פרק 48 חלק א - מי אתה?

1.1K 89 14
                                    

נקודת מבט ברנדון:

עברו כבר 10 שעות מאז ששמו את אלי בפיקוח. כל הזמן הזה לא אכלתי ולא שתיתי רק ישבתי לידה הסתכלתי על פניה ודימיינתי מתי היא תתעורר. הנחתי את ראשי על בטנה וכנראה שנרדמתי.

״ברנדון, ברנדון קום״ מישהו ניער אותי ״אוו דולורס שלום״ אמרתי וקמתי ״כבר יש חדשות?״ היא שאלה והנדתי בראשי ״אני מצטער״ אמרתי הושפלתי את מבטי ״זה לא באשמתך, יקירי אני יודעת כמה אתה אוהב אותה״ היא אמרה וחיבקה אותי ״אני מקווה שהיא תתעורר״ אמרתי בעצב "גם אני מקווה יקירי" היא אמרה ויצאה. החזרתי את ראשי לבטנה של אלי ונרדמתי שוב.

"אממ סליחה אדוני?" מישהי העירה אותי "אלי זאת את?" שאלתי במעט תקווה "אני מצטערת אבל לא אני רק האחות כאן באתי להודיע שאני מצטערת מאוד ועברו 24 שעות אז.. אתה יודע" היא אמרה והיו לי דמעות בעיניים "לא לא את עובדת עליי זה לא נכון היא חיה" אמרתי בלחץ מנסה לשכנע את עצמי "אני ממש מצטערת אם אתה רוצה אני אתן לך כמה דקות להפרד ממנה" היא אמרה בעצב "כן אני רוצה" אמרתי והיא יצאה.

"אלי, אלי שלי בבקשה אני מתחנן תקומי אני לא יכול בלעדייך. אישה שלי אני מתחנן תקומי אני יעשה הכל רק תקומי תפקחי את עינייך היפות אני מתחנן אהבה שלי את הכל בשבילי בלעדייך אני אפס, אני כלום. מהרגע הראשון שראיתי אותך ידעתי שאת תיהיה אישתי ואמא לילדים שלי. לפני שפגשתי אותך לא ידעתי מה זאת אהבה כל יום הייתי עם מישהי אחרת הייתי מנצל וזורק אותן. איתך זה אחרת אני רק מת לשים לך טבעת על האצבע הקטנה שלך ולראות אותך מתחת לחופה ביחד איתי בבקשה תקומי אהובתי תקומי בשבילי" סיימתי ועינייה עדיין היו סגורות נאנחתי ובאתי לצאת הסתובבתי בחזרה רצתי אליה נישקתי אותה בחוזקה "אלי אני אוהב אותך, תחזרי אליי" אמרתי נישקתי אותה פעם אחרונה ויצאתי החוצה ראיתי את ההורים שלה ונשברתי לא יכולתי יותר בעיתי והתמוטטתי אני לא יכול בלעדיה "אמא?" שמעתי קול מהחדר של אלי ונכנסנו ראינו אותה ערה "אלי את... את התעוררת" אמרתי והסתכלה עליי במבט לא מבין "מי אתה?" היא שאלה והייתי בשוק.

~~~~~~~~~~~~~
כן כן אולי זה פרק קצר אבל הוא חיוני מאוד לספר

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now