*New Day*

1.1K 41 0
                                    


Ze spaní mě probudí příšerný zvuk budíku, neochotně otevřu oči a vystrčím ruku z pod vyhřáté deky, abych umlčela ten příšerný zvuk.  Při pohledu na čas jen zamrmlám pár nadávek na sebe samou a zabořím hlavu zpět do polštáře. Nevím proč jsem si zrovna dneska nastavila budík na osmou, když je tu konečně po delší době víkend který mám volný, ale dělám to prostě automaticky. Jo víkend  mám před sebou dva úžasný dny volna. A navíc konečně přijede Petr, kterého jsem neviděla 6 měsíců. Potřebuji si nutně s někým pokecat. Nevím proč musel jet zrovna do L.A. Zrovna tak daleko.

Vylezu neochotně s vyhřáté postele a namířím po studené podlaze do koupelny. Podívám se na sebe do zrcadla a zašklebím se na sebe jako ostatně každé ráno. Moje vlasy si opět dělají co chtějí a trčí na všechny strany. Vypadám, jako bych proletěla větrákem (jak s oblibou říká můj mladší brácha Lukáš), no co můžu čekat když jdu spát s mokrou hlavou. Svlíknu se a vlezu do sprchy. Abych se probrala pustím si nejdříve studenou vodu (to mi vždycky pomůže) a vyjeknu, protože pustím opravdu ledovou. Když jsem dost vzhůru začnu přidávat teplou až je voda krásně horká tak jak to mám ráda. 

Nechám na sebe padat proud horké vody a užívám si tu slast. Když jsem dost nahřátá umyji si vlasy a nanesu na ně asi tunu kondicionéru, protože bez něj bych je prostě nerozčesala. Nechám ho působit a umyji se mýdlem s vůni třešní a čokolády (je to moje úchylka tahle vůně, miluju třešně a čokoládu) pak si spláchnu kondicionér a vylezu se sprchy. 

Otřu se, vlasy zabalím do ručníku a natáhnu na sebe čisté spodní prádlo moje oblíbené tepláky,  volnou mikinu k tomu mé oblíbené teplé a huňaté ponožky a zamířím do kuchyně spojené s obývákem abych uspokojila své chuťové pohárky, dneska mám teda děsný hlad.

Udělám si nejdřív kávu s mlékem (bez ní není moje ráno ránem) a pak si vezmu dva celozrnné rohlíky a plátkový sýr z lednice a všechno si přenesu na stůl ke gauči. Zapnu televizi, ale spíš jako kulisu a čekám až naběhne můj stařeček notebook. Když sním snídani pohodlně se usadím a vychutnávám si svou kávu.. Přihlásím se na facebook nic nového, a tak kouknu na twitter kde mě čeká zpráva od brášky.

Lukáš32: čau ségra, prosím tě kdy přiletí Petr, něco mi má dovést a já si blbec omylem smazal tel. číslo. jo a hele už máš plány na naroz. párty ☻

Nathalii13: čau bráško, tu poznámku o narozkách budu milostivě ignorovat, dneska mě nenaštveš ☻ Petr by měl dorazit asi kolem dvanáctý, když nebudou po cestě komplikace.. Posílám ti číslo na mobil...

On ví moc dobře, že narozeniny už několik let neslavím, ale vždycky když se blíží tak si mě dobírá no prostě celý on. Pustím na přehrávači náhodný playlist zvednu se s gauče a uklidím nádobí po snídani, venku je mrazivý únorový den a já se rozhoduji co budu dělat. Rozhodnu se, že si půjdu zacvičit, abych se trochu rozhýbala, než dorazí Petr. Za zvuku Up All Night se obleču,  když jsem hotová ač nerada stopnu muziku, vypnu telku vezmu si telefon a věci na cvičení hodím je do tašky a vyrážím do posilovny dát si trochu do těla.


Díky moc za komentáře a hvězdičky komukoliv kdo si to přečte.

Díky moc Nathalii

IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*Kde žijí příběhy. Začni objevovat