נקודת מבט אלינור:
אז קיבלנו את אלה ונועם אל המשפחה שלנו, יצא לנו לדבר איתן קצת והבנו בעצם למה הן כאן. הבענו תמיכה לגבי הכל ואמרנו שכל מה שהן צריכות אנחנו כאן. ״ארוחת צהריים׳!״ צעקתי ותוך דקה כול הילדים היו סביב השולחן ״יש היום אורז, פתיתים, קציצות וסלט. הנחתי הכל על השולחן אז בתאבון״ גלור אמרה וחייכתי כשכולם התחילו למזוג לעצמם אבל אז ראיתי שנועם ואלה לא מזגן לעצמן כלום ״למה אתן לא אוכלות?״ שאלתי ״סתם אין לנו תאבון״ אלה ענתה ״בטוח? האוכל של גלור ממש טעים, אם בכל זאת אתן לא רוצות אז כדי שתלכו לראות באיזה תורנות אתן משובצות, הרשימה תלויה בסלון״ אמרתי בחיוך והן קמו ״אני אשמור לכן אוכל לאחר כך״ אמרתי והן כבר יצאו מחדר האוכל.
״ברנדון?״ ניסיתי לקבל את תשומת ליבו ״אני ממש דואגת לאלה ונועם, הייתי רוצה שהן יתחברו פה ולא יסבלו בזמן הזה שהן פה״ אמרתי בעצב ״אל תדאגי אני אדבר עם גלור, היא תדאג לקבל אותן יפה״ הוא אמר וחייכתי.
באתי לדפוק בדלת אבל אז שמעתי את אלה ״יום הולדת שמח לעצמי, הלוואי שהייתם כאן איתי. תודה על המתנה אמא, אני אוהבת אותך הכי בעולם וגם אותך אבא, תשמרו עליי מלמעלה״ היא אמרה ונשפה. דפקתי בדלת ונכנסתי ״היי אלה״ אמרתי והתיישבתי לידה, על המיטה ״יום הולדת שמח״ אמרתי והיא חייכה ״תודה״ היא אמרה בעצב ״זאת שרשרת ממש יפה״ החמאתי לה והיא אחזה חזק בשרשרת. ״רציתי לעדכן אותך בכמה דברים, המקום הזה יהיה הבית הזמני שלנו, בקרוב אני וברנדון נתחתן ונעבור לגור ביחד עם כולכם לבית גדול יותר אז רציתי לשאול אותך, אם את ונועם תרצו לעבור איתנו? אפילו לא להרבה זמן רק עד שתמצאו סידור ומספיק כסף״ שאלתי בחיוך ״זה יהיה ממש נחמד, תודה על ההצעה אבל אני חושבת שאנחנו נסתדר״ היא החזירה לי חיוך ״סבבה, שתדעי שההצעה תקפה״ אמרתי וחיבקתי אותה, קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר.
ישבתי עם ברנדון בסלון והוא חיבק אותי עד ששמענו צליל מהטלפונים שלנו ״זאת הזמנה לחתונה של לייזה ודייויד!״ אני צועקת ״מתי?״ הוא שואל ״עוד שבוע וחצי, אני חייבת למצוא שמלה מספיק יפה״ אני אומרת והוא צוחק ״רק בגדים יש לך בראש״ הוא אמר וחיבק אותי בחזרה. ״לייזה, בשעה טובה״ אמרתי כשעניתי לטלפון ממנה ״תודה רבה, התקשרתי כדי להגיד לך שאתם לא צריכים להביא מתנה, עשיתם די והותר״ היא אמרה וחייכתי ״ברור שנביא מתנה, מה עובר עלייך?״ אמרתי והיא נאנחה ״קנית לי שמלה שעלתה הון ואפילו ארגנת לי מסיבה בערב, זאת מתנה מספיק מכבדת״ היא אמרה וחייכתי ״אז אני אביא משהו לדיוויד, מקסימום נביא לו את המצלמה הכי חדשה שיש״ אמרתי בצחוק והיא צחקה איתי ״אני אשמח לעוד מצלמה!״ שמעתי את דיוויד צועק ברקע והמשכתי לצחוק.
״תדליק את הטלוויזיה, יש חדשות הכוכבים״ אמרתי כשראיתי מה השעה, הוא פתח ובדיוק ראו אותי בחדשות הכוכבים ״אז צופים יקרים, אתם בחרתם באלינור פרח ככוכבת האופנה השבועית״ המנחה אמרה והראו תמונה שלי מהיום שהלכתי לעזור לייזה לבחור שמלה ״ועכשיו, עוד קצת פרטים על הכוכבת העולה״ היא אמרה ״יש שמועות שהזוג הכי נוצץ בביצה עומד לאמץ ילד או ילדה, למרות שאינם נשואים. האם אני מריחה חתונה בעתיד?״ היא אמרה ונאנחתי ״אם היא רק הייתה יודעת שאימצנו בית יתומים שלם״ אמרתי והוא חייך ״ועוד דבר משמח לגבי הכוכבת, בעוד חודש הולכת להיות הפרימיירה של הסרט החדש שלה ׳אלך איתך עד סוף העולם׳, לא יכולים לחכות שהוא יצא כבר!״ המנחה אמרה והופיעו כותרות הסיום של התוכנית.
אני וברנדון חזרנו לבית שלנו אחרי שהתעכבנו שם במשך שעה כי לא הסכמתי ללכת עד שראיתי שכול הילדים הקטנים ישנים והכל בסדר. ״מספר לא מזוהה״ היה כתוב על צג הטלפון שלי ״הלו?״ שאלתי ״שלום, אני מדברת עם אלינור פרח?״ מישהי שאלה ״כן״ עניתי ״שלום יקירה, מדברת תמרה ראלף, המעצבת הראשית של המותג ראלף & רוסו, אני ראיתי אותך בחדשות הכוכבים ואמרתי לעצמי שאני חייבת אותך בתצוגה הבאה שלי, אני רוצה שתשירי שם ותדגמני את גולת הכותרת שלי, מה את אומרת?״ היא שאלה והייתי בשוק ״אפשר רק לדעת מתי התצוגה? ובאיזה נושא היא?״ שאלתי ״התצוגה חודש לפני סיום הלימודים של השמיניסטים ברחבי העולם, והיא מציגה חליפות ושמלות לנשף״ היא ענתה ״אני אשמח״ עניתי ״מעולה, אני אתאם את זה מול הסוכנים שלך ועל התשלום נדבר כשתבואי לבריטניה, להתראות מתוקה״ היא אמרה וניתקה.
״ברנדון! אתה לא מבין מה קרה הרגע!״ צעקתי וקפצתי בכל הבית ״מה קרה?״ הוא שאל מנסה למנוע ממני מלשבור את כל הבית ״תמרה ראלף, המעצבת הראשית של ראלף & רוסו הציעה לי לשיר ולדגמן בתצוגה הבאה שלה״ אמרתי וקפצתי עליו ״מעולה, נסיכה שלי״ הוא אמר והרים אותי ״זה פשוט חלום שהתגשם״ אמרתי כשהוא סחב אותי למיטה. ״אני חייב לדבר איתך על משהו״ ברנדון אמר פתאום ״אנחנו חייבים להתחתן כמה שיותר מהר ולהוליד יורש כמה שיותר מהר״ הוא אמר פתאום וניסיתי לעכל את זה ״מה קרה?״ שאלתי ״בר אל התחיל את השלבים עם חברה שלו, אם הוא יתחתן לפני הוא יקבל את האימפריה. אני יודע שהיו לך כל כך הרבה דברים לעתיד ואני פתאום מנחית את זה עלייך ככה אבל אני ממש רוצה לרשת את האימפריה הזאת, אני אבין אם לא תרצי ואני לא אכעס או אתעצבן. אני רק מבקש ממך את זה כי את אהבת חיי ואני רוצה לשלוט איתך בניו יורק ולא להיות מתחת לאחיי כמו כל החיים שלי״ הוא אמר וחשבתי ״חשבת על תאריך?״ שאלתי והוא חייך ״אין עלייך מלכה! מחר בבוקר הולכים לחפש אולם!״ הוא אמר וחיבק אותי חזק.
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
Teen Fictionלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...