פרק 74 - WAKA

1.4K 90 13
                                    

נקודת מבט ברנדון:

עברו כמה שעות מאז שאלי ואורלין עלו, כנראה הן ישנו אז עכשיו אני עולה למעלה להעיר אותם, באתי להיכנס אבל החלטתי להעיר אותם בדרך שלי. לקחתי מהחדר שלי את הרמקול, חיברתי לטלפון ושמתי את הרמיקס waka הגברתי להכי גבוה אבל עוד לא הפעלתי, נכנסתי לחדר והפעלתי את הרמיקס והן קפצו מהמיטה ונפלו בזמן שאני רוקד כאילו כלום הסתכלתי עליהן וראיתי שעוד שנייה הן רוצחות אותי אז דפקתי את הספרינט של החיים "ברנדון!" הן צעקו ורדפו אחרי "תקשיבו אני יודע שאני חתיך ומושלם אבל לא צריך לרדוף אחרי" צעקתי להם בחזרה והגעתי לחצר הורדתי מהר את הבגדים שלי ונכנסתי לבריכה וצללתי כדי שלא יראו אותי "איפה הוא?" שמעתי את אלי שואלת "אין לי מושג הוא חייב להיות פה" אורלין ענתה ופתאום ראיתי אותן מולי ועליתי ישר למעלה.

נקודת מבט אלינור:

אני ישנתי בסבבה שלי ופתאום משום מקום יש על פול ווליום את הרמיקס waka קפצתי בבהלה מהמיטה ונפלתי וכך גם אורלין אני מסתכלת ואני רואה את ברנדון רוקד כאילו כלום הוא הסתכל עלי ועל אורלין ושלחנו אליו מבטי מוות והוא דפק את הספרינט של החיים שלו "ברנדון!" אני ואורלין צעקנו לו והתחלנו לרוץ אחריו "תקשיבו אני יודע שאני חתיך ומושלם אבל לא צריך לרדוף אחרי" הוא צעק לנו וירדנו מהר יותר ולא ראינו אותו "אוח לאיפה הוא נעלם?" אורלין שאלה ביאוש "כפי שאני מכירה את אח שלך הוא בטוח בתוך הבריכה אז פשוט תזרמי איתי" אמרתי ויצאנו לחצר "איפה הוא?" שאלתי תוך כדי שאני מורידה את הבגדים שלי נשארת רק בהלבשה תחתונה "אין לי מושג הוא חייב להיות פה" אורלין אמרה וגם היא הורידה את בגדיה ובשנייה אחת נכנסנו למים וברנדון נבהל ועלה למעלה "סליחה סליחה אני מתחנן, אל תהרגו אותי" הוא התחנן כמו ילד קטן וכיסה את ראשו אחרי כמה זמן הוא קלט שאנחנו לא הולכות לעשות כלום הוא הוריד את ידיו מראשו "אתן לא הולכות להרוג אותי?" הוא שאל והנדנו בראשנו.

"אלי אני הולכת תשארו שניכם פה" אורלין אמרה אחרי כמה דקות שעברו מבטים ביני לבין אלי. היא יצאה מהבריכה ונכנסה לבית בשנייה שהיא סגרה את הדלת של החצר הצמדתי את אלי לשפת הבריכה והיא פלטה אנקת כאב קטנה "את לא מבינה מה את עושה" אמרתי וקברתי את ראשי בצווארה, מסניף אותה "ברנדון" היא לחשה בזמן שמצצתי את צווארה, משאיר לה סימן "מה הייתי עושה לך אם אורלין לא הייתה פה" אמרתי והיא נשכה את שפתייה בזמן שאני המשכתי להשאיר לה סימנים בצוואר עד שלפתע "אליי איפה התחתונים שלך?" אורלין צעקה וישר התנתקנו "אוו אופסי דופסי" היא אמרה ונהייתה אדומה "זה בסדר ויש לי במגירה השלישית הכי קרובה לקיר" אלי אמרה לה ויצאה מהבריכה וכשאני בעקבותייה.

"יפים הסימנים שהשארתי לך" הרגשתי את ברנדון נצמד אליי בזמן שהתקלחתי "אידיוט מה אתה פהה??" צעקתי עליו וכיסיתי את עצמי "היי תרגעי זה לא שלא ראיתי את זה בעבר" הוא אמר והוריד את ידיי "אני אוהב אותך אל תתביישי ממני בחיים" הוא אומר לי ואני מהנהנת, הוא מצמיד אותי אליו ומחבק אותי "אני אוהב אותך יותר מכל דבר בחיים האלה" הוא אמר והסתכל לתוך עיניי "גם אני אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר" אמרתי והתנשקנו בהתחלה בעדינות ואחרי זה בהלהט ומשם קרה מה שקרה (לא באלי כל כך לפרט).

לאחר שיצאנו מהמקלחת התעטפנו שתינו במגבת אחת והוא נישק אותי שוב "טוב יאללה אני הולכת להתלבש" אמרתי ועטפתי רק את עצמי במגבת והוא נשאר ערום יצאתי מהדלת והוא יצא אחרי בלי מגבת "מטומטם לך שים מגבת" אמרתי לו ודחפתי אותו פנימה "בשביל מה?" הוא שאל "כי אורלין מסתובבת פה" אני אומרת וההבנה הכתה בו והוא שם מגבת "נשיקה אחרונה" הוא אמר ונישק אותי וחיבקתי אותו במותניו והוא שם יש אחת על עורפי ואת השנייה על מותני.

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now