נקודת מבט אלינור:
התעוררתי לאט לאט קשורה על כיסא באמצע חדר קטן ודווקא יפה, לא מרוהט אלה רק מיטה וטלוויזיה קטנה ״הלו! יש פה מישהו?״ אני שואלת מנסה להשתחרר מהכיסא ״מישהו הצילו!״ צעקתי ופתאום שני בנים לובשי שחור נכנסו לחדר ״תפסיקי לעשות רעש״ הראשון אמר ״תשחררו אותי״ צעקתי לאנשים שכבלו אותי באזיקים ״מצטערים הוראות של הבוס״ אחד אמר ״למרות שאנחנו מתים עלייך״ השני אמר והראשון נתן לו כאפה בראש כבר הסקתי שהשני מטומטם ״תשחררו אותיי, הצילוו״ צעקתי והתנערתי מנסה להשתחרר ״תפסיקי, אף אחד לא ישמע אותך״ הראשון אמר ונאנחתי ״אתה לפחות יכול להגיד לי איפה אני?״ שאלתי בתבוסה ״על מטוס בדרך לניו יורק״ השני אמר והנהנתי, מטומטמים כל ניו יורק שייכת לאדם בשנייה יאתרו אותי.
ירדנו מהמטוס וישר העלו אותי לג׳יפ לכיוון הבית שלי? נכנסנו לבית שלי וראיתי את אמא שלי ״אמא מה אני עושה פה?״ אני מתנערת מהבנים ונעמדת מולה ״יש משהו שאני רוצה לספר לך ביתי, בואי למשרד שלי״ היא אמרה והלכנו לחדר שתמיד היה נעול בבית. התיישבתי בכיסא ואמא שלי מלפניי ״ביתי תקשיבי מלפניי המון שנים עוד לפני שנולדת, עוד לפני שאני ואבא היינו בכלל ביחד אני ואדם אבא של ברנדון היינו ביחד״ היא אמרה והייתי בשוק ״היינו הרבה זמן ביחד עד שיום אחד הוא בגד בי, נפרדתי ממנו בלי אפילו להסביר את עצמו והוא נקם בי על זה. התעוררתי בבוקר עם בשורה נוראה - אמא שלי, אבא שלי ואחי בבית חולים, רצתי לבית חולים הכי מהר שיכולתי ושהגעתי ראיתי אותם כולם היו חבולים עם גבס מאותו היום נשבעתי לנקום ואת הנקמה שלי״ היא אמרה לי והתחלתי לפחד ״אני לא הולכת לעשות הרבה רק את רואה את החומר הזה?״ היא שאלה טולטלה את החומר בידה , הנהנתי ״ הוא הולך ׳לשטוף׳ לך את המוח ולשבור לברנדון הקטן את הלב״ היא אמרה והתרחקתי ממני ״לא, לא את לא אמא שלי״ מלמלתי ונתקעתי בדלת ״את לגמרי לא אמא שלי״ אמרתי ״את משוגעת״ הוספתי בפחד ״זה לא יכאב, טוב אולי קצת״ היא אמרה ותקעה מזרק בידי ובפעם השנייה היום אני רואה שחור ומתעלפת.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בגלל שאני כל כך מקסימה החלטתי למתוח אתכן 😁😁😁😁😁
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
Dla nastolatkówלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...