Down

251 13 1
                                    

DOWN İSİMLİ BU BÖLÜM İKİ PARTTAN OLUŞMAKTADIR.İKİNCİ PARI BU HAFTA İÇİNDE YAYINLANACAKTIR. HEPİNİZİ ÖPTÜÜÜM <3

Sıcak.Hatta gereğinden fazla sıcak.Beni uyandıran bu oldu.Başımı çevirdiğinde kollarını hiç bırakmayacakmış gibi bana dolamış olan Jamie'yi görmem gülümsememi sağladı.Hayır yanlış anlamayın ona aşık falan değilim.Onun fazlasıyla hoş,ilgili,kibar ve tatlı olması benim suçum değil.

Kollarından kurtulmaya çalışırken belimdeki kolunu sıkılaştırarak beni kendine çekti.

''Günaydın,güzelim.'' dediğinde gülümsedim.Yeni uyandığı için sesi boğuklaşmıştı.Bu nedensizce hoşuma gitti.

''Günaydın Jamie.''dediğimde yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

Yataktan kalktığında elini bana uzattı.''Hadi Darcy'e bakalım.Sonra da karnınızı doyuralım.''dediğinde onaylayarak başımı salladım.Karnımın guruldaması kahkaha atmasını sağladı.

Darcy'nin odasına girdiğimizde yatakta oturmuş etrafını izliyordu.Gözgöze geldiğimizde neşeyle ellerini birbirine vurup kendince mutluluğunu belli etmeye çalışıyordu.Gülümsemesini genişleterek Harry'ninkilere benzeyen gamzelerini ortaya çıkardı.Çok tatlı görünüyordu.

Onu kucağıma aldığımda yanağıma kendince bir öpücük kondurdu.Daha çok salyalı ama sevgi dolu bir şeydi.Kıkırdadığımda o da güldü.Arkamı döndüğümde Jamie kapının pervazına yaslanmış bizi izliyordu.

Jamie aşağıya inerken ''Bella bu gün fazlasıyla zor bir gün olacak,istersen kahvaltı hazırlamakla uğraşma.Dışarıda yiyelim?''dediğinde gülümsedim.Düşünceli olmasına bayılıyordum.

''İnan bana çok sevinirim Jam''dediğimde kıkırdadı.

''Jam ha'' dediğinde ben de güldüm.

Hepimiz üstümüzü değiştirdiğimizde Jamie'nin arabasına bindik.Radyoda çalan Summertime Sadness çaldığında gülümsedim.Lana inanılmazdı.

Kiss me hard before you go

(Gitmeden önce beni iyice öp)

Summertime sadness

(Yaz üzüntüsü)

I just wanted you to know

(Sadece bilmeni istiyorum.)

That baby,you're the best

(En iyisi olduğunu bebeğim.)

Garipti.Harry'le Lana dinlerdik.İyi olduğumuz zamanlarda.

Kahvaltı için durduğumuzda Darcy'nin çantasını da aldım.Küçük çardaklardan birine oturduğumuzda gülümsedim.Burası gerçekten harikaydı.Ormanlık bir alanın içine yerleştirirlmiş küçük çardaklar içerisinde kahvaltı yapıyordun.Cidden çok sevimliydi.

Jamie sipariş verdikten sonra Darcy'i kucağına aldı.Darcy onun suratıyla oynarken gülümsedim.Darcy için tıraş oluyordu.Darcy onun yüzüyle oynarken kıkırdıyordu.Uzun zaman sonra mutluluğu tatmak güzeldi.İçimde kalan 'keşke'lerim olsada güzeldi işte.

Arabay tekrar bindiğimizde fazlasıyla gergindim.Hiç birini görmeye hazır değildim.

Çalan telefonumun melodisi arabadaki sessizliği bozdu.Hızla yanıtlama tuşuna bastım.

''Günaydın Bella.''

''Günaydın Liam.''

''Nerdesiniz?''

''Bahsettiğin otele gelmemize on beş dakika falan var.''

''Tamamdır,girişte bekliyorum.'''

''Görüşürüz Lee''

Telefonu kapattığımda Jamie kolumu sıvazladı.''Sakin ol artık,yanında ben varım.'' ona sadece gülümseyebildim.Fazlasıyla gergindim.

Otele giriş yaptığımızda kucağımdaki Darcy'i daha sıkı sardım.Lobide Liam'ı gördüğümde gülümsedim.Hemen ardından Zayn'de giriş yaptı.Sırayla hepsiyle kucaklaştıktan sonra Jamie'Nin yanına gittim.Jamie elimi tuttuktan sonra güven verircesine elimi sıktı.Darcy fazlasıyla mutluydu.Elimde olmadan mutlu bir şekilde gülümsedim.

''Liam ve Zayn tanışmanızı istediğim biri var.'' dediğimde Zayn gülümsedi.Liam tepkisizliğini koruyordu.

''Çocuklar Jamie'yle tanışın.'' dediğimde Zayn hala sırıtışını koruyordu.Jamie'nin elini sıktıktan sonra ''Ben Zayn'' dedi.Liam soğuk bir şekilde elini uzatı.''Liam'' dedikten sonra lobideki rahat koltuklara oturduk.Darcy heycanla ellerini çırpıp tatlı agularına devam etti.Agularının arasında doru bir şeyler söyleyince gülümsüyordu.Hızla büyüyordu.Dikkatimi çocuklara verdiğimde Zayn Darcy ve beni izliyordu.Liam hala soğuk bakışlarını Jamie'nin üzerinde gezdriyordu.

Zayn önce boğazını temizledi.''Evet Bella nasılsın?'' dediğinde gülümsedim.

''İyiyim Zaynie sen nasılsın?'' 

''İyiyim,her neyse tüm bu konuşmaları bitirip ana konuya girmek istiyorum.'' dediğinde Jamie rahatsızca yerinde kıpırdandı.Bana döndü ''Bella ben biraz hava alsam iyi olacak'' dediğinde başımı salladım.Bizi yanlız bırakmak istemesi hoştu.Bir kez daha ne kadar düşünceli olduğunu kanıtlamıştı bana.Ona başımı sallayarak onay verdiğimde hızla gözden kayboldu.

''Zayn bunun konuşulacak bir yanı var mı bilmiyorum.Harry ve dengesiz tavırlarından çok yoruldum.Onun peşinde koşmaktan ve her seferinde tek başıma kalmaktan sıkıldım.Ama her şeyden önce Darcy.Onun bu belirsiz ve iğrenç düzenin içinde olmasını istemiyorum.Ve tabiki karnımdaki minik için de aynı şey geçerli.Bir aileyi hak ediyorlar.Hak ediyorum.Beni de anlayın lütfen.'' dediğimde Zayn onay veren bir şeyler mırıldanıyordu.Liam'a baktığımdaysa arkamdaki bir noktaya odaklanmış gözlerini bile kırpmıyordu.Başımı çevirip baktığımda sertçe yutkundum.

Harry.Tam.Olarak.Arkamdaydı.

Yani söylediklerimin hepsini duymuştu.Hamile olduğum da dahil.Jamie'den bahsetmediğim için kendimi tebrik ettim.

Harry'nin donuk bakışları yüzümde dolaştı.Daha sonra sırayla çocuklara baktı.Ve en son Darcy'e.Darcy'e bakarken bakışlarındaki donukluk yerini sıcaklığa bıraktı.Bu beni nedensizce mutlu etti.

Harry yanıma -dikkat çekerim YANIMA- oturduktan sonra önce Liam'a baktı.''Benden sakladığın şey bu muydu?'' diye soğukça sorduğunda sesindeki ton yüzünden ensemdeki tüylerin havalandığını hissettim.

Liam'da aynı soğuklukla ''Evet.'' dedi.Zayn huzursuzca kıpırdandı.

Harry'nin sıradaki soğuk saldırısı banaydı.Önce bakışlarıyla içimi dondurdu.Darcy benim huzursuz olduğumu hissettiğinde ağlamaya başladı.Tüm dikkatimi ona verdiğimde sakinleşti.Tatlı agularına devam etti.

Harry bana diktiği gözlerini kırpmadan yüzümü inceledi.Soğuk bir ürperti beni sarınca ben de gözlerimi ona diktim.Ve derin bir nefes alıp olacakları beklemeye başladım...

TornHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin