O měsíc později:
Od té velmi dramatické noci v Hongkongu uplynul už měsíc a my máme před sebou skoro dva měsíce volna. Všechny koncerty jsme zvládly a pouto mezi mnou a Niallem se od té noci ještě více upevnilo. Navíc se setkal z částí mé rodiny při koncertě v Dubaii a myslím, že si s Lukášem a z mojí máti, kterou tam mimochodem brácha přivezl jako překvapení padly jak se říká do noty.
Strašně ráda jsem je všechny viděla a obzvlášť mojí matku. (jinak nikdo z nich o té noci neví, nechtěla jsem je zbytečně stresovat, tak jsme jim to prostě zatajily) brácha se mi snažil ten večer dovolat, ale já v tom zmatku zapomněla dát nabít mobil a on se prostě vybil.
Volal tedy Petrovi, a ten mu prostě řekl jen část pravdy (jen tu o tom vybitém mobilu) jinak mu řekl, že jsem s Niallem a potřebujeme klid a, že je všechno úplně v pořádku. Jedno překvapení mi ale přichystala má drahá maminka, která si zaplatila jazykový kurz a na mou návštěvu přijela už z velmi dobrou slovní zásobou. Jen jsem vyvalila oči, když se začala bavit s Niallem a klukama jenom tak anglicky, jako by nebylo nic přirozenějšího.
Kamila s bráchou si mohly roztrhnout pusu, při pohledu na mě a já nechápala. Jako vážně? Moje máti a jen tak si povídá s Niallem. Myslím, že mi toho hodně uniklo. Padly si do oka a teď momentálně sedíme v hotelu u bazénu a vychutnáváme si poslední den před odjezdem domů.
Niall se vrací na pár dní do Irska k rodině a pak letí do L.A. Pracují s klukama na novém albu, kde mimochodem bude (nechci se chlubit) i pár písní ode mě. Já jedu s našima do česka. Musím si chvilku odpočinout a načerpat zase trochu síly a taky obejít zbytek rodiny a podělit se o zážitky.
Niall mě prosil abych jela s ním, ale nakonec jsme se dohodly, že budu prvních 14 dní doma a pak až si vše vyřídím v Londýně přiletím za nimi do L.A.
A co v Londýně? No to je takové menší překvapení, tedy pro vás.
Já se s toho taky ještě pořád vzpamatovávám, protože jsem se tu novinku dozvěděla teprve včera večer. Mám z toho všeho dost obavy, protože si to vůbec nedokážu představit. Hlavně jak na to budou reagovat fanoušci, protože na těch mi záleží nejvíc. Kluci jsou z toho strašně nadšení a ostatní neméně.
No tak dobře já už vás nebudu dál napínat. Letím do Londýna podepsat smlouvu na hostování ve One Direction, a následně po zkončení turné na vydání vlastního singlu a natočení solového alba. Ano slyšíte správně. Mám zastoupit Zayna, po zbytek světového turné a pak si splnit tak trochu svůj malí sen.
Už nebudu jen pomocný zvukař, ale budu součástí toho všeho a to na podiu s nimi. Kdo by řekl, že se vše dokáže během pár minut změnit a to díky jedné zvukové zkoušce na kterou kluci dorazili pozdě a já to musela zvládnout sama.
Cape Town, 4hodiny do začatku koncertu:
„Sakra kde jsou kluci Petře. Nevíte někdo něco, máme jen dvě hodiny. Takhle to nestihneme. Zvukovka už měla být dávno za námi. Ještě je čeká focení s fanoušky, to se nedá stihnout." Spustím na Petra (já vím, nemůže za to) ale dneska od rána nic nejde tak jak má. Nejdřív výpadek elektriky, pak nám vybouchly dva reproduktory a teď navíc mají kluci už hodinový zpoždění a není hotová zvukovka.
ČTEŠ
IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*
FanfictionPříběh o odvaze, lásce, hudbě, zpěvu a hlavně o nové šanci na nový život... Nathalii dívka z krutou minulostí snažící se žít svůj život, když se jí do cesty postaví výzva v podobě turné její oblíbené skupiny. Sledujte spolu se mnou neuvěřitelné dobr...