Samozřejmě jsem se nevyhnula všetečným otázkám kluků, jelikož s Nialla nic nedostaly. Když jsem ukojila jejich zvědavé dušičky, musela jsem se konečně nechat zkrášlit, jelikož Lou s holkama už byli poněkud netrpělivé a čas běžel. Celý den přemýšlím jak to vše oznámit mámě a Lukášovi. Bohužel můj mozek toho má dneska na práci docela dost a začíná se projevovat to, že jsem nemohla spát. Takže teď momentálně nic nevymyslím. Rozhodla jsem se nechat vše až po té seznamovací večeři, až se konečně dozvím tu tátovu verzi.
Právě dorazil Petr s Thomasem. Přiletěli až za námi, byli něco zařizovat ohledně mého vydání singlu. Ano konečně mám hotový singl, teď už se jen zpracovává návrh klipu, který se bude natáčet mezi koncerty v Baltimoru a Colombasu, jelikož tam je nejdelší 10 denní pauza. Singl pak vydáme na konci srpna. Samotné album vyjde před vánoci. Kluci vydávají album někdy v listopadu, ale datum přesně nevím to ještě neupřesnily.
„Ahoj Nat" pozdraví mě Petr a dá mi pusu na tvář, všimnu si, že vypadá trochu víc utahaně. Asi toho taky moc nenaspal. „Ahoj pane manažere" opětuji mu pozdrav a otáčím se na něj. „Tak jsem slyšel nějaké novinky, povídej. Koukám chvilku s tebou nejsem a dějí se zajímavé věci" natáhne se na gauč naproti mě a promne si rukama obličej. Sednu si vedle něj a pustím se do vyprávění mého ranního dobrodružství.
Když mu všechno povím, chudák to musí chvilku zpracovávat, ale po chvilce se usměje a poťouchle se na mě podívá „Už jsi to volala mámě a bráchovi?" a očividně se baví, když ho šťouchnu do ramene a s hraným naštváním na něj vypláznu jazyk. „To jsem přesně čekala, ne nevolala, udělám to až po té večeři. Potřebuji vědět i tátovu verzi. Nechci to uspěchat" odpovím mu, když se ozve zaklepání na dveře a dovnitř strčí hlavu Niall. Byli s klukama ukořistit něco k jídlu. Jsou v poslední době nevím proč pořád hladový.
„Miláčku jedeme na ten rozhovor, už je čas" oznámí mi a hodí po mě ten svůj sexy úsměv. „Jasně už jsem na cestě" oplatím mu úsměv a obrátím se na Petra „A ty jdi na pár hodin do postele Petře. Nebo mi tu usneš ve stoje" pošlu ho nekompromisně spát a on kupodivu neprotestuje. Vezmu si ještě kabelku a následuji Nialla a kluky.
Při rozhovoru jsem měla co dělat abych udržela otevřené oči. V přestávkách jsem do sebe lila energeťáky abych zůstala vzhůru. Naštěstí se po mě nechtělo žádné fyzické vypětí. Tedy kromě jedné písně s klukama, ale tam mi pomohl naštěstí mikrofon, o který jsem se mohla opřít. Kluci ze mě měli srandu ještě po cestě na hotel. Haha myslím, že mi to budou předhazovat hodně dlouho.
Večeře je naplánovaná na sedmou večer. Odpoledne nebylo nic v plánu, tak jsem si na pár hodin zdřímla a teď se právě snažím dokončit přípravu, kdyby mě pořád neokupoval můj spolubydlící (nevím, jak to dělá, ale asi má taky šestý smysl. Dorazil když jsem byla ve sprše, takže asi máte představu jak to skončilo). Pořád jsem nemohla najít tu správnou kombinaci oblečení, nakonec jsem musela zavolat Lou, ohledně oblečení jsem někdy prostě bezradná.
Zvolila jsem nakonec, šedé dámské široké kalhoty, bílou halenku s krátkým rukávem a menším výstřihem, a na nohy světlé sandále na nízkém podpatku (já vím Niall, ale tentokrát to není takoví rozdíl). Naill tentokrát zvolil tmavé kalhoty a sako a světlou košili. Nemůžu se na něj vynadívat, jemu by snad slušel i pytel od brambor. Navíc má v těch kalhotách úplně úžasný zadek (ano já vím, jsem na něj prostě ujetá. Niallův úsměv, oči, hlas a sexy zadek. Úplně skvělá kombinace, věřte mi).
ČTEŠ
IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*
FanfictionPříběh o odvaze, lásce, hudbě, zpěvu a hlavně o nové šanci na nový život... Nathalii dívka z krutou minulostí snažící se žít svůj život, když se jí do cesty postaví výzva v podobě turné její oblíbené skupiny. Sledujte spolu se mnou neuvěřitelné dobr...