Steve:
Přitáhla si mě k sobě. Lehl jsem si vedle ní na postel a přikryl ji.Přitiskl jsem se víc k ní a pohladil ji po vlasech. Byla krásná...
Teď už to vím určitě není to jen má kamarádka. Určitě k ní cítím něco víc.
Betty ráno:
Probudila jsem se tak hezky odpočatá!Rozhlédla jsem se po pokoji. Na posteli přede mnou seděl Steve.
,,Ahoj,"zašeptal. ,,Víš, že ti to strašně sluší, když spíš?"
,,Tys mě pozoroval při spaní?"zdĕsila jsem se.
,,A co je na tom špatného?" zasmál se. ,,Oblékni se a přijď pak dolů."řekl Steve a odešel.
Pomalu jsem se vysoukala z postele. Oblékla jsem si bílé tričko a obyčejné šedé tepláky a sešla po schodech dolů.
Ucítila jsem příjemnou vůni vaflí.
,,Steve, tys vařil?"zeptala jsem se nadšeně, když jsem došla dolů.
,,No, trošku..."řekl a pokynul mi, ať jdu za ním do jídelny.
,,Jeee, to je krásný!"vydechla jsem a rozhlédla se po místnosti.
Na stole bylo prostřeno pro dva. Uprostřed ležel velký talíř s vaflemi.
,,Vítej doma..."usmál se Steve.
,,Děkuju! Jsi úžasnej!" Skočila jsem mu kolem krku. ,,Proč to vlastně všechno děláš?"napadlo mě.
,,Jsi moje nejlepší kamarádka..."usmál se.
Sedli jsme si ke stolu. Bylo to naprosto báječný! Tak dlouho jsem nejedla vafle. Mám na ně příjemné vzpomínky, spojené s mým tátou, ktery... už nežije...
,,Chceš abych tu zustal s tebou?"vytrhl mě z přemýšlení Steve.
,,Jasně! Že se ptáš! Teda pokud taky chceš..."
,,Zůstanu tu s tebou tak dlouho, dokud budeš chtít!"zasmál se.
---
Když jsme dojedli, přemýšleli jsme co dělat. Venku nebylo moc pěkně, ale Steve tvrdil, ze večer už bude.
,,No jo, ale co dělat do večera?"zeptala jsem se zoufale.
Nakonec jsme se domluvili, že zůstaneme tady doma a podíváme se na nějaký film.
Celý den byl takový lenivý. Venku přešelo a my seděli hezky u televize.
Před polednem jsme se rozhodli, že zajdeme za roh k číňanům na oběd.
Když jsme se vraceli, už začínalo svítit sluníčko.
---
,,Bet?"oslovil mě Steve už doma.
,,Ano?"
,,Vezmi si mikinu a pojď za mnou! Pojedeme se na něco podívat..."
Vzala jsem mikinu a vyběhla za Stevem z domu. Zasedla jsem k němu do auta.
,,Tak co? Kam pojedeme?"zeptala jsem se natĕšenĕ.
,,Uvidíš..."řekl tajemně a zamknul zevnitř auto.
Tak teď nevím, jestli se nemám bát...
ČTEŠ
Twitter ✔
Teen FictionBetty a Steve? Je vážně správné přátelit se s klukem, se kterým jsem se seznámila přes internet? Ale co když se z tohoto přátelství stane láska? Může to vydržet? VAROVÁNÍ: Celý příběh je smyšlený! Podle mě není příliš velká šance, že se do sebe dva...