נקודת מבט אלינור:
"אלי קומי" ברנדון אמר וניער אותי " אין לי כוח" אמרתי "יש בית ספר" הוא אמר "נוו אז נפסיד יום אחד לא יקרה כלום" אמרתי בעייפות "טוב..." הוא אמר ונשכב לידי חיבק אותי ונרדמתי שוב.
התעוררתי שוב אחרי כמה זמן הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה 11:24. "ברנדון קום" אמרתי וניערתי אותו "עוד 5 דקות אמא" הוא אמר "חבל שאני לא אמא" אמרתי ונישקתי אותו הוא קם "זאת דרך להתחיל את הבוקר" הוא אמר וצחקתי "יאללה אני הולכת לצחצח שיניים" אמרתי והוא טפס לי במותניים "מה ברנדון?" שאלתי "בואי נצחצח ביחד" הוא אמר והלכנו לצחצח שיניים.
אני ידעתי שזה לא רק לצחצח שיניים הוא גם מרחך עליי משחת שיניים ואני עליו והוא השפריץ עליי מים ואני הייתי חכמה והלכתי לדוש "את לא תעשי את זה" הוא אמר " רוצה לראות?" אמרתי והרמתי גבה. הדלקתי את המים על קפואים והרטבתי אותו הוא היה המום ואני רק צחקתי. מפה לשם זה נגמר בזה ששנינו רטובים.
"רוצה להיכנס לבריכה?" הוא שאל "למה עכשיו?" שאלתי "כי אנחנו גם ככה רטובים" הוא אמר וסחב אותי לחדר "יאללה תחליפי אני מחכה לך למטה" הוא אמר והלך, הוצאתי מהארון בגד ים שחור שלם (הערת הכותבת- בקרוב תגלו למה היא רק עם שלמים) החלפתי והלכתי לבריכה ראיתי את ברנדון בתוך הבריכה שוחה הוא יצא מהמים והיה כזה חתיך שלא לתאר "אלי אני יכול לשאול אותך משהו?" הוא שאל רציני "בטח מה?" שאלתי/עניתי בחזרה "למה את הולכת רק עם שלמים? את ממש יפה, את לא צריכה להתבייש בשום דבר" הוא שאל והססתי קצת "אוו" אמרתי והרכנתי ראש "מה קרה אהבה שלי? את יכולה לספר לי הכל" הוא אמר והחלטתי לספר לו "בוא נשב ואני אספר לך" אמרתי והתיישבנו על הדשא,
"אז ככה היה לי פעם אח תאום שקראו לו סול (הערת הכותבת- סול בספרדית זה שמש) שהייתי בת 14 לפני 3 שנים, אני והוא הלכנו לסיבוב בשכונה בארגנטינה ובאו כל מיני ילדים גדולים מאיתו וניסו לאנוס אותי" פה כבר גמגמתי ובכיתי ברנדון ניגב את הדמעות וחייך אליי "סול לא יכל לשבת ולא לעשות כלום אז הוא התעמת איתם ויצא מצב שהם פשוט דקרו אותו בבטן ואותי כל מיני שריטות קטנות בכל הבטן ופשוט הלכו ישר התקשרתי לאמבולנס והוא הגיע אחרי 10 דקות היינו יומיים בבית חולים עד שאמרו לנו שיש להם חדשות טובות ורעות. הטובות זה שהשריטות שלי לא עמוקות ופשוט יישארו צלקות קטנות עד שזה יעבור לגמרי והרעות היו שסול מת" אמרתי ובכיתי בכי חזק. ברנדון חיבק אותי ונישק אותי כדי שאירגע "אלי?" הוא אמר/שאל "כן?" עניתי/שאלתי "אני יוכל לראות את השריטות האלה?" הוא שאל והנהנתי "בינתיים בוא נהנה בבריכה" אמרתי וקמתי.
היינו במים בערך שעתיים "תגיד ברנדון ההורים שלך בבית?" שאלתי כי לא ראיתי אותם "כן, אבל הם כנראה במשרד של אבא שלי באיזו שהיא פגישה" הוא אמר "ולמה אמא שלך שם?" שאלתי לא מבינה "אבא שלי הוא הבורר אז חייבת להיות לידו, וכך גם את תצטרכי שתהיה אישתי" אמר ונישק אותי "יפה לך אדום" הוא אמר ונגע בלחיים שלי כנראה אני מסמיקה "טוב יאללה אני עולה להתקלח" אמרתי ועליתי להתקלח.
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
Novela Juvenilלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...