P.s. ten obrázek je pouze pro představu ♥☻
Je tam. Pořád tam je a je prostě nádherný. Ano stalo se to a já tomu pořád nemůžu uvěřit. Niall mě požádal o ruku přímo na koncertě ve Philadelphii. Ano přímo tam. Málem jsem ten koncert nedozpívala, ale zvládly jsme to. Nakonec v tom jeli úplně všichni včetně El a Daniell. Pořád mi nešlo z mysli, kde vzal Niall velikost prstýnku a pak jsem si vzpomněla na návštěvu zlatnictví s El a Daniell v Detroitu.
Líbil se jí tam nějaký řetízek a tak jsme si jen tak zkoušely nějaké šperky, a já zkoušela prstýnek, normálně je nenosím, ale tenhle se mi líbil. Jasně a pak mi to zapadlo do sebe. Holky mě pořád pobízeli, protože mi neseděla velikost, až jsme nakonec narazily na tu pravou. Stejně jsem si ho nekoupila, ale ony měli co chtěly. Mršky.
Pořád se musím smát, tomu co se dělo po koncertě. Petr s Davidem všechno snímali naživo a dokonce moje máti s bráchou a Kamilou to všechno viděli na tajno přes skyp. Jak jsem se dozvěděla později, Niall volal mojí mámě a prosil jí o svolení stejně jako mého otce. Jak romantické. Ráno jak jinak toho byl plný internet, noviny, televize. Můj twitter si opět dělal co chtěl, a já nestačila odpovídat na zprávy a telefonáty.
Poskytly jsme nesčetně rozhovorů jak pro noviny, tak pro televizi. No a dneska už máme za sebou poslední koncert severoamerického turné, a sedíme v letadle směr Londýn. Čeká nás poslední část posledního turné, než si kluci dají menší pauzu. Máme zhruba 12 dní oddych, než nastane první koncert v Londýně. Hodlám odpočívat a pracovat na aranžmá pro album. Čeká nás sice pár rozhovorů a natáčení, ale jinak budou kluci dodělávat album, a já se budu věnovat Niallovým rodičům, kteří za námi na pár dní dorazí do Londýna.
Jinak bráškovo svatba je stanovena na 15.listopadu, všechny přípravy jsou v plném proudu a já nemůžu být šťastnější, protože tam bude opravdu celá rodina. A když myslím celá tak celá. Brácha se z otcem nakonec usmířil. Všechno si vyříkaly a mě spadl velký kámen ze srdce, protože jsem v to pevně doufala. Byl to boj, ale povedlo se.
No a naše svatba, ta je zatím ve hvězdách. Nechci nikam pospíchat, už teď je to hodně hektické období a ještě myslet na svatbu, to už by můj mozek asi nezvládl. Dohodly jsme se s Niallem že nejspíše na jaře možná v březnu. Ale to je teď hodně daleko. Teď myslím na přítomnost a to hlavně na toho pochrupujícího Ira vedle mě.
Od toho koncertu se ode mě skoro nehnul. Až jsem ho musela nakonec s klukama poslat se odreagovat, jelikož i přesto, že ho miluji mi začal trochu lézt na nervy. Potřebovala jsem chvilku pro sebe. Pokecat přes Skyp s máti a Kamilou. S El a Daniell prostě to ze sebe dostat ven, pobrečet si a to bez jeho přítomnosti. Sice byl chvíli naštvaný, skoro celí den na mě nemluvil, krom potřebných frází (je ta roztomilí když se zlobí) ale dalo se to vydržet. Protože pak následovalo, víte co. Ano usmiřovací noc. Tu část mám nejradši.
Rozhlédla jsem se po letadle a uviděla kluky všelijak naskládané po letadle (letíme soukromím) po pohovkách a křeslech. Louis se zase culí ze spaní. No proč by se neusmíval, v Londýně na něj čeká El tak že je šťastný jak blecha. Harry je pořád a věčně na telefonu ze Stayci (ano zatím jim to vydrželo) pokud ona má volno a není na přednáškách no a Liam ten se taky dočká. Daniell přiletí na pár dní do Londýna, takže budeme zase všichni společně. Budeme muset něco podniknout. Hlavně musíme opožděně oslavit Niallovy narozeniny, na které nebyl čas. Ještě jednou je projedu a rozhodnu se, že si zkusím na pár hodin zdřímnout, když se tak podívám po ostatních, jak se oddávají spánku svezu se pohodlněji do sedadla a s posledním pohledem na Nialla upadám do říše snů.
ČTEŠ
IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*
FanfictionPříběh o odvaze, lásce, hudbě, zpěvu a hlavně o nové šanci na nový život... Nathalii dívka z krutou minulostí snažící se žít svůj život, když se jí do cesty postaví výzva v podobě turné její oblíbené skupiny. Sledujte spolu se mnou neuvěřitelné dobr...