כבשתי אותך!!!! פרק 29: לילה קסום

2.9K 137 7
                                    

עדי P.O.V•
הלילה הנערה שכל כך רציתי הפכה לשלי נישקתי את שפתיה לא מפסיק לשנייה. הטעם המתוק והנעים נשאר בפיה היה לה טעם, וריח תפוחים מעורבל בתותים דודבן הכל היה כפרי בשפתיה טעם חלומי. חלום מתוק ומציאות יפה האהבה שלי ושלה מילותיה האחרונות שיכרו אותי מיין ששתיתי הלילה. היא כל כך מדהימה שיערה הלבן היה רך כמו החום אהבתי אותה בשני הצורות האלה, עיניים כהות חומות שחורות מיוחדות שלה לא השתנו רק נצצו מאושר. עיניה נעצמו בעדינות בכל פעם ששפתיי היו עמוק בתוך שפתיה אדומות שהיו גם כך אדומות ויפות כמו תמיד גם בלי האודם הבוהק על שפתיה. אף פעם בחיי לא חשבתי שאני עדי אטיאס מסוגל לאהוב. בפעם הראשונה שאהבתי פעם זה היה עם אהבתי הראשונה מאיה, וגם איתה ככה לא הרגשתי כמו שאני מרגיש עם לירז. נכון שאהבתי אותה היא היתה נסיכה שלי אבל לירז שונה ממנה היא לא עוד סתם נסיכה היא משהו מעבר לזה. היא הנערה והאישה היחידה שאני אוהב ומכבד. הנערה והאישה בעלת יופי מיוחד חיצוניות היפה שלה והפנימיות שלה עולם שלם יפה יש בה. היא הראשונה שהצליחה להפנט אותי עם היופי המושלם שלה וטעם שפתיה. אני גבר מאושר חי יותר אני לא אשחרר אותה לעולם נערה ואישה יפה שלי. התנתקתי ממנה נושם היא חייכה חיוך שכבר הכרתי בו ניצחון שלה אליי.
"מה דעתך לאעביר את המסיבה שלנו לטיול קצר בעיר?" שאלתי אותה בחיוך כובש שלי היא לא היחידה במשחק האהבה שלנו.
"למה לא אני מרדנית בדם ובנפש." קרצה לי וחיוך מפתה על שפתיה שלא יכולתי לעמוד בזה ונישקתי אותה שוב. היא צחקקה את צחוקה המדהים מחייכת חיוך של מלאך. "אתה מכור אליי אטיאס ואו לא טוב מסוכן." אמרה באיום מעושה וחיוך על שפתיה.
"גם את מכורה אליי יזראילוב את במצב מסוכן מאוד." אמרתי לה באותה נימה מתגרה ואיום מעושה היא צחקקה מחבקת אותי.
"כמוך גם אני אהוב שלי אהבה ממכרת אותנו!" אמרה בחיוך מפתה ידעתי מה היא עושה היא גורמת לי להתמכר לריחה לטעם שפתיה. מכשפה צחקקתי היא כישפה אותי כבר עם טעמה ויופייה ביום הראשון ממנה כבר לא אברח. "ממני כבר לא תברח אני לא עוד סתם סטוץ בשבילך אני היחידה שלך. משמעות לחיים שלך בלעדיי לא תוכל לחיות אפילו רגע." אמרה בחיוך מנצח הרמתי את סנטרה ונישקתי אותה שוב ברכות ובעדינות. היא ליטפה את פניי בידיה הדקיקות ויפות הפסקתי בעדינות.
"לירז אני לא היחיד במצב הזה, את גם ממני לא תברחי אני משמעות לחייך בלעדי אין לך מה לעשות בחיים האלה." החזרתי לה באותו מטבע היא צחקקה חיבקתי אותה.
"אז מה עדי אני ואתה באותה סירה שקוראים לה אהבה." ככה היא סיכמה את השיחה שלנו.
"עכשיו בואי נברח לפני שיתחילו לשגע אותנו." אמרתי לה בחיוך לא יכול מכור לשפתיה נישקתי אותה שוב והיא התנתקה ממני הפעם.
"עדי אם תמשיך ככה לא נצא מכאן אף פעם." היא אמרה בחיוך מנסה להשתלט על עצמה.
"כשנצא את חייבת לי ארוכה מאוד." אמרתי לה בחיוך.
"נחשוב עליך מאמי." היא אמרה המניאקית יודעת שאני מכור אליה. היא שמה את התיק השחור שלה על החומה עם העקבים. היא זזה אחורה רצה בתנופה עלתה בקלילות אני כבר הייתי בחצי השני, היא באה לקפוץ תפסתי אותה בזרועותיי מנשק אותה בחוזקה נשיקה היתה ארוכה ועמוקה.
"תחשבי אליי עכשיו מאמי." אמרתי לה היא חייכה אליי לוקחת את העקבים והתיק הקטן שלה שהיה ארנק בעצם.
"חושבת עליך חושבת איך לנקום בך." חייכה חיוך קרימינלי שלה צחקקתי.
"נראה למה את מסוגלת." אמרתי תופס במותניה ולוקח אותה רחוק מבית הספר המעפן הזה.

כבשתי אותך!!!!Where stories live. Discover now