Měla jsem chuť se za ten polibek profackovat. Hned jsem se od něj odtáhla. Ani jsem se mu do těch jeho očí nemohla podívat znovu přes ten stud. "Jerome já..." nevěděla jsem co mám říct. Jeho pohled byl znepokojený, ale nejvíc mě znervózňovalo, že z nej zmizel ten úsměv. "Promiň." šeptla jsem. Jerome zatřásl hlavou a zmateně se na mě podíval. "Tohle bylo zvláštní." řekl. Vážně? Zvláštní? Děkuju moc, to mi po polibku ještě nikdo neřekl... Jerome nahodil svůj úsměv, otočil se na patě a odešel. Ještě chvilku jsem tam nehybně stála. Jsem kráva!
Sedla jsem si na gauč a zapla televizi. "Buď tu poslušná! Jdu si ještě něco zařídit." řekl Jerome. Připadam si jako pes.. Stále jsem civěla na televizi a neodpovídala mu. Myslím si, že pochopí, že jsem naprosto znudéná. Mám chuť na nějakou akci, chtěla bych pomoct Jeffovi, ale nemůžu odsud odejít, jelikož mě tu Jerome zamkl a já nemám klíče. "Aghh, to bude nuda.." povzdychla jsem si a stále zírala do televize.
Jen jsem znuděně koukala na nějakej film o nějakých dvou zamilovaných. "Naivní!" zařvala jsem na televizi. Na obrazovce se najednou objevilo "PŘERUŠUJEME VYSÍLÁNÍ FILMU KVŮLI DŮLEŽITÝM ZPRÁVÁM". To bude blbost.. Na obrazovce byla nějaká redaktorka a čekala až dostane signál aby mohla mluvit. Přikývla hlavou a spustila: "Omlouváme se za vyrušení, ale tohle před chvilkou našel jeden z náhodných lidí a poslal nám to do televize aby jsme vás upozornili, že v ulicích města to není bezpečné! Než se na následující video podíváte, tak vás musím upozornit, že je to velmi drastické!" dořekla svůj monolog. Jen jsem si znuděně zívla a protáhla se. Na chvilku jsem odvrátila zrak od obrazovky a potom jsem se na ní koutkem oka znovu podívala. Uvědomila jsem si, že na obrazovce je Jerome a vykulila jsem oči.
S velkým zájmem jsem to video sledovala. "Zdravím Gotham! Mé jméno je Jerome. Chtěl jsem jen říct....." nedořekl kvůli jednomu z lidí, který ho vyrušil. Uslyšela jsem ránu z pistole a uviděla spokojený úsměv Jeroma. "Lidé jsou tak otravní, ani mě nenechal domluvit. A teď zpět k tématu! Chtěl jsem obyvatele Gothamu a okolí ujistit, že maniaci se opět vrací." smál se. Najednou se ozvaly zvuky policejních houkaček. "Ou, čas na to jít. Ale nebojte, vrátím se a budu silnější než kdy před tím a mezitím si nikdo nevšimnete vůbec ničeho." ukončil svůj monolog šíleným smíchem.
Zírala jsem na televizi s naprosto zmateným výrazem asi dalších půl hodiny a potom mě vyrušil zvuk klíčů ve dveřích. "Jsem zpět." zavolal Jerome. "Promiň, že mi to tak trvalo, ale chápeš to. Práce je důležitá." přišel za mnou do místnosti. "Jsi magor." bylo to jediné co jsem ze sebe dokázala dostat. "Stačilo mile pozdravit." uchechtl se. Podívala jsem se na něj se zmatením v obličeji. "Co to bylo za video? To, co jsi natočil v policejní stanici?" zeptala jsem se na video, které jsem před tím viděla. "Och, tamto. To bylo staré video.. Čekal bych, že ve zprávách budou aktuality a ne, půl dne staré video. No, snad to bude ve večerních novinkách, ale bude se ti to líbit.. Udělal jsem nám logo!" usmál se pyšně. "Logo?" zvedla jsem obočí. "Říkejme tomu tak." šibalsky se usmál. Ať už tím myslí cokoliv, určitě z toho nebude nic moc pěknýho.
ČTEŠ
Pomsta • [Harley Quinn]
FanfictionHarley Quinn žila vždy normální život až do onoho osudného dne, kdy ji potkala bolestivá rána. V ten osudný den přišla o všechno a jediné po čem prahla byla pomsta. Co se stane, když potká záhadného zrzka, který jí ukáže nový život?