* Please not again... *

431 18 4
                                    


Když jsme se dost nabažily jeden druhého (a Niall políbil všechny mé jizvy, které ještě neviděl, nenechal se od toho prostě odradit) byl akorát čas se připravit, než pro nás přijede auta a odveze nás do baru na oslavu.

No neříkám že to šlo hladce, jelikož se Niall rozhodl že si se mnou dá prostě sprchu a v co myslíte že se to nakonec zvrtlo. No myslím, že si s Niallem (tím puštěným ze řetězu) ještě užiji. Ani nebudu potřebovat posilovnu, Niall mi jí totiž plnohodnotně nahradí. Mám pocit, že zítra budu cítit svaly o kterých jsem ani nevěděla, že je mám.

No když už jsme se konečně dostaly k tomu se obléknout, tak jsem zjistila, že když si vezmu boty s mým extra nízkým podpatkem, jsem pořád o půl hlavy vyšší než Niall. On nechtěl slyšet o tom, že bych šla v něčem jiném než v těch šatech, tak jsem to nakonec vyřešila balerínami, které mi prozřetelně poradila koupit Lou (musím jí za to poděkovat) a které se navíc barevně hodily k mým šatům.

 On nechtěl slyšet o tom, že bych šla v něčem jiném než v těch šatech, tak jsem to nakonec vyřešila balerínami, které mi prozřetelně poradila koupit Lou (musím jí za to poděkovat) a které se navíc barevně hodily k mým šatům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Tohle jsou pro představu Nathaliiny šaty)

I přesto, že mě Niall pořád přesvědčoval, že jsem prostě v tu chvíli nejkrásnější na světě, tak jsem se tak nějak necítila v těch šatech dobře. Nejsem na ně prostě zvyklá. Byla bych schopná se jít znovu převléknout, kdyby se neozval zvonek u dveří a nepřijelo auto. No nic jdeme se bavit, povzdechla jsem si a ruku v ruce vyrazila s Niallem do víru zábavy.

Nebudu rozvádět, co všechno se dělo, ale ve zkratce vám vylíčím ty zásadní body. Jako že Liam byl jediný skoro střízlivý. Já byla v závěsu hned za ním, alkoholu moc neholduji, měla jsem jen pár skleniček vína a jinak jsme byla na nealku. Za mnou byl Louis a El (jo vlastně jsem vám zapomněla představit El je to Louisova přítelkyně skvělá holka padly jsme si do oka, stejně tak s Danielou což je přítelkyně Liama, no alespoň na ty kluky nejsem sama, jen Harry zatím nikoho nemá) no ale, abych se vrátila k tomu co se dělo.

Harry to trochu, ale opravdu jenom trochu přepískl a Niall, no myslím, že si v ničem nezavdal s Harrym, takhle jsem ho ještě neviděla řádit. Myslím, že ti dva byli atrakcí pro celí bar. No alespoň byla sranda.

Lou s Lottie, El a Danielou mě zatáhly k baru a samozřejmě začaly okamžitě s výslechem. Ono se nedalo přehlédnout, že je Niall úplně jiný. Od našeho odjezdu z vily se usmívá jak sluníčko a krom chvil kdy řádil na parketu s Harrym a nebo, když si mě ukořistily holky byl pořád kolem mě, ale bylo to jiné. Ty doteky byli jiné. Už to nebylo to opatrné dotýkání jako dřív.

A ony si toho samozřejmě všimly. No co dodat vyklopila jsem jim všechno. Prostě babinec. Jinak můžu říct, že se večer vydařil a já si to užívala, protože poprvé po tolika letech jsem mohla být na jednom místě s tolika lidmi a nedostala jsem panický záchvat. Byla to úleva. Jeden by nevěřil, jaký vliv na něj bude mít jeden modrooký Ir.

IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*Kde žijí příběhy. Začni objevovat