פרק 51 - משימת כבוד

1.3K 89 5
                                    

נקודת מבט אלינור:

עבר שבוע ושיחררו אותי הביתה. בהמשך השבוע לא ניזכרתי בפרטים חשובים אבל הרופא אמר שזה בסדר ״תגידי אלי את זוכרת מה יש מחר?״ ברנדון שאל שנכנסנו הביתה ״חמוד גם אם ימחקו לי את הזיכרון מיליון פעם אני לא אשכח שמחר יש את הנשף סיום״ אמרתי בהתרגשות (הערת הכותבת- זה נשף סיום של יא) והוא צחק ״אלי את זוכרת מה נערים בגיל שלנו עושים אחרי הנשף?״ הוא אמר עם מבט תחמני ״אוי דוחה, רק זה יש לך בראש״ אמרתי בגועל והוא משך אותי לחיבוק ״סתמי את חולה עליי ובלי הדבר הזה לא יהיו לנו ילדים ביחד״ הוא אמר בחולמניות ״אז אין חוואו ושוואו עד שאין טבעת״ אמרתי ושילבתי את ידיי ״נראה אם תחזיקי מעמד״ הוא אמר בביטחון ואני הקמתי לו גבה.

״אלי רוצה ללכת לסרט?״ ברנדון שאל אותי אחרי שסתם ישבנו בסלון בשיעמום ״בטח רק שנינו?״ שאלתי בחיוך ״אם את רוצה כן״ הוא אמר ואני חיבקתי אותו ״טוב לכי להתארגן ואני אזמין לנו כרטיסים״ הוא אמר הנהנתי ועליתי למעלה.

לבשתי חולצה פשוטה כחולה וג׳ינס נעלתי את האולסטאר השחורות שלי וירדתי למטה ״נו איזה סרט בחרת?״ שאלתי ״את תראי שם״ הוא אמר בחיוך מעצבן ״אתה מעצבן אותי״ אמרתי לו והוא התחיל לעשות פרצופים ולא יכולתי שלא לצחוק ״יאללה בואי שלא נאחר״ הוא אמר ויצאנו. נכנסנו למכונית השחורה שלו ונסענו ״בכל פעם אני אתלהב מהמכוניות שלך״ אמרתי בחיוך ״רוצה לראות משהו?״ הוא שאל והנהנתי הוא לחץ על איזה שהוא כפתור ומהנושרים של המכונית צץ אור סגול/ורוד יפה כזה ״וואוו״ אמרתי והסתכלתי על האור ״קטנה שלייי״ הוא צעק בחיוך ״כולה בחצי שנה ישוויצר״ אמרתי בקטנוניות והוא צחק.

נקודת מבט ברנדון:

תכננתי לעשות הפתעה לאלי ולקחת אותה להחלקה על הקרח לכבוד השלב השלישי אני יודע אני מתקדם מהר אבל אני רציני אני לא יכול להחזיק מעמד אני כבר מת לשים לה טבעת, שהיא תהרוג לי את היד (מכאבים כן?) בחדר לידה ואז אני אשמע את הבכי של התינוק שלנו אני רוצה ממנה לפחות 2 ילדים אני פשוט מאוהב בה אבל אני צריך שהיא תעשה לי טובה קטנה שתעלה לי בכבוד שלי ואני אספר לה עכשיו על החיים ועל המוות.

״אממ ברנדון הקניון נמצא שם לאן אתה נוסע?״ היא אמרה והצביעה לכיוון הקניון ״הפתעה״ עניתי בחיוך שמעצבן אותה ״אוף אתה רע״ היא אמרה ושילבה את ידייה ״תקשיבי אלי אני צריך לבקש ממך משהו אבל אל תתעצבני ובבקשה תחשבי על זה קודם כל, זה ממש חשוב לי זה יכול לעלות בכבוד שלי וכבוד זה דבר שצריך להיות לבורר העולם התחתון״ אמרתי ברצינות ״אוקיי אני מקשיבה״ היא אמרה טיפה בלחץ ״אל תיהי לחוצה אוקיי?״ אמרתי והיא הינהנה ״אני צריך שתעשי השבילי משהו אני צריך שהצלתם בפוזה טיפה סוטה אני נשבע לך אני לא אפרסם את זה ואם את רוצה את יכולה לשאול גם את אמא שלי גם היא עשתה את זה״ אמרתי והיא הייתה בשוק ״אני רוצה לדבר עם אמא שלך״ היא אמרה הנהנתי ונתתי לה את האייפון שלי ״תודה״ היא אמרה והתקשרה לאמא שלי.

נקודת מבט אלינור:

״הלו ברנדון״ אמא של ברנדון אמרה לי כשהיא ענתה לטלפון ״היי הלנה, זאת אלינור רציתי לשאול אותך משהו״ אמרתי טיפה במבוכה ״מה קרה מתוקה?״ היא שאלה בדאגה ״לא משהו שצריך לדאוג לגביו פשוט ברנדון הסביר לי על המשימת כבוד שיש״ אמרתי במבוכה ״אה זה כן זה טיפה מביך אבל כל נשות הבוררים עושות את זה ולך יש הכבוד גם לעשות את המשימה זו מישהי אחת בכל דור״ היא הסבירה לי ונרגעתי קצת ״אוקיי תודה הלנה עזרת לי המון״ הודתי לה וברנדון חייך ״בבקשה מתוקה להתראות״ היא השיבה ״ביי הלנה״ אמרתי וניתקתי ״רק בזכות אמא שלך אני עושה את זה״ אמרתי לו והחזרתי לו את הטלפון ״ועל זה נאמר אין כמו אמא בעולם!״ הוא צעק ״יאללה הגענו״ הוא אמר ויצאנו.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
וואו לא העלתי פרק איזה שבוע ובגלל שאני יוצאת היום אז קבלו פרק ומחר גם פרק😊
שבת שלום אהובים שלייייי❤️💖

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now