* Disclosure *

586 22 3
                                    


Během našeho objetí se všichni diskrétně vytratily, takže když jsem se vyvlékla s Niallovi náruče na chodbě bylo liduprázdno. Musela jsem se v duchu zasmát, jsou to zlatíčka, to určitě Liam. Niall mě odvedl k sobě do apartmá, kde se nakonec všichni sešly na velké pohovce v pokoji, který byl součástí apartmá. Teď tu sedíme a čekáme na spojení videohovoru s Modestem z Londýna. 

Sedím vedle Nialla a on mě objímá kolem ramen, obličej zabořený v mých vlasech a já cítím jeho teplý dech. Takhle bych mohla být pořád, snad to všechno nakonec dopadne přece jenom líp, než jsem si myslela. S Niallem a klukama mám pocit, že se to všechno dá zvládnout.

Poslouchám Liama a Paula, vysvětlují mi co můžu od Modestu čekat, a s čím se budeme muset zhruba potýkat. Oni už něco takového zažily, každý z nich, takže vědí, jak se asi teď cítím. Stále podvědomě čekám nějakou reakci od fanoušků v tom smyslu, že jsem zlatokopka a mám Nialla jen pro peníze a další podobný věci. Vím, že to nakonec přijde, nic nemůže jít až tak moc jednoduše. Počítala jsem s tím už ode dne, kdy jsem řekla tomu mému blonďáčkovi, že ho miluju.

Konečně mám ten rozhovor za sebou. Budu muset podepsat nějaké papíry ohledně informací atd, ale jinak to vcelku dopadlo dobře. Kluci mě nechali s Niallem o samotě, při tom rozhovoru (Niall si vydupal, že tam chce být se mnou). Managment dá médiím oficiální vyjádření o našem vztahu. Ale hlavně mám pořád práci. To si zase vydupali kluci a tým s nimi byl zajedno. Takže asi tak.

Sedíme teď všichni zase v našem apartmá a užíváme si tu malou oslavu, kterou tohle všechno přerušilo. Zayn už je na cestě do států, odjel dřív, aby si ještě něco zařídil. Popřál mi jen hodně štěstí po telefonu, a kdybych prý potřebovala vrbu tak mu mám dát vědět.

Sedím Niallovi mezi nohama a prohlížíme spolu na jeho tabletu twitter a ostatní sítě. A pak se to tam objeví, první hate a za ním další je jich tam asi pět, ale jinak převažují pozitivní komentáře. I tak se moje tělo podvědomě napne a Niall který to samozřejmě vidí také, mě pevněji obejme.

Kluci si asi všimli mého trochu vyděšeného pohledu, protože jsou najednou z ničeho nic kolem nás. Liam asi tuší o co jde (má snad 6 smysl nebo co, nechápu to, někdy mi připadá, že je telepat) bere svůj telefon a najíždí na sociální sítě. „Jasně myslel jsem si to" vypadne z něj po chvíli a Harry se přidá „Nat museli jsme to čekat dřív nebo později" když si čte zprávy Liamovi přes rameno. „Kluci já to vím, byla jsem na to připravená, ale stejně mě to trochu zaskočilo" pokusím se na ně usmát, ale moc mi to nejde. Niall si mě přitáhne k sobě do náruče a přinutí mě podívat se mu do očí.

„Nathalii, poslouchej mě teď pozorně. Pokud se bude dít cokoliv a tím myslím cokoliv ohledně nenávistných zpráv, anonymů a ostatních věcí, chci abys mi to okamžitě řekla. Nechci slyšet žádné, já tě s tím nechtěla zatěžovat atd. Tohle už jsme s klukama zažily. Jedeme v tom společně a společně to budeme řešit. Jsem tu pro tebe. Miluju tě, ať se bude dít cokoliv. Teď jsem tě našel a nehodlám tě pustit. Rozuměla jsi mi?" dokončí svůj monolog a kluci jen souhlasně přikyvují.

Dívám se Niallovi do očí vidím směs pocitů, která se mu v nich odráží. Obavy, strach ale hlavně lásku. Tak strašně moc ho miluju, až tak moc, že mě bolí pomyšlení, že bych ho měla právě teď ztratit. Radši mu odpovím, protože se mu v obličeji začíná usazovat trochu vyděšený výraz.

IT TAKES ONLY COURAGE *Niall Horan*Kde žijí příběhy. Začni objevovat