כבשתי אותך!! פרק 12: עיוורון בין אויבים חלק א

3K 144 0
                                    

עדי P.O.V•
הבטתי בה בזמן הארוחה נכנסת אתמול, לבושה בחולצת בטן אדומה וסקיני צמוד לגופה ומעיל עור. היא נראתה כוסית החושרמוטה זאתי החליטה לפתות אותי. ועוד יותר הופתעתי לראות את חוסינה החנונית לבושה כמו כוסית אש יפה החושרמוטה. אני הבנתי שזו האישה שלי הפכה אותה לכזו—רגע על מה אני מדבר דבע שכמותי? אני מדבר על הכלבה שאני רק רוצה לזיין שלא נותנת לי. קמתי למחרת הלכתי לארוחת בוקר בשש אף אחד לא היה שם חוץ ממני וממנה הייתי צמה מאוד לקחתי קולה והיא ישבה בשולחן מבודד עם קפה.
"בוקר טוב מאמי." אמרתי לה בחיוך מתגרה היא שנאה כשקראתי לה מאמי. ראיתי את עיניה על קפה שלה היא לא שתתה ממנו, היא התעלמה ממני עיניה נראו שקועות במשהו. ניצלתי זאת לטובתי התיישבתי קרוב מאוד לידה על הספסל ליטפתי את צווארה העדין. ידיה שהחזיקו בקפה זרקו את הכוס עם הקפה בכוח, חייכתי ידעתי שהיא קלטה הכל שאני שנייה יעבור לגעת בכל גופה. "כוסאמא שלך אטיאס יא בן זונה תסלק את הידיים המסריחות שלך ממני." היא העיפה את ידי בכוח קמה עיניה היו מלאות זעם היא קמה להרים את הכוס ששברה הלכתי אחריה.
"למה את כזאת בת זונה למה את לא נותנת לגבר לגעת בך עוד לגבר הכי חתיך והכי שווה בעולם?" היא גיחכה לעצמה מרימה את שברים.
"אמא שלך בת זונה עפת על עצמך יותר מידי אטיאס." היא אמרה בעצבים עיניה מלאות כעס.
"עד להורים בלי הורים יא זונה זה ביני ובינך תעזבי את ההורים שלי בשקט!" אמרתי לי תופס קריזה איך הבת זונה הזו מעזה לדבר ככה על משפחה שלי מי היא חושבת שהיא? היא סתם עוד סטוץ שאני אקח על עצמי.
"לך תזדיין רק רד לי מהוריד." היא אמרה קמה וזורקת את הקפה כשהתקרבתי אליה ידה דממה קצת כנראה המטומטמת חתכה לעצמה את היד. היא לקחה מפית והתחילה לטפל בפצע בזהירות. התיישבתי לידה לא יודע מה יש לי כוס של הדודה שלה אני לא מצליח להתרחק מהבת זונה הזו. היא מושכת אותי החושרמוטה זאתי. ישבתי לידה התעסקתי במפית עד שראיתי על המפית בכתב נקי וטהור רשום בעברית, רשום משהו הסתכלתי בזמן שהיא התעסקה בפצע שלה.
'חשבתי מלאכים כבר לא קיימים
הלכתי לי בתוך שדה של תהום לא ידוע,
הבטתי בשמיים האפורים בעננים,
שהפכו לשמיים כחולים,
צעדתי בשדה מביטה בצבעונים היפים שסביבי,
עלי הסתיו זהובים נעלמו ובמקומם הופיע שלג ונילי שלו.
צעדתי בתוך השלג הונילי הזה יחפה.
הוא הופיעה שם משום מקום לבוש לבנים,
ובאותו רגע ראיתי את כנפיו הזהובות נפרשות.
עיניו החמות חיממו אותי,
אספו את שברי בכוכב הקור שלו כשהיינו ביחד,
הבטנו בזריחה של הבוקר כשגופי בחיקו לנצח.'
הייתי מופתע ליבי פעם כמטורף כשקראתי את המילים לא ידעתי שהיא מסוגלת להרגיש רגשות כאלה עמוקים. לקחתי את המפית והכנסתי לכיסי הבטתי בה בוחן אותה לא שמתי לב שבהיתי בה יותר מחמש עשרה דקות.
"מה אתה מסתכל אליי ככה כאילו שנפלתי מהשמיים?" היא אמרה בקול קר ואדיש.
"סתם חושב מאיפה אני התחיל לגעת בך הלילה." ידעתי שאני מעצבן אותה ומתגרה בה היא נראתה עצבנית מאוד. אבל הפעם היא לא צעקה אליי היא שמה את ראשה על השולחן.
"לך תזדיין על תחלום על זה." היא אמרה בסופו של דבר בקול עייף.
"למה את לא במיטה בשעה שש?" שאלתי אותה היא הופתעה ששאלתי.
"סתם בשביל לנסות שוב למחוק את מה שכתבת יא בן זונה כל הלילה אתמול ניסיתי, ואני לא יודעת לא הצלחתי למחוק דבר החושרמוטה הכל בגלל בן זונה שכמוך." היא צרחה כבר לא דיברה בשקט היא נראתה עצבנית חייכתי ידעתי במה השתמשתי לקחתי צבע מקצועי חייכתי מרוצה מעצם העובדה שהיא קיבלה את שלה התנקמתי בה.
"טוב לדעת שאני כזה גאון אמרתי לך חוץ מזה אני נולדתי מנצח." אמרתי לה קורץ לה.
"נולדת סטוציונר בן זונה." היא אמרה לי בכעס קולה עייף עיניה נעצמו הסרתי את שיערה מעיניה ונגעתי בפניה היא נרדמה לי לקחתי אותה הרמתי אותה בזרועותיי, ידעתי ששנינו הסתבכנו עוד אתמול כשגילו את הגרפיטי בזמן שהיא היתה עם הבחורה החנונית הזו. הוצאתי אותה החוצה מסביב בית הספר היה יער לקחתי אותה לשם השכבתי אותה על עלי השלכת הזהובים נשכבתי לידה. ליטפתי ברוך את שיערה היא לבשה ג'ינס קרעים ותלבושת כל כך סקסית כל כך רציתי אותה, אבל רציתי שהיא תהיה מודעת והצליח להשפיע אליה בזכות מי שאני עדי אטיאס הכובש. חיבקתי אותה שמתי את ידיה הרכות והעדינות על פניי ונרדמתי לידה בשלכת היפה של לונדון.

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now