"Tak vyrážíme!" zajásala jedna holka. Všichni šli naprosto spokojeně a cestou si povídali o tom, co budou dělat. Já šla někde na konci řady a doufala jsem, že to budu mít rychle za sebou. "Takže odbouchneme něco?" zeptal se Jeff. "Jako to se ptáš mě?" vykulila jsem na něj oči. Přikývnul a spolu s ním i zbytek party. "Ehh.." nevěděla jsem co mám říct. "Takže jo." usmál se Jeff. Zbytek party začal něco vykřikovat a já na ně koukala jako na magory.
"Takže tady.." ukázal Jeff na nějakou budovu. "To si ze mě děláte srandu, ne?" zvýšila jsem hlas. Najednou jako by mi v hlavě přeplo. Místo strachu se ve mě navýšil adrenalin. Nechápala jsem to. "Tak to odpalte!" zavolala jsem na ně. Celá jako bych se změnila... Naprosto jiná. V hlavě jsem najednou začala mít záblesky všeho, co se stalo v den smrti rodičů. Vztek se ve mě hromadil a já měla chuť na nějakou adrenalinovou akci. "Tak.. Kitty a Leo... Jděte to připravit." rozkazoval Jeff. "A ty Harley se uč." usmál se na mě.
"Vše připraveno?" zeptal se Jeff když ti dva přišli. Jak se jmenovali? Kitty a Leo tušim. "Jop." řekla Kitty. "Tak to spusť!" zařval nějakej týpek. Toho týpka jsem si ani nevšimla, že tu je. "BUM" ozvala se rána. Celá budova vyletěla do povětří a já to s úžasem pozorovala. "Pow!" řekla jsem sledujíc rozpadající budovu. "To bylo něco!" zajásala Kitty. Trosky lítaly všude okolo a my jsme se všichni smáli.
"Tady policie! Odhoďte zbraně!" ozval se mužský hlas. Všichni jsme se začali smát. "Tady máš." podal mi Jeff zbraň. Jen jsem s úsměvem šla k sloupu. Skrčila jsem se a čekala co se bude dít. Uslyšela jsem rány ze zbraní. Teď mi bude ta pálka asi na nic... Položila jsem ji a zbraň vzala do obou rukou. "Znovu vás varuji!" ozval se mužský hlas.
Tak teď jsem toho měla tak akorát dost. Zvedla jsem se a začala jsem střílet po policejních autech. "Harley co to děláš?" okřikl mě Jeff. Jen jsem si odfrkla a stále jsem střílela. "Padejte!" zařvala jsem na policii. Přidali se ke mně i ostatní ze skupiny. "Nemáme šanci. Přijedou sem další.. Musíme odsud vypadnout." řekl Leo. "Fajn, já to tu zatím nějak zmáknu. Jděte!" rokázal Jeff. "Nenechám tě tu samotnýho!" odsekla jsem. Ostatní se snažili uniknout mezitím, co jsme s Jeffem bránili. "To nemusíš." povzdychl si. "Ale já chci!" odfrkla jsem si.
Jeff schytal kulku do ramene. "Vypadni odsud!" vyháněla jsem ho. V tom rozruchu jsem si nevšimla jednoho policisty, který se dostal k nám. Praštil mě zbraní do hlavy, potom jsem už viděla jen tmu.
***
Probudila jsem se na bolest hlavy. Rozhlédla jsem se okolo sebe a všimla jsem si mříží. Já jsem ve vězení? Doufala jsem, že je to jen blbej vtip. Prašila jsem do mříží ve snaze se odsud dostat. Bylo pro mě velmi nečekané, že mi to nepomohlo. "Hej!" zařvala jsem z plných plic. Uslyšela jsem zavrzání dveří. Za mřížemi se najednou objevil nějaký muž. "Hej ty! Pusť mě ven!" zařvala jsem na něj. "Rád bych, ale nemohu. Doufám, že víte, že se nacházíte v Arkhamu?" přiblížil se k mřížím. Arkham? Cože? Ten debil Jerome mě dostal přímo do vězení? Takže to očividně není vtip.. "Já tu ale být nechci." odporovala jsem. "To jste si měla rozmyslet než jste vzala do ruky zbraň, kterou jste použila proti policii." řekl klidným hlasem. "A?" zamračila jsem se. "Omlouvám se. Dovolte abych se představil. Mé jméno je Jim Gordon."
ČTEŠ
Pomsta • [Harley Quinn]
FanfictionHarley Quinn žila vždy normální život až do onoho osudného dne, kdy ji potkala bolestivá rána. V ten osudný den přišla o všechno a jediné po čem prahla byla pomsta. Co se stane, když potká záhadného zrzka, který jí ukáže nový život?