" הוא שאל בקול אדיש.
"כי זו ההזדמנות שלך לסטוץ גדול הלילה." אמרתי לו בחיוך.
"טוב מתאים לי הלילה איתה טוב אני הלך להתארגן אני בטוח שהיא תצא בחצות נראה מה היא שווה." הוא אמר בחיוך לוקח את המגבת מנגב את הזיעה, ויצא מאולם הספורט הלכתי גם מחפש את רטמיר.
YOU ARE READING
כבשתי אותך!!!!
Roman d'amourעדי אטיאס הוא בחור מרדן הנער המפונק שכל נערה או אישה נופלת אל זרועותיו, הוא מחפש רק צרות שובר לבבות. הגבר הנאה שיודע את המשחק. ״בנות בשבילי כמו נייר טואלט.״ הוא מפונק הבחור ששמו השני צרות. "אני רואה שסוף סוף מצאת את הדרך הביתה עדי!" "הגיעה הזמן ש...