Such A Sad Story.

1.8K 69 2
                                    

Yol boyunca Harry, Zayn ve benim konuşmalarımıza  daha doğrusu bütün cümlelerimize atladı.Zayn beni pikniğe davet ettiğinde ben cevap veremeden 'Onun böcek alerjisi var en iyisi siz gitmeyin.'diye cevapladı.Sonra dediği şeyleri fark edip kızardı ve 'Y-yani b-ben ş-şey..' diye gevelemeye başladı.Zayn'in suratı asılmıştı.Şaşkınlığımı gizlemeye çalışırken Zayn'in elini tuttum.Harry ellerimize baktı kaşlarını çattı ve arkasını dönüp Allison'u öpmeye başladı.Ne muhteşem değil mi?

Şu an lunaparklardan nefret ediyorum.Bunun tek sebebi ise Allison.Randevulaşıyor olabilirler ama bu benim gözümün önünde yiyişmelerini gerektirmez ki.Bu düşüncelerimden sıyrılmaya çalışırken Zayn elimi tuttu ve 'Dönme dolaba binelim mi?' diye sordu.Şu iğrenç manzaradan uzaklaşmak için 'Evet,çok isterim.'diye mırıldandım.

Zayn biletleri almaya giderken Harry yanıma geldi.'Vay canına Bell.Hiç değişmemişsin.' dedi.Gülümseyerek 'Sen ise çok değişmişsin.'dediğimde kaşları çatıldı.'Nasıl yani?' dedi. 'En son seni gördüğümde ürkek,utangaç ve sevimli bir çocuktun...şimdi ise...' cümlemi tamamlayamadım.Ama anlamıştı.Tam bir gerizekalı.Ona olan öfkemi kusmaya hazırlanırken Zayn yanıma gelip elimi tuttu.'Canım gidelim mi?' dediğinde Harry'nin gözleri pörtledi ve 'Dönme dolap mı?'diye sordu.Zayn 'Evet dostum, güzel bir randevu olması için çabalıyorum.' diye cevapladı gülümsemesi sırıtışa dönerken.

Dönme dolapta Zayn'i izlemeye karar verdim.Bu çocuk tam bir tanrı gibi.Yani kötü çocuk havasının altında tam bir romantik aşık yatıyor.Ayrıca parfümünün kokusu seni esir alıyor.Ve gözleri...kasları...dövmeleri...Bu çocuk sadece arkadaş olmak için çok,çok fazla  yakışıklı.Tam bir şey söylemek için ağzımı açtığımda dönme dolap sarsılarak durdu.Korkuyla Zayn'in koluna yapıştım.Gülümseyip bana sarıldı.'Yüksekten korkar mısın?' diye sordu.'Evet' dye mırıldanırken bayılmamak için derin nefesler alıyordum.Ama karanlıkla başa çıkmayordum.Hissettiğim son şey Zayn'in beni daha sıkı sardığıydı.

Zayn Anlatıyor:

Onu sıkı sıkı sardım.Bayılmıştı.'Bell..Bell..hadi..canım..uyan.'diye mırıldandım.O pek iyi görünmüyordu.Harry'i aradım.'Harry Bell bayıldı dönme dolap durdu dostum yardım lazım.' hızlı hızlı konuştum.Harry cevap vermeden telefonu kapattı.Onun koştuğunu görebiliyordum Harry aşağıda adamlara lanetler savuruyordu.'TANRI AŞKINA BU LANET NASIL BOZULABİLİR HEMEN ONU DÜZELTİN !!!!!! ' Harry çok garip davranıyordu.Allison ona söylenmeye başladı.'Bu seni neden ilgilendiriyor Harry?' ellerini beline koymuş ayağıyla tempo tutuyordu.Gerçekten kızgın görünüyordu.Tam bir drama kraliçesi.Harry onu cevaplamaya bile gerek duymadı.Allison sinirle arkasını döndü ve gitti.

1 saat sonunda dönme dolaptan kurtulmayı başardık.Bell iyi değildi, yüksekten gerçekten korkuyor olmalıydı.Dönme dolabın kabininden çıktığımda Harry hemen öne atlayıp kucağımdaki Bell'i aldı.Hızla arabaya bindi.Herkesin neşesi kaçmıştı.Hızla hastaneye gittik.Ona serum taktılar.Harry'le odasında oturuyorduk.Ve uyanmasını bekliyorduk.Harry'nin ona bakışlarını görünce onun o kız olduğunu anladım.

Bell Anlatıyor:

Uyandığımda hastane kokusu almak beni şaşırtmadı.En son yüksek bir yerde olduğumda da aynı şeyi yaşamıştım...Yükseklik korkumun sebebi ailem.Harry'le geçirdiğim yazdan 1 yıl sonra annemler büyük bir borcun içine girdiler ve arabamızla bir uçuruma çıktık.Annem bana bir telefon verdi ve babamla bana sarıldılar.Bana kendileriyle ilgili her şeyi anlattılar.Durmadan beni çok özleyeceklerini söylüyorlardı.Ama ben anlayamıyordum.Annemler nereye gidiyorlardı? Ben neden onlarla gidemiyordum?'Sen hep çok seveceğiz tatlım.Üzgün ya da mutlu olduğunda gökyüzüne bak biz oradan seni izleyeceğiz' dediklerinde ne demek istediklerini yine anlamamıştım.'Anne beni yanlız bırakma 'diye ağlarken arabaya bindiler ve babam gaza bastı.Henüz 7 yaşındaydım neler olduğunu anladığımda üzerimde şoku atabilmem zaman aldı.Polisi aradım.Beni aldılar ve birilerini buraya çağırdılar.Ağlarken hıçkırıklarımın arasında A-annem i-iyi o-olacak o-o beni b-bırakmaz ki b-baba diye bağırıyordum .Yani en son bunu hatırlıyorum.Bir sürü danışmanla tanıştırıldım.Bir sürü aile ile..Sonra Lea'nın ailesi beni evlatlık aldı.Bir aile gibi olduk.Şimdi ise Lea'yla ayrı eve çıktık ve son sınıftayız ne muhteşem bir hayat hikayem var değil mi?

Gözlerimi yavaşça araladığımda etrafıma baktım Zayn uyuyordu kafamı çevirdiğimde Harry'le gözgöze geldik.Koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı.Yıllar sonra ilk defa kendimi güvende hissettim.Yatakta Harry'e yer açmak için yana kaydım.'Neden buradasın? Allison nerede?Harry neden gülüy- cümlemi tamamlamama izin vermeden dudaklarıma yapıştı.Öpücükğü o kadar güzeldi ki.Karnımda kelebekler uçuşuyordu.Ayrıldığımızda bana sıkı sıkı sarıldı.Eğer bu bir rüyaysa uyanınca dağılmış bir halde olacağımı  düşünmeden edemedim.

BU BÖLÜM BİRAZ DAHA UZUN OLDU SANKİ NE DERSİNİNZ :D YORUMLARINIZIN BENİ NE KADAR MUTLU ETTİĞİNİ ANLATAMAM ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM :D VOTE VOTE VOTE ARKADAŞLAR :D

TornHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin