Darcy.Benim küçük meleğimin adı Darcy.Bunu hepiniz tahmin edebiliyormuşsunuz gibi geliyor çünkü bu onun hayalindeki isim.Yani Harry'nin.Hiç bu kadar mutlu olabileceğimi tahmin edemezdim.Harry'le korkunç bir başlangıç yaptığımız halde her şeyin mükemmel olması çok gerçek dışı geliyor bana.Hem de fazlasıyla.Benim küçük Darcy'm kollarımda huzurlu bir şekilde uyurken Harry'le gözlerimi buluştu.Onu hiç böyle görmemiştim.Fazlasıyla mutlu ve aşık?
Tam Harry'e bir şey söylemek için ağzımı açmıştım ki doktor ve hemşire odaya girdiler.Hemşire Darcy'i küvezine koyarken pembe eldivenli küçük ellerini kaldırıp ileri geri oynatıyordu.Doktor hızlıca dikişlerime göz attı ve yarın taburcu olabileceğim hakkında bir şeyler geveledi.Darcy'nin kollarımdan alınmasından hoşlanmamıştım.Huzursuzca yerimde kıpırdanınca kolumdaki serum canımı yaktı, dudaklarımdan bir inleme dökülürken hemşire bana ölümcül bir bakış fırlattı.Doktor ve hemşire çıktıktan bir kaç dakika sonra Darcy uyudu.Harry'le onun düzenli nefes alışını dinledik.Elimi tutup dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu.
Tam dudaklarımız ayrıldığında kocaman göğüsleri olan ve kırmızı rujuyla resmen 'HEY BEN BURADAYIM DAHA SEKSİYİM BANA BAKIN' der gibi bir hali olan bir hemşire girdi.Önce Harry'le birleşmiş ellerimize baktı daha sonra küçümseyici bir tavırla beni süzdü.Şu an mükemmel görünmediğimin ben de farkındaydım Tanrı aşkına daha bir gün önce doğumu atlatmıştım.Ve karnımdaki dikişler fazlasıyla kaşındırıyordu.
Hızlıca serumumu çıkarıp Harry'i süzmeye başladı.Sinirden dişlerimi sıktığımı fark etmem biraz zaman aldığı için çenemi araladım ve sızlayan dişlerimi umursamamaya çalıştım.
Göğsünü gere gere ''Bay Styles hastanız yarım saat içinde çıkış yapabilir.'' dedi ve kırmızı rujunun izin verdiği parlaklıkla Harry' gülümsedi.Harry umursamazca kafasını salladı ve Darcy'e bakmaya devam etti.
Harry'nin umursamaz tavrı beni mutlu etse de hemşirenin tavırlarından hiç hoşlanmamıştım.Odadan çıktığında rahat bir nefes aldım.Ve tuvalete gitmek için ayağa kalktım.Fazla hızlı hareket etmiş olmalıyım ki Harry hızla belimden tutup beni kendine çevirdi. ''Bütün gün bu anı bekledim'' dedikten hemen sonra dudaklarıma eğildi ve dudaklarımızı hızlı ama etkili bir şekilde mühürledi.Öpüşmemiz derinleşirkwn Darcy ağlamaya başladı. İsyan ederek ''Daha ilk günden bizi kıskanıyor Harold'' dedim ve Harry'nin kahkahalara boğulmasını sağladım.
Tuvaletten çıktıktan sonra bir süre aynaya bakmama kararımı es geçip aynanın karşısına geçtim.Tam anlamıyla berbat görünüyordum.Saçlarım birbirine karışmıştı, yüzümün yarısı kızarıktı ve gözlerimin altındaysa bohçacı teyzelerin ki kadar büyük torbalar vardı.Hızla yüzümü soğuk suyla yıkadım ve saçlarımı fırçayla fırçaladım.Dişlerimi fırçaladım ve odaya geri döndüm.
Hastane kıyafetinden kurtulacağım için mutlulukla kot pantolon ve tişörtüme uzandım.Üzerime HArry'Nin hırkasını giydim ve hemşirenin yardımıyla Darcy'i kucakladım.Sanki tam kucağıma göre yapılmıştı.O kadar ufaktı ki dokunmaya kıyamıyordum.Harry ve benim mükemmel birleşimimiz kucağımdayken odadan mutlulukla gülümseyerek çıktım.Harry çıkış işlemlerini hallettikten sonra benim ve Darcy'nin bavulunu aldı ve elimden tuttu.Hastanenin kapısından çıkarken kapıdaki kalabalık çok artmıştı.Harry'e istemediğimi söylediğim halde ısrarla dünyanın beni ve bebeğimizi tanımasını istiyordu.Ben hızla arka kapıya yönelirken paparazilerin yönelttikleri soruları az çok duyabiliyordum.
''Harry Styles ve Kendall Jenner ilişkisi doğru mu?''
''Kendall Jenner ve Harry Styles'ın beraberliği kesinleşti...''
''Hendall çiftinden yeni haberler..''
Bizim bir adımız bile yoktu.Taylor'da Haylor vardı ,Cara'da Hara,Kendall'da bizim boş.Yok.Tanrı aşkına bebeğimiz bile oldu!
Sinirle burnumdan solurken yol boyunca Harry'i görmezden geliyordum.Hala bana Kendall olayını anlatmamıştı ve benim bu olayları bu şekilde duymam hiç hoş olmamıştı.Darcy'i alıp hızlı adımlarla eve ilerledim.Kapıyı açar açmaz kocaman bir ''EVİNE HOŞ GELDİN DARCY'' yazısını görmem gülümsememi sağladı.Salona ilerlediğimde çocukların sevinçle Darcy'e baktıklarını gördüm.Sırayla kucaklarına alıp sevdiler.Bu sırada Harry tepkisiz bir şekilde tekli koltukta oturdu ve bizi izledi.Daha sonra Darcy'i aldım ve odaya çıktım.Küçük bedenini pusete bıraktığımda mutlulukla kıpırdandı ve huzurlu bir şekilde uykuya daldı.
Onun uykuya dalmasını fırsat bilerek hızlıca internete göz attım.''Harry Styles ve Kendall Jenner'' yazdığı nızda karşıma çıkan haberler olduğum yere çivilenmemi sağladı.Klüp çıkışı çekilmiş resimler, benim doğumda olduğum sırada onunla otel odasından çıkarkenki resimleri,gece gezmeleri,ateşli öpücük resmi sanırım sınırımın sonu olmuştu.Darcy'i uyandırmamaya dikkat ederek hıçkırıklarımı içime attım ve sessizce gözyaşlarımın gözlerimden süzülmesine izin verdim.Hiç bu kadar canımın yanacağını tahmin etmezdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Torn
FanfictionKüçük kalp atışlarıyla başladı her şey kelebek kanatları gibi atıyordu küçük kızın kalbi kıvırcık saçlı gamzeli çocuk için.Küçük kız nereden bilebilirdi hayatının aşkını o yaz tatilinde tanıyacağını.Ve o çocuğun her şeyi olabileceğini?Ona sahip olab...