Týna: ahoj Steve
Steve: čau
Steve: jsem rád, že jsi napsalaTýna: co děláš?
Steve: jen ležím v posteli a poslouchám písničky
Týna: jaké?
Steve: ty naše...
Steve: moje a mojí přítelkyněTýna: i hate u i love u...
Steve: jak to víš??
Steve: ano, tohle je naše písničkaTýna: tipla jsem to...
Týna: mám tuhle rádaSteve: hm... i včera jsi tipla, že obyčejně nekouřím
Týna: náhoda
Steve: asio
Týna: asio :D (pardon já nemohla jinak :D)
Steve: řekni mi něco
Týna: co?
Steve: třeba jakej je tvůj nejoblíbenější film nebo seriál
Týna: film... budeš se mi smát
Steve: nebudu
Týna: ale vážně...
Steve: přísahám
Týna: dobře
Týna: miluju Pána prstenůSteve: nesměju se :D
Steve: rozuměla by sis s mou přítelkyní... taky ho zbožňujeTýna: vážně?
Steve: jo.. jste si dost podobný
Týna: a seriál Friends
Steve: jo, ten mám taky rád... taková klasika
Týna: vážně máš rád Friends??
Steve: jo... vim že na to koukají hlavně holky... ale mám ho rád
Týna: to je pěkný :)
Týna: co tvůj nejoblíbenější film?Steve: mám rád Faf
Týna: fast and furious :)
Týna: taky dobrýSteve: znáš zkratku faf??
Týna: jo :D
Steve: málo lidí ji zná :)
Týna: hele řekni... jakej se ti stal nevětší trapas?
Steve: ty jo, nevim
Týna: aleee na něco si určitě vzpomeneš
Steve: jo už vim!
Týna: tak?
Steve: jednou jsem byl na svatbě jednoho tátovýho známýho z práce. Je moc bohatý a rodiče mi pořád připomínali, ať se chovám slušně, nic nepokazím a tak, protože s ním táta plánuje moc důležitý obchod. Byl jsem tam i se svým bráchou. Vůbec nás to tam nebavilo. Řekli jsme si, že si pro zábavu zatancujeme na parketu. Tančili jsme ploužák a snažili se u toho tvářit vážně. Pár lidí na nás koukalo, ale co? Vždyť jsme jen tančili. V jedné chvíli se brácha rozhodl, že uděláme moc zajímavou otočku. Když se mnou otočil tak, že jsem visel jen za jeho jednu ruku, podklouzla mu noha a oba jsme se skáceli z tanečního pódia. U toho jsme stihli vrazit do nevěsty a ta si polila červeným vínem svoje bílé svatební šaty... Rodiče pak na nás byli hrozně naštvaní a přede všemi nás s křikem vyhodili z místnosti...
Týna: Hah tak to je vtipný :D
Týna: to bych chtěla vidětSteve: a co tvůj trapas?
Týna: takovej obyčejnej
Steve: říkej!
Týna: dobře.... byla jsem na jedný nóbl párty. Měla jsem hezký krátký šaty a boty s obrovskými podpatky. Šla jsem na záchod. Když jsem se vracela, tak na mě všichni divně koukali. Nevěděla jsem proč. Měla jsem v sobě ale přece jenom trochu alkoholu, tak jsem se na všechny jen usmívala. Až po dvou hodinách mi kamarádka řekla, že mám šaty vyhrnutý tak, že mi je vidět celý zadek. Malém jsem se propadla studem a z té párty ihned zmizela...
Steve: no taky dobrý :D
Týna: ale to tvoje je horší :'D
Steve: no možná jo
Steve: hele, promiň,musím končitTýna: tak ahoj
Steve: čau
Položila jsem mobil na noční stolek. Zvedla jsem se z postele a seběhla schody do kuchyně. Na lince neleželo žádné jídlo. Takže dneska vařím večeři.
Podívala jsem se do mrazáku. Byl tam pytlík s mraženou zeleninou. Rozhodla jsem se udělat rizoto. Vyndala jsem rýži a dala ji vařit. Zeleninu jsem nechala rozmrazit.
Zapnula jsem si na mobilu písničky nahlas. Po chvíli jsem se začala u linky pohupovat do rytmu a poté také zpívat text.
'We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm'Přes písničku jsem neslyšela prásknutí dveří, když přišel Michael.
Najednou mi někdo zmáčkl zadek. Otočila jsem se.
,,Michaele?! Co tady děláš? Měl jsi přijít z práce v devět, ne?" svraštila jsem obočí.
,,Z práce?" uchechl se. Naklonil se blíž ke mně a zašeptal: ,,Nebyl jsem v práci..."
,,Tak kde?!" odtáhla jsem se dál od něj. Byl z něj cítit alkohol.
,,Byl jsem v baru." pousmál se a trochu se zapotácel dozadu.
,,Jo, je to vidět...." povzdychla jsem si.
,,Co?! Co to meleš? Ty ses netěšila až přijdu, až mě uvidíš? A ještě jsi drzá?!" rozkřičel se na mě. Rychle švihl rukou a já ucítila na tváři štípavou bolest. Nahrnuly se mi do očí slzy.
,,Au!" vyjekla jsem.
,,Drž hubu! Drž hubu! A přestaň řvát!" zaječel a hrozivě se ke mně naklonil. Sklopila jsem oči a jen čekala, co bude dál. Bojím se ho!
Odstrčil mě od sebe a vypotácel se z kuchyně. Bože! Už tady nechci být! Chci pryč! Potřebuju odsud... Svezla jsem se na zem a neúspěšně zadržovala slzy řinoucí se z mých očí.
Už tu nevydržím... Musím dát Stevovi nějakou zprávu, znamení, že jsem tady a že už to nezvládám...
Taaakže!
3K přečtení?? Vážně?? Děkujuuuu! Jste úžasní! Nezasloužím si to... Vážně se budu snažit víc přidávat.Kacolieta <3
ČTEŠ
Twitter ✔
Roman pour AdolescentsBetty a Steve? Je vážně správné přátelit se s klukem, se kterým jsem se seznámila přes internet? Ale co když se z tohoto přátelství stane láska? Může to vydržet? VAROVÁNÍ: Celý příběh je smyšlený! Podle mě není příliš velká šance, že se do sebe dva...