כעבור שבוע
•לירז P.O.V•
עבר שבוע כמו נצח עבורי ישבתי בחדרי יום ולילה. ההורים שלי העבירו לי אוכל לחדר החזרתי את הצלחת שלמה לא אכלתי בכלל. ישנתי בחדרי לא יוצאת ממנו לא דיברתי איתם מאז אותו היום בלילה בכלל. שתקתי והחזרתי את הצלחת מלאה באוכל, אמא שלי ניסתה לדבר איתי להכריח אותי לאכול משהו ואני פרנציפ לא אכלתי לא התקרבתי. ירדתי במשקל כמובן בדקתי זאת כשעליתי על משקל בחדר שלי. הייתי שש קילו מתחת לגבוה שלי הורדתי שלוש נוספים יוצא. כשהגיעה היום הכל כבר רזיתי אתמול בלילה, והיום הכל היה מוכן שתקתי כשהלכתי בדרך לחנייה הייתי חיוורת, התאפרתי בפראות שומרת על מרדנות מכסה סימני עייפות או רעב כלשהם. צעדתי לי בטוחה שאני מסוגלת לתפקד מוחית ידעתי שלא הייתי מסוגלת שפתיי התייבשו צעדתי בכל זאת באופן רגיל מראה להם שאני מתמרדת נגדם. נסענו בערך חצי שעה עשרים דקות לשדה התעופה מגיעה לטרמינל הראשון. יצאתי לוקחת את מזוודות נותנת את הכרטיס ונכנסת לכיוון הדיוטי פרי. עדיין לא ראיתי את נטלי חיכיתי לה בפנים עוברת בינתיים את בדיקה האחרונה לפני טיסה גופי רעד מעצם העובדה שאני עוזבת את הבית. למקום זר לא ידוע לי צעדתי עוברת הכל. ונכנסתי לדיוטי קונה שם קפה שחור, וקורסון אכלתי לאט למרות הרעב.•נטלי P.O.V•
הייתי בכניסה לטרמינל העברתי את מזוודות שלי, נפרדתי מהוריי ראיתי את הוריה של לירז רינה וליאור עומדים. הם התקרבו להוריי ואמרו שלירז נכנסה לבדיקה האחרונה לקראת המטוס. ידעתי מה לירז עשתה לפני שבוע איך היא ברחה ליומיים מהבית, עכשיו אחרי ימים ארוכים אני אראה אותה. צעדתי לבדיקה אחרונה מעבירה את הדרכון שלי, והלכתי לדיוטי פרי ראיתי את לירז שותה קפה בצד היא היתה חיוורת רצינית ואכלה לאט.
"היי חברה לא התגעגעת אליי?" שאלתי אותה חיבקתי אותה היא חייכה חיוך קלוש.
"היי גם לך." היא אמרה מחייכת.
"יש לנו עוד שעה בא לך שופינג אחרי שנשתה קפה וקורסון?" אמרתי לה היא צחקקה.
"בכיף שלי קודם נוכל קצת הימים האלה לא אכלתי בכלל עשיתי להורים שלי שביתת רעב." היא אמרה בחיוך פראי שלה.
"את לא נורמלית בגלל זה את כזו רזה!" כמעט צעקתי אליה היא צחקקה ישבתי לאכול קצת איתה, ויצאנו למסע קניות.
"מה דעתך נקפוץ לקנות כמה בשמים?" היא הציעה לי יצאנו לקנות לנו כמה בשמים בדרך קנינו מוצרים קוסמטיקאים שמלות, וכמה ספרים המחשבים והטלפונים שלנו הוחזרו הכל היה בתיק. והלכנו לטייל עוד קצת.•עדי P.O.V•
הייתי כבר בטרמינל הזה חיכיתי לחבר'ה, נפרדתי מההורים שלי אחרי שעברתי את הגבול לבדיקה האחרונה הם נרגעו. בינתיים שלחתי לכולם הודעות שאני ליד הבית קפה ליד דיוטי פרי. ישבתי לי אוכל בקטנה קפה שחור וקורסון היה לנו חצי שעה לטייל חיכיתי להם, ראיתי את טמיר צועד לכיוון שלי חיוך מרוח לו על הפנים שלו הוא בא אליי. "אטיאס התגעגעתי אליך אחי מה המצב?" הוא אמר מחבק אותי בקטנה צחקקתי.
"הכי טוב שבעולם פצע נראה שאנחנו ביחד באותה סירה וההורים שלנו יצאו הפעם טיפשים." אמרתי מצחקק. אחרי כמה דקות הגיעה תימור הולכת בנפרד עם גל ואז שניהם הלכו ביחד לכיוונינו.
"גיץ התגעגעתי עלייך." חיבקתי אותה יורד אליה כרגיל.
"אטיאס יא חתיכת בן זונה תפסיק לקרוא לי ככה!" היא צעקה אליי.
"כמה התגעגעתי עלייך תימי מאמי מה קורה?" טמיר פלירטט איתה כמו תמיד רמאי החושרמוטה.
"אפחום גם את כאן." אמרתי לה בחיוך.
"אטיאס תיזהר ממני שאני לא התהפך עליך." היא אמרה לי בקול מאיים.
"גלוש גם את כאן חיים שלי?" טמיר אמר בחיוך מפלרטט איתה.
"אהלן חבר'ס," נפתלי קפץ לחבק את כולם בחיבוק קבוצתי.
"הו חצי גם אתה סוף סוף כאן איפה קוקו?" שאלתי.
"מי רצה את קוקו ולא קיבל?" קוקו קפץ עלינו צחקקנו.
"אז מה טיול בדיוטי פרי לפני שנפרדים מארצינו?" שאלתי אותם צוחק כולנו יצאנו למסע קניות ארוך, כששמנו לב נותרו לנו עשר דקות הלכנו לחפש את המטוס שלנו רוב הנוסעים כבר עלו למטוס. חיפשתי את המקום שלי ומצאתי את עצמי יושב ליד נערה בגילי יפיפייה סקסית עיניה הביטו דרך החלון.•לירז P.O.V•
הבטתי דרך החלון נטלי ישבה במקום אחר לפי המקומות, ישבתי לא ידעתי למה לצפות אז שמעתי שמישהו מתיישב לידי הרמתי את מבטי אחרי כמה דקות. וראיתי אותו- את אותו הבחור שעשיתי לו את התרגיל ליבי דפק כשהוא היה לידי לא ידעתי מה יש לי, אבל השתלטתי מהר על עצמי. "את?" הוא אמר בוחן אותי באותו מבט שמעיד שהוא מכור לגופי עיניו הביטו בי בזעם פראי.
"כן אני, הבטחת לשמור עליי ולא שמרת עליי באותו יום." אמרתי לו בחיוך זדוני הוא הביט בעיניי. "אהבת את הנפילה הדרמטית שלי?" צחקקתי. "חשבתי שאתה תהיה גיבור ותקפוץ אחרי להציל אותי טעיתי אתה רוצה אותי-" לחשתי מתקרבת אל אוזנו ולוחשת לו בקול מפתה. "רק בתור סטוץ חד פעמי ללילה אחד, אבל הפסדת אני לא טרף קל. אתה היית באותו היום הטרף שלי חשבת שנדלקתי עליך, אבל רק שיחקתי בך עד שהובלת אותי לנפילה דרמטית." אמרתי מתרחקת ממנו מצחקקת. הוא הביט בי בחיוך סקסי שלו תופס את ידי ומנשק אותה בחיוך מתוק ומפתה.
"כמה שדאגתי לך חיפשתי אותך במים, חשבתי שאיבדתי אותך אפילו השתכרתי כמו אידיוט מפחד שאת רק חלום שלי." הוא אמר בקול מתוק כל כך שכמעט האמנתי לו.•עדי P.O.V•
היא עיצבנה אותי אף אחד לא מתעסק עם עדי אטיאס, הנערה הזו תשלם על כך היא תהיה שלי מתי שארצה בה. לכן נשנה מהלך נראה למה היא מסוגלת, היא הביטה בי בעיניה השתדלתי לשמור איתה על קשר עין אבל עיניה כבשו אותי בשנייה. היא חייכה מחבקת אותי הופתעתי כל כך היא נגעה בשיערי מחבקת אותי. "גם אני לא יכולתי שלא לחשוב עליך." קולה היה מהוסס כאילו לא ידעה איך לבטא את המילים היא טמנה את ראשה בחזהי. "אני מצטערת- אני לא טובה- בלבטא מילים כאלה." חיבקתי אותה הריח שלה היה כל כך מפתה מתוק המילים שיצאו משפתיה פיתו אותי. "לא יכולתי לישון בלי לחשוב עליך- לא יכולתי לנשום בלי שתהיה במוחי חשבתי עליך- חלמתי עליך אפילו אני לא יכולתי לאכול כי חשבתי רק עליך." היא אמרה בקול מהוסס ומלא רגש, לא ידעתי אם זו אמת או שקר כבר איתה אי אפשר לדעת. הרמתי את פניה שתביט בי עיניה היו מלאות ייאוש ותקווה חיבקתי אותה שם את ראשה על כתפי.
"גם אני לא יכול בלעדייך יפה שלי, אני אפילו את שמך לא יודע איך קוראים לנערה שלי שאני אוהב?" שאלתי אותה היא חיבקה אותי.
"אלין, קוראים לי ולך?" היא שאלה מלטפת אותי.
"עדי." אמרתי היא חייכה אליי חיוך מתוק.
"שם יפה כמו שנער שלי שאני כל כך אוהבת אותו." היא אמרה מחבקת אותי.
"עד כמה את אוהבת אותי?" שאלתי אותה היא חייכה אליי.
"עד כדי כך שאני מוכנה להרוג אותך עדי אתה שבוי שלי עבד שלי כמו כל השאר. כל כך קל להוציא כמה מילים מתוקות משפתיי, ואתה כבר מתפתה ממני הוי לא טוב כל כך טיפש אתה וכל כך פרייר." היא אמרה בחיוך זדוני קמה הולכת לכיוון השירותים לא יכולתי שלא לחייך, היא מתחילה להיות מעניינת הבחורה הזו הולכת להיות אתגר מעניין בסופו של דבר הכבוש אותך אלין או מי שלא תהיי.
YOU ARE READING
כבשתי אותך!!!!
Roman d'amourעדי אטיאס הוא בחור מרדן הנער המפונק שכל נערה או אישה נופלת אל זרועותיו, הוא מחפש רק צרות שובר לבבות. הגבר הנאה שיודע את המשחק. ״בנות בשבילי כמו נייר טואלט.״ הוא מפונק הבחור ששמו השני צרות. "אני רואה שסוף סוף מצאת את הדרך הביתה עדי!" "הגיעה הזמן ש...