My Heaven

409 22 2
                                    

Bedenlerimiz birbirine sarılıyken ne kadar zamanın geçtiği önemli değildi.Sadece o ve sadece ben vardım.Onu affetmek istiyordum.Ama bunu yapamayacak kadar korkaktım.Çünkü artık yanlız değildim.Yanlız olsaydım her türlü engeli göze alırdım ama artık hayatımın odak noktası Darcy'di ve Harry'nin bizi bir daha kırmayacağından emin olmadan hareket etmek istemiyordum.Aramızda bir duvar vardı.Buzdan yapılmış ya da camdan.Ne gözlerimizi birbirimizden ayırabiliyorduk ne de birbirimize ulaşabiliyorduk.Harry de benimle aynı düşünüyormuş gibiydi.Konuşmadan sadece sarılıyorduk birbirimize.Biz şu anda tam da böyleyken hayat sanki daha çekilebilir gibiydi.Ona biraz daha sokuldum ve güzel kokusunu içime çektim.O da boynuma küçük bir öpücük kondurdu.Bu iç gıdıklayıcı bir öpücüktü.Güzeldi,özel hissettiriyordu.Ben de onun yanındayken öyle hissediyordum zaten.Daha fazla sessiz olmak istemiyordum.Ama sessizliğimizi bozan Harry oldu.

''Darcy nerede?'' derken gözlerime bakıyordu.

''Zayn'le birlikte,uyuyor.'' dediğimde gülümsedi.Yanağıma bir öpücük kondurdu.''Geldiğin için mutluyum.Geldiğiniz için mutluyum'' derken gözlerindeki ışığı görebiliyordum.Onu uzun zamandır ilk defa böyle görüyodum.Benim aşık olduğum Harry karşımda duruyordu.Ve gerçek olamayacak kadar mükemmeldi işte.

''Pişman olmak istemiyorum Harry'' derken sesimdeki hüznü kilometrelerce öteden duyabilirdiniz.Böyle olmasından nefret ediyordum.Böyle hüzünlü olmaktan.

''Biliyorum Bella'' derken yanağıma bir öpücük kondurdu.Nefesini boynumda hissedebiliyordum.Onun yanağına bir öpücük kondurduktan sonra derin bir iç çektim.Sarılışı sıkılaşırken ''Keşke hep böyle kalsak'' diye mırıldanmaktan kendimi alamamıştım.O da '' Keşke'' derken sesi fısıltıdan farksızdı.

Yataktaki pozisyonumuzu değiştirdiğinde yan yana uzanıyorduk.Elleri saçlarımda dolanırken nefesini yüzümde hissedebiliyordum.Ellerim titremeye başlamıştı ve hızlı kalp atışlarımın dışarıdan duyulmasından çok korkuyordum.Dudaklarımız buluştuğunda elleri hala saçlarımda dolanıyordu.Bir süre öylece durduk.Zamanı durdurmak ister gibiydik ikimiz de.Dudaklarımız ayrıldığında küçük öpücüklerle yüzümün çevresinde dolanıyordu.Boynuna bir öpücük kondurdum ve gülümsedim.O da mutluydu.

''Seni seviyorum Isabella'' derken göstermek için can atıyor gibiydi.Duyduklarımın şokuyla ağzım aralanırken kaşlarım da havalanmışlardı.Ne cevap vermem gerektiğini şaşırıp donarken Harry bu durum çok normalmiş gibi oturmama yardım etti.Ve hemen ardından uzun kollarıyla bana sarıldı.Başımın üstüne bıraktığı öpücükler beni biraz olsun rahatlatmıştı.Kalbimin atışı hızlanmıştı ve yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.''Ben de seni seviyorum Harry.'' derken sesim çok cılızdı.Ama onun bir şekilde duyduğunu biliyordum.Dudaklarını alnıma bastırdı ve bu sevgi dolu halinin keyfini sürmeye devam ettim.

''Son bir şans,Isabella söz veriyorum bu son,yemin ederim!'' derken hem beni hem de kendini ikna etmeye çalışıyor gibiydi.Nedensizce onun beni ikna etmesini istiyordum.Buna ihtiyacım vardı.Başımı onaylarca sallarken dudaklarımdan dökülen basit bir ''evet'' in onu bu kadar mutlu edeceğini hiç düşünmemiştim.

Harry tuvalete gittiğinde yavaşça Zayn'in odasına girdim.Darcy yatakta sırt üstü yatıyordu.Yeşil ve iri gözleriyle etrafını inceliyordu.Zayn ise onun yanına kıvrılmış uyuyordu.Onların bu hallerinin resmini çekerken gülümsemeden edemedim.Zayn'i uyandırmamaya özen göstererek Darcy'i kucağıma aldım ve yavaş adımlarla Harry'nin odasına ilerledim.Odaya girdiğimde Harry sıkıntılı bir şekilde telefonla konuşuyordu.Konuştuğu kişi onun gerçekten moralini bozmuş olacak ki yanakları kızarmış,kaşları sinirle çatılmıştı.Darcy'i yatağa yatırıp ben de yanına uzandım.Harry yavaşça kıyafet odasına geçti.Kiminle ne hakkında konuştuğunu gerçekten merak ediyordum ama ona bunu soramazdım.Derin bir nefes alıp tüm dikkatimi Darcy'e verdim.Sanki tüm olan biteni anlıyormuş gibi kocaman gamzeleriyle etrafa gülücükler saçıyordu.Harry bizim yataktaki halimize bakarken kıkırdadı.Hem Darcy'İ hem de beni öptükten sonra Darcy'i ortamıza alacak şekilde yatağa uzandı.Kollarını ağırlığını vermeden hem Darcy'nin hem de benim üzerime sararken iç geçirdi.''Hayatımda cennete bu kadar yakın olduğumu hissetmemiştim.''

BİRAZ KISA OLDU BİLİYORM AMA SIK SIK BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM BİR AKSİLİK OLMAZSA ÖPÜYORUM SİZLERİ :)))) 

TornHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin