כבשתי אותך!! פרק 10: החבר הכי טוב הוא האויב

2.9K 138 0
                                    

טמיר P.O.V•
יצאתי לי מהכיתה ברוך ה' שיגעתי את המורה, היא היתה היום כנראה במחזור ממני חיי הלכתי על זה עד הסוף. ישבתי בשורה האחרונה מסתלבט ביחד עם אנטון על בת שרמוטה הזו ועוד איזה אחד אמריקאי קאווין, הוא זרם על ירידות שלי כולם צחקו ממה שאמרתי. צעדתי במסדרון עייף מאתמול אז שמעתי ברמקול קוראים בשמי. "טמיר יוסיפוב למשרד הרכזת מיד." צחקקתי לי כל הבריטים ואמריקאים הביטו בי.
"קיצר מה אתם מסתכלים עליי כאילו שנפלתי מהשמיים." אמרתי להם הבנים הביטו.
"הסתבכת אח שלו." קאווין אמר גיחכתי.
"אתה יודע הם יכולים ללכת להזדיין שיחפשו אותי בים." אמרתי יוצא החוצה. עישנתי קצת הייתי רגוע ידעתי שהבני זונות לא ירדו ממני. ישבתי חושב לי קצת על החיים אמא שלחה אותי לעזאזל מישראל היא עדיין בטח כועסת עליי. אפילו פעם אחת לא התקשרה לשאול איך אני בחור המזדיין הזה נמאס לי כבר. כולם פה משמעממים רק זאתי של אטיאס מעוררת פה חיים, אולי נלך להציק לילדה ואחר כך אלך למצוא לי כוסיות. גיחכתי מצד אחד הבחורה הזו אחות יכולה להיות, אחרי הכל אותה מדינה אולי בכל זאת נשנה קצת טקטיקה נציעה לה לעזור לי לעשות בלגן. היא טובה בזה ואני טוב בזה. למה לא בלגן, לא יזיק לי. אחרי שסיימתי צעדתי במסדרון חיפשתי אותה ראיתי אותה יושבת לה לבד בחוץ קצת, התיישבתי לידה היא לבשה אוזניות מקשיבה למוזיקה הורדתי לה אוזנייה אחת בעדינות היא הרימה את מבטה.
"מה אתה עושה פה טמיר?" היא אמרה בקולה קר מעט אבל היא היתה הראשונה שלא קראה לי פצע.
"באתי להציע לך משהו שלא תוכלי לסרב לו." אמרתי לה בחיוך היא גיחכה.
"מסרבת ביי." היא אמרה באדישות.
"אל תדאגי לא באתי בשביל סטוץ באתי בשביל להציע לך משהו שתאהבי כפרה." אמרתי לה היא הביטה בי מחכה.
"ומה אתה רוצה?" היא שאלה מביטה בעיניים קרות.
"אני רוצה להפוך את הבית ספר ומי כמוך טובה בזה." אמרתי לה היא חייכה חיוך ארסי.
"ואת מי אתה רוצה להכניס למחזור נוסף?" היא שאלה סוגרת את הטלפון.
"את כל המורות המזויינות האלה להפוך את השיעור ולהנות מהחיים ושכל העולם ילך להזדיין." אמרתי לה בקול פראי היא חייכה אליי וקמה על רגליה ותפסה את ידי.
"בוא נעשה את זה." היא אמרה בחיוך שלה קמתי היא תפסה את ידי וצעדנו ביחד לכיוון החצר האחורית. "בוא נעשה מסיבה כאן מסיבה גדולה שכל הבית ספר ישתתף בה משהו שייקח להם המון זמן לכבות ולפזר אותנו." היא אמרה בחיוך מציעה לי הבטתי בעיניי הדבש שלה ובשיער המפוזר בפראות.
"אני עשיתי זאת בעבר כפרה אבל נצטרך להשיג חיבור רמקול מעפן בשביל שלא יהיה חבל לזרוק." אמרתי לה בחיוך רחב.
"תקשיב נשמה בלי שירים ישראלים או תוכנות יעלו לנו על החיים, נשיג חדש ואנגלי ואפשר להשיג זאת רק מהחנונים." היא אמרה בחיוך.
"צודקת ואני הלך לצלצול הראשי והם ישתגעו לא יבינו מאיפה זה בא להן והמורות יכנסו למחזור מזה." אמרתי לה בחיוך.
"אני רואה שרק לי ולך יש מוחות כאלה." היא אמרה בחיוך.
"בגלל זה אני מלך בשביל כולם." קרצתי לה היא צחקקה מעצם העובדה.
"טוב אל תעוף על עצמך." היא אמרה בחיוך.
"שנלך לעשות זאת כבר." אמרתי לה תופס בידה בדיוק כשכבר התכוונו ללכת נתקלנו ב—

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now