פרק 129 - נשף סיום!

527 39 17
                                    

נקודת מבט אלינור:

״נו? אז איך היה?״ ברנדון שאל אותי כשהתיישבנו במרפסת שמשקיפה על הבריכה ״בסדר, היו ימים עמוסים אבל השאר היה סבבה לגמרי״ אמרתי וחיבקתי אותו כשאני ישובה עליו ״איך היה לך?״ שאלתי והוא נאנח ״הרבה ניירת, אני שונא ניירת״ הוא אמר ושיחק לי בשיער. ״יו נזכרתי במשהו״ אמרתי פתאום ״מה יש?״ הוא שאל ״הנשף סיום הוא עוד 16 ימים״ אמרתי וקמתי מברנדון ״אין לך עדיין חליפה!״ אמרתי והקמתי אותו מהכיסא ״יאללה יוצאים לקנות לך חליפה ועל הדרך נשאל את החבר׳ה אם הם קנו כבר״ אמרתי ומשכתי אותו מהספה.

״מסתבר שכולם כבר קנו חוץ מאיתנו״ אמרתי כשהגענו לקניון ״טוב זאת לא אשמתנו שהיינו עסוקים״ הוא אומר ואני מחייכת ״יאללה קדימה״ אמרתי והתחלנו לסרוק את הקניון כדי למצוא חליפה יפה.

״זאת האחרונה שאני מודד!״ ברנדון אמר ויצא מהחדר הלבשה (תמונה רק בלי הפפיון) ״זה מהמם! ניקח את זה!״ אמרתי בהתלהבות ודחפתי אותו לחדר הלבשה כדי שיחליף לבגדים שלו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״זאת האחרונה שאני מודד!״ ברנדון אמר ויצא מהחדר הלבשה (תמונה רק בלי הפפיון) ״זה מהמם! ניקח את זה!״ אמרתי בהתלהבות ודחפתי אותו לחדר הלבשה כדי שיחליף לבגדים שלו. ״אז מה עכשיו?״ שאלתי כשיצאנו מהחנות ״אפשר סתם ללכת הביתה, לשכב במיטה לראות סרט ונסיים את הערב כשאני בתוכך״ הוא אמר ונתתי לו מכה בזרוע ״לעזעזל אני מרגישה כמו סטוץ שאני מסכימה״ אמרתי והוא צחק.

היום זה היום! לא מאמינה שאני מסיימת תיכון, היום בבוקר היה טקס בו חילקו לנו תעודות ובסופו העפנו את הכובעים באוויר, מה שהיה רעיון מאוד גרוע כי לקח לכולנו שעה כדי למצוא את הכובע עם השם שלו.

לבשתי את השמלה שלי מראלף & רוסו ואני ענבר ונוי הזמנו מאפרת לבית שלי כדי שתאפר אותנו וגם ספריות כדי שתעשה לנו משהו יפה בשיער.

״באלי לקחת מגבון ולהוריד לך את כל האיפור הזה מהפרצוף״ ברנדון אמר לי כשהתיישבנו באאודי שלו, לימוזינות זה לא הקטע שלנו ״בכללי באלי להוריד לך את כל מה שאת לובשת ולעשות לך ילד״ הוא אמר ונהייתי אדומה ״אז עכשיו אתה צריך לחכות ערב שלם, זה הזמן ליצור יורש או יורשת״ אמרתי בחיוך והוא חייך אליי ״עוד חודש ו17 יום לחתונה, אני חושבת שאני מוכנה״ אמרתי והוצאתי אוויר ״תודיעי לי בסוף הערב״ הוא אמר והוציא את המפתחות מהמכונית.

בהתחלה נכנסנו לתוך האולם והצטלמנו בעמדת צילום, לא וכולנו שלא לריקוד לצלילי השירים האהובים עלינו ומידי פעם לשתות משהו. ״כולם להתאסף!״ המנחה של הערה צעק במיקרופון וכל השכבה התאספה ליד הבמה ״הגיע הרגע שכולכם חיכיתם לו! הכרזה על מלך ומלכת הנשף!״ הוא אמר וכולם מחאו כפיים ״וואוו, מסתבר שהזכייה הייתה הפרש של קול אחד״ הוא אמר ״קבלו את המלך והמלכה שלכם, אלינור פרח וברנדון פרשן!״ הוא אמר והייתי בשוק ״אבל אפילו לא נרשמנו״ אמרתי והסתכלתי על החבורה שלנו שהריעו לנו וחייכתי.

שמו לנו כתרים (תמונה) ונתנו לנו מיקרופון ״תודה תיכון ניו יורק!״ ברנדון אמר וכולם מחאו כפיים ״זה כבוד גדול״ אמרתי בחיוך ״טוב אין לנו הרבה מה להגיד חוץ מזה שנהנה מהערב הזה!״ המשכתי ״וגם נתראה ב17

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שמו לנו כתרים (תמונה) ונתנו לנו מיקרופון ״תודה תיכון ניו יורק!״ ברנדון אמר וכולם מחאו כפיים ״זה כבוד גדול״ אמרתי בחיוך ״טוב אין לנו הרבה מה להגיד חוץ מזה שנהנה מהערב הזה!״ המשכתי ״וגם נתראה ב17.8 בחתונה שלנו״ ברנדון אמר ונתן לי נשיקה על הראש.

אז אחרי כל הערב שאני בחיים לא אשכח חזרנו הביתה. ״אני מוכנה״ אמרתי לברנדון כשהוא נכנס לחדר שינה והורדתי את השמלה שלי ״את בטוחה? אלינור אין חזור מזה״ הוא אמר והנהנתי, מתקרבת אליו ״אני רוצה ילדים ממך ואני רוצה לסחוב את היורש או היורשת הבאים, אני מוכנה״ אמרתי והורדתי את הג׳קט שלו ״אני הולכת להיות אמא בת 19״ אמרתי והוא הוריד את החולצה שלו ״זה יהיה קשה, שנינו הולכים לסבול 9 חודשים״ אמרתי ונישקתי אותו ״אני מוכן לסבול 9 חודשים כדי לחיות חיים מלאים איתך ועם הילדים שלנו״ הוא אמר ונישק אותי בחזרה ״יש לי כבר שמות״ אמרתי והוא הוריד את המכנס שלו ״כבר? חכי שתקלטי קודם״ הוא אמר ונישק אותי חזק.

_____________
סליחה סליחה סליחה.
יש לי מחסום כתיבה ממש ממש מרגיז.
אני אשתדל להעלות פרק במוצאי שבת כדי לכפר על כל הזמן שחיכיתם ❤️
דרך אגב העלתי ספר חדש - my perfect man הוא boyXboy אז מי שלא אוהבת זכותה, אבל מי שכן מוזמנת לקרוא אותו 🌟

Why did it happen to me?Where stories live. Discover now