פרק 3 - חברות חדשות

5.5K 193 22
                                    

נקודת מבט אלינור:

״היי נראה שהגורל רצה להפגיש בינינו" אמר וקרץ לי "כנראה" אמרתי והסמקתי. בהמשך השיעור המורה בטי חילקה את השעתיים הראשונות לשתי חלקים שעה ראשונה בשביל סבב שמות עם הילדים והכרות ושעה שניה לימדה היסטוריה. "תלמידים מכיוון שהגיעה אלינו תלמידה חדשה לא אתן היום שיעורי בית" בטי אמרה ושאר התלמידים אמרו בלחש ׳יש׳ ו- ׳איזה כיף׳.

כשנגמרו השעתיים שמתי את הדברים שלי בתיק וכשסגרתי את הריצ׳רץ׳ של התיק באו אליי שתי בנות. "היי" אמרה אחת הבנות היא הייתה בלונדינית עם עיניים ירוקות "היי" עניתי לה "אז מה קורה הראו לך את כבר את בצפר?" שאלה השנייה היה לה שיער שחור ועיניים חומות "את אמת שעוד לא" עניתי וקמתי מהכיסא "יופי אז אנחנו נראה לך" אמרה הבלונדינית "רגע לפני שהולכים שכחנו משהו" אמרה השחרחורת "מה?" שאלתי ביחד עם הבלונדינית " שכחנו להציג את עצמנו" היא ענתה "אהה אוקיי אז אני אלינור פרח אבל אתם יכולות לקרוא לי אלי״ אמרתי "אני ענבר ג׳והנסון" אמרה הבלונדינית "ואני נוי סלע" אמרה השחרחורת "אוקי אז אולי תראו לי את בית הספר לפני שההפסקה תיגמר" ספק אמרתי ספק שאלתי "אוקיי" הן ענו ביחד.

אחרי שהם הראו לי את בית הספר והצטלמנו כמה תמונות לאינסטגרם, ישבנו באחד הספסלים והתחלנו לאכול "תגידו מה דעתכן על ברנדון?" שאלתי והם ניחנקו בכאילו מהאוכל "ברנדון פרשן?" שאלה ענבר "אין לי מושג מה השם משפחה שלו אבל הוא גבוה כזה עם שיער שטני ועיניים ירוקות / כחולות אני יושבת לידו" אמרתי להם "טוב בגלל שאת חדשה פה אז את לא יודעת אבל הוא ראש הכנופייה של הבאד בויס של בצפר" אמרה נוי "נכון עדיף שתתרחקי ממנו" הוסיפה ענבר "באמת הוא לא היה נראה כזה שהגעתי לבצפר הוא עזר לי והוא לא היה נראה כמו באד בוי או משהו בסגנון" אמרתי בתהייה "טוב זה באמת לא נשמע כמו ברנדון אולי הוא מחבב אותך" אמרה נוי ואני הפעם נחנקתי מהאוכל "למה שהוא יחבב אותי רק נפגשנו" אמרתי "אוו אהבה ממבט ראשון" אמרה ענבר בקול קיטשי " אויש סתמי כבר" אמרתי לה "במקרה הזה אני מסכימה עם אלינור" אמרה נוי "לא רוצה ולא רוצה לא רוצה ולא..." ענבר באה להמשיך אבל הצלצול קטע אותה "הצלצול הגואל" אמרתי ונוי הסכימה איתי.

הלכנו לכיתה והתיישבתי במקומי פתאום אני שמה לב שמישהו שם את ידיו על העיניים שלי הסתובבתי בפתאומיות הייתי במרחק של 5 סנטימטרים מהפרצוף שלו וראיתי שזה ברנדון הוא התקרב אליי עוד יותר ולחש לי "היום אני את דייט בשמונה תתקשרי" אמר ושם לי ביד פתק עם מספר הטלפון שלו הוא התיישב לידי וחייך אליי עד שהמנהל בא ואמר "תלמידים היום יתקיימו ישיבות מורים אז השיעורים מבוטלים אתם משוחררים" הוא סיים וכולם צעקו ׳יששש׳ "היי בואי איתי אני אקח אותך הביתה באוטו שלי" אמר לי ברנדון אחרי שקמתי "בסדר אבל תן לי שנייה להגיד לנוי וענבר ביי" אמרתי והלכתי לכיוון שלהם "נוי, ענבר באתי רק כדי להגיד לכם ביי" אמרתי ונתתי להם חיבוק "אהה למה את לא הולכת איתנו?" שאלה נוי "ברנדון הציע להקפיץ אותי הביתה" אמרתי "מההההה" צעקה ענבר ומיד סתמתי לה את הפה "סתמי טוב אני צריכה ללכת הינה קחו זה המספר שלי תתקשרו" אמרתי ונתתי להם פתקים עם המספר שלי "סבבה ביי" הם אמרו לי וחיבקו אותי "ביי" אמרתי תוך כדי שאני מחפשת את המכונית של ברנדון "היי אלינור אני פה" ברנדון צעק וצפר לי ראיתי את האוטו שלו באתי לאוטו ברנדון יצא מהאוטו ופתח לי את הדלת "תודה לך" אמרתי תוך כדי שאני מסמיקה "שטויות" הוא אמר.

אחרי שהסברתי לו איך להגיע לבית שלי הוא עצר מול הבית יצא מהמכונית ופתח לי שוב את הדלת "תודה לך שוב פעם וגם על הטרמפ" הודעתי לו ובאתי ללכת הוא תפס בידי ומשך אותי אליו הוא חיבק אותי ואני אותו ונתן לי נשיקה בלחי אחרי שהתנתקנו מהחיבוק "עכשיו את יכולה ללכת" הוא אמר נכנס למכונית ונסע בזמן הזה הלכתי בשביל הגישה של הבית וצילצלתי בפעמון "היי מתוקה שלי" אמרה אימי בזמן שחיבקה אותי ואני אותה "איך היה היום שלך ?" היא שאלה "היה בסדר התבטלו לנו שאר השיעורים בגלל ישיבות מורים" אמרתי בזמן שהתיישבתי בסלון "הכרת חברים חדשים ?" שאלה אימי "כן אמא הכרתי שתי חברות חדשות נוי וענבר וגם מישהו" את החלק האחרון אמרתי קצת בשקט "מי זה ה׳מישהו׳ הזה?" אימי אלה אותי "קוראים לו ברנדון וזה סיפור קצת ארוך אז בקיצור אני יושבת לידו והוא הציע לי לצאת איתו" אמרתי לה "מתי?" היא שאלה "היום בשמונה בערב" עניתי לה "אהה אוקיי" היא אמרה "אז בנתיים הלכתי לישון תעירי אותי בשתיים וחצי" אמרתי לה "בסדר יפה שלי" היא אמרה ועליתי למעלה לישון.
הגעתי לחדר שלי שמתי פיג׳מה קצרה הדלקתי מזגן והלכתי לישון.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בתמונה נמצאות זנדאיה שהיא נוי סלע ודאב קמרון שהיא ענבר ג׳והנסון.

מעכשיו חשבתי להקדיש פרקים אז תגובה ראשונה הפרק הבא מוקדש לה / לו ואני אציין זאת.

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now