V nemocnici jsem pak strávila asi tři týdny. Trochu jsem se nudila, ale každý den tu se mnou byl Steve. Hodně jsme si povídali a smáli se.
Konečně nastal den propuštĕní z nemocnice!
Sbalila jsem si všechno oblečení do tašky a vyšla před budovu.
,,Ahoj Bet!" přivítal mě se zářivým úsměvem Steve.
Vzal moje věci a odnesl je do auta. Já si sedla dopředu na sedadlo. Vyjeli jsme směrem ke mě domů.
,,Tak co? Jsi ráda, že už jedeš domů?" zeptal se.
,,Strašně moc!" odpověděla jsem upřímně a asi až moc nadšeně, protože Steve se začal hrozně smát.
Steve:
Byl jsem tak moc šťastný! Seděla tu vedle mě holka, kterou mám tak moc rád a vypadala šťastně.Cesta bohužel uběhla dost rychle a já už zastavil před Bettiným domem.
Popadl jsem její věci a běžel za ní k domu. Chtěl jsem vidět jak se bude tvářit.
,,Tak zase doma..." řekla a otevřela dveře.
Betty:
Vešla jsem do domu a rozsvítila. Najednou se stalo všechno tak rychle. Odevšad vyletěly barevné balonky, byl slyšet smích a kolem mě vyskákala spousta lidí zpoza židlí a gauče.,,Vítej doma!!!!!" křičeli všichni.
Byla jsem překvapená. A tak nadšená!
,,Betty!" skočila na mě zezadu Melli.
,,Co tady sakra všichni děláte?" zakřičela jsem na ni naoko naštvaně.
,,No... slíbila jsi, že to oslavíme..."
Už jsem to nevydržela a vyprskla smíchy.
,,Tak to díky!" obejmula jsem ji. ,,Mám tě ráda..."
,,Já tebe taky." řekla dojatě. ,,Ale teď se už pojď bavit!" zakřičela a zmizela v davu.
Otočila jsem se a očima hledala Steva.
,,Ahoj krásko!" ozvalo se najednou za mnou.
,,Em, ahoj Steve..." dělala jsem, že jsem přeslechla to oslovení. ,,Tos všechno zařídil ty?"
,,No... spíš Melli..." zakoktal.
,,Co to meleš?!" vyskočila najednou za námi zase Melli. ,,Vždyť jsi to všechno zařídil ty!!" zasmála se.
Podívala jsem se na něj. Trochu zčervenal.
Steve:
,,No... ehm víš... já..." zakoktal jsem.Usmála se na mě. A pak se ke mě přiblížila, obejmula mě a dala mi rychlou pusu na tvář.
Pro ni to byla jen pusa ale já jsem byl najednou tak šťastný! Jak dlouho jsem ji chtěl obejmout, ale nal jsem se... A ona to prostě udělá a dá mi i pusu!!!
I když pro ni to byla pusa jen kamarádovi na tvář...
Pak jsem si uvědomil, že na ni koukám a nic neříkám. Hleděla na mě trochu nechápavě.
,,Em... promiň, trošku jsem se zamyslel..."
Usmála se a já se trochu vzpamatoval.
,,No a jak se ti to líbí?"
,,Je to úžasný!"
,,To jsem rád." zasmál jsem se.
,,Mám tě ráda." objala mě.
,,Já tebe taky..."
ČTEŠ
Twitter ✔
Teen FictionBetty a Steve? Je vážně správné přátelit se s klukem, se kterým jsem se seznámila přes internet? Ale co když se z tohoto přátelství stane láska? Může to vydržet? VAROVÁNÍ: Celý příběh je smyšlený! Podle mě není příliš velká šance, že se do sebe dva...