David my položil kufr k nohám a obrátil se k Lou, že nás představí (i když u mě to bylo trochu zbytečné, kdo by neznal Lou a Lux) ale Lou ho předběhla. „Ahoj jsem Lou a tohle je moje dcera Lux, ty musíš být Nathalii" podává mi ruku „Ráda tě poznávám". Podávám jí také ruku a opětuji její pevný stisk. „Ahoj Lou, prosím říkejte mi jen Nat" usměji se „Také vás moc ráda poznávám".
Lou se otočí k Davidovi „Já už se o ní postarám, vyzvedneš si jí, až budeš potřebovat, myslím, že potřebuje trochu si orazit ". David přikývne „Jo jasně pak si jí tady vyzvednu, půjdu zatím ubytovat bráchu, tak zatím Nat" usměje se na mě. „Jo ahoj Davide" mávnu za ním, zatím co on už si to míří zpátky k Petrovi.
Najednou ucítím na vlasech dotek a rychle a trochu prudčeji se obrátím, čím vylekám Lou i Lux, které se očividně líbí barvičky na vlasech a chtěla si na ně sáhnout. Omluvně se usměji, když vidím jejich vylekané pohledy. „Omlouvám, se jen jsem se trochu lekla, jsem z té cesty trochu mimo" svedu to na únavu z letu a cesty sem.
Lou se chápavě usměje „Jasně nic se neděje to chápu, pojď ukážu ti, kde budeš spát a kde je co, jo a mimochodem ty barvičky jsou cool" . Trochu se začervenám (sakra od kdy já se červenám) a poděkuji.„Je děkuju Lou, jsem ráda, že se ti to líbí" popadnu kufr a svoje věci a následuji jí do autobusu.
Autobus je obrovský, má dvě patra. V prvním je taková společenská místnost s televizí, vzadu kuchyně s plným vybavením, a menší koupelna a záchod a samozřejmě skladovací prostor, kde jsou uložený kufry a nějaké věci. Když my ukáže dolní část, vede mě po schodech do horního patra autobusu. Tam se nachází lůžková část a dvě menší místnosti s rozkládacími pohovkami a vše možným vybavením, DVD, hrací konzole atd. No prostě veškerý zázemí.
„Tady bude spát ty" ukáže mi Lou na jednu spodní palandu. „Dole máš šuplík, kam si můžeš uložit věci, kufr si pak ulož dole, aby ti tady nepřekážel". Přikývnu a vzpomenu si na ten prostor dole. „V kuchyni si vezmi na co máš chuť, máme to všechno dohromady, později poznáš ostatní děvčata. Já jdu pustit Lux nějaké pohádky tak se tu zatím zabydli než pro tebe přijde David". Opět se usměje a odejde do větší přední místnosti, aby Lux pustila DVD.
Uložím si věci a převléknu se do pohodlných bavlněných kraťasů a volného trička, konečně se cítím trochu lépe. Kolem krku si dám ID do kapsy mobil a jdu si uložit kufr a sehnat něco vychlazeného k pití. To vedro mě udolá. Když procházím ke schodům, Lou se na mě usměje. S malou Lux leží na pohovce, Lux se klíží očka a vypadá strašně roztomile. Kývnu ke schodům a ukážu na kufr a Lou jen přikývne.
Sejdu schody, najdu úložný prostor a dám si tam kufr. Pak se vydám do kuchyně, kde si z lednice vezmu jablko a láhev s vychlazenou vodou. Sednu si na pohovku ve společenské místnosti a s chutí se zakousnu do jablka, když v tom vejde dovnitř Petr s Davidem.
„Ahoj tak co už jsi se zabydlela" ptá se Petr. „Jo už mám vybaleno a provedla jsem malí průzkum" ušklíbnu se „Tady bych dokázala bydlet pořád, nic nám tu neschází". David se jen ušklíbne „Jo to já taky, tak jestli jsi si odpočinula jdeme makat musíš si toho do zítra hodně zapamatovat".
ČTEŠ
IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*
FanficPříběh o odvaze, lásce, hudbě, zpěvu a hlavně o nové šanci na nový život... Nathalii dívka z krutou minulostí snažící se žít svůj život, když se jí do cesty postaví výzva v podobě turné její oblíbené skupiny. Sledujte spolu se mnou neuvěřitelné dobr...