Don't Let Me Go

1.4K 45 0
                                    

Bu bir rüya olmalı.Şu an karşımda utangaç bir şekilde şarkı söyleyen Harry olamaz.İkiz ya da klonu falan olmalı.O benim için asla şarkı söylemez.Bana böyle gülümsemez. O kibirli,umursamaz ve utanmazdır.Ama bu Harry yaptığı şeylerle kafamı karıştırıyor ve aldığım her nefeste ona daha fazla bağlanmamı sağlıyor.

Hızlıca sahnenin önüne ilerledim.Bir anda melodi değişti.Ahenkli yavaş ve muhteşem bir hal aldı.Şarkının sözlerini duyunca elim ayağıma dolaştı tam o sırada Harry elini uzattı.Titreyen elimi ona uzattığımda yavaşça elimi kavradı ve beni sahneye çekti.Şarkının nakaratına devam etti;

'Don't let me.. Don't let me... Don't let me go 'Cause I'm tired of feeling alone..'

Şarkının hangi kısmında olduğunu önemsemeden dudaklarımı onunkilere bastırdım.Onun gitmesine izin veremeyeceğimi anladım Çünkü o benim her zaman benimdi.

Dudaklarımı öperken güldü.Elimi tuttu.Ayrıldığımızda herkes nefesini tutmuş bizi izliyordu.Şarkının sonuna geldiğinde  gözlerime bakarak 'Cause I'm tired of sleeping alone..' dediğinde salon bir anda ıslık ve alkış sesiyle doldu.Harry elimi tutup beni bahçeye doğru çektiğinde ona karşı koymadım.

Bahçeye gelince tam  karşımda durdu kulağıma eğildi ve 'Sensiz olmak istemiyorum.Hep benim ol istiyorum.Gitmeme izin verme' dedi.Bu sözler karşısında bütün vücudum karıncalanmaya başladı.Onsuz olamayacağımı anladım ve tekrar dudaklarına yükseldim istekle inledi ve dudaklarıma daha fazla baskı yapmaya başladı.Ona sarldığımda dudaklarını boynumda gezdirdi.Bu uçmak gibiydi sanki dokunduğu her yerden bir doz ot almış gibiydim.Gözgöze geldiğimizde ona sarhoş gibi gülümsedim.

Salona döndüğümüzde beni pistin ortasına çekti elimi tutup hızlı bir vals yapmaya başladı.Onun adımlarına uymak çok zor olduğu için dışarıdan yalpalıyor gibi gözüktüğümü düşünememeye çalıştım.

Bütün gece dans ettik.Harry'nin enerjisi bitmek bilmiyorken benim pestilim çoktan çıkmıştı.Uykulu gözlerle ona bakarken mızmızlanmamaya çalışıyordum.Beni kucağına aldı ve arabaya taşıdı.Kulağına eğildim 'Seni seviyorum' diye fısıldadım ve gözlerimi kapattım.

Uyandığımda üzerimdeki elbisenin yerine erkek tshirtü görmek ve odamda olmamak kafayı yemem için ideal bir sebepti ama bunun Harry'nin olduğunu tahmin etmiştim.Hızlıca ayağa kalkıp gerindim.Dün gece aklıma gelince gülümseyerek tuvalete gittim.Yüzümü yıkayıp aşağıya indim.Keşke inmeseymişim.Şu an tam karşımda Harry'i yutmak üzere olan (öpüşüyorlar canım) çakma sarışını görüp sessizce Harry diye fısıldadığımda irkilip bana dönen Harry'e arkamı döndüm.Koşarak odasına çıktım.Kapıyı hızla kitledim ve kapıya dayanıp yere çöktüm.Ağlamam şiddetlenirken dün geceki Harry'nin bir hayal olup olmadığını düşünmeden edemedim.

Kapıyı yumruklamasını ve bağırdığını umursamamya çalıştığım gerçeğini saymazsak odası aslında güzel bir yer.Dolabına doğru ilerledim.Parfümü bir adım uzağımdayken eğilip onu aldım.Kokusunu içime çektim.Odasında çok fazla kutu var.Dolabında,masasının üstünde.Çerçevenin içindeki çocukluk resmimizi elime aldım ona sarıldım ve yine ağladım.'BELL YALVARIRIM AÇ KAPIYI BANA BAĞIR ÇAĞIR AMA BU KADAR SESSİZ DURMA' dediğinde yatağa yattım kapıya arkamı döndüm.Sanırım ağlarken bayıldım.Çünkü o andan sonrası karanlığa gömülüp gitti.

Uyandığımda hastane kokusu almak midemi bulandırdı.Kahvaltı etmemiş olmamın buna pek yarar sağladığını düşünmüyorum.Odada Niall ve Liam var ve fısıldayarak konuşuyorlar.Gözlerimi hızla kapattım ve onları dinlemeye başladım.

'Harry çok dağıldı Lee bundan sonra ne yapacak?'

'Ben B.'nin onu affedeceğini hiç sanmıyorum.Tam da yıllardır şu günlüklerine yazdığı şeye kavuşmuşken eliyle mahvetti.'

Harry beni günlüklerine mi yazıyordu yani yıllardır? Her şey karşılıklıydı ve o beni bir kez bile aramamıştı? Salak Styles!!

'O uyanınca ne tepki verecek acaba?' 

'Ben de bundan korkuyorum Niall:'

Tam o sırada gözlerimi açtım.'Heey' diye onlara seslendim, sesimin çatlamasını önemsemeyerek.Niall koşarak aynıma geldi.'Heey iyi misin B.' dedi.Liam da elimi tuttu. Gülümseyerek onlara baktım 'İyiyim çocuklar' dedim.Gözlerimi devirmem Niall'ı gülümsetmişti.

'Niall,O yani Harry burada mı?' dedim.Tepkimi ölçmek istercesine gözlerime baktı. 'E-evet ama çok üzgün.' dedi.'Onu buraya çağırır mısın?' dediğimde gözlerini pörtletti ve kafa salladı.Kapıdan çıkarken 'Onu öldürme' demesi kahkaha atmama sebep oldu.

İçeri girdiğinde kireç gibi olması gözümden kaçmadı.'Sen etrafımda olmaya başladığında her şey ne kadar güzel oluyor biliyor musun ?Sanki her şey büyülüymüş gibi.Ama sen her defasında bu sihri karalıyorsun Harry.Ve ben artık karanlıkta olmayı istemiyorum.Ben senin oyuncağın gibiyim.Yıllar önce de böyleydi şimdi de böyle.'hala yüzüme bakamıyordu ama ağladığını görebiliyordum.'Hatırlıyor musun senin yazlıktan ayrılacağın o sabah yanına gelemedim.Neden biliyor musun uyanır uyanmaz sizin eve geldiğimde sen salıncakta Sydney ile sallanıyordun.Onu öptün.Ben de haftalarca ağlayarak keşke daha erken gelseymişim diye düşündüm.Ama bak erken geldim yine de değişen bir şey olmadı ama biliyor musun kendimi suçlamaktan yoruldum, seni sevmekten yoruldum Harry'gözümden akan bir damla yaşı elimin tersiyle sildim.Hızlıca ayağa kalktım ve dengemi kaybedip yere düşerken o hızlıca beni tuttu.Çatlayan sesime önem vermeden 'Teşekkür ederim ' dedim. Ama kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Neden şu an karşımda üç tane Harry var?Ben...başım...ah..

Harry

Sabah evime zorla giren Victoria'yı görmesi tamamen benim hatamdı.Onu hemen evimden göndermeliydim.Beni öpmesine izin vermemeliydim.Ahmah diye mırıldandım.Odamın kapısını kitlyip içeriden krılma sesi dahi gelmeyince endişelenmeye başladım.Dakikalarca kapıyı yumrukladım.En son kapıyı kırıp içeri girdiğimde onun yatağımda bizim resmimize sarılmış bir halde yattığını gördüm.Onu hzla kucakladım ve hastaneye geldik.

Şimdi yine kucağımda baygın bir şekilde yatıyor.Doktor onun kanser olduğunu söyledi.Kanında bulunan kanser hücresini arka arkaya geçirdiği şokların tetiklediğini döyledi.Yaşadığı stres onu daha kötü yapmış.Bunların hepsi benim suçum.Ve ben şimdi onu kaybedemem henüz bulmuşken onu yine kaybedemem.

Bell

Uyanalı -yine- bir saat kadar oldu.Lanet olası kansermişim.Kemoterapi,ağrılar,acı hepsi beni bekliyor işte.Acı çekiyorum.Saçlarımı kaybedeceğim..Kaşlarımı..kirpiklerimi..Eski ben olamayacağım.Harry beni artık hiç istemeyecek.Ona kızgın olsam da ona hala aşığım ve onun güzelliği ve mutluluğu başka kızlarda bulmasına katlanamam.Kemoterapiye bir hafta sonra başlayacağız ve ben...korkuyorum..hem de hiç olmadığı kadar...

HALA OKUYORSAN HAZIR OL DERİM :D OLAYLAR İYİCE KIZIŞTI NE DERSİNİZ? YARIN İZMİR'E GİDİYORUM BÖLÜMLER DEVAMLI GELECEK SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM :* (BÖLÜMÜN KISALIĞI İÇİN ÖZÜR DİLERİM :((( )

TornHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin