Korku

232 17 16
                                    


Media Derinin giydikleri...


DERIN

Artik babamin ölümünden 1.5 yil gecdi gecen yilki dogum gunumu de kutlamak istemedim cunki babam o gun öldü beni o gün bırakıp gitdi...

Bi insan dogum gunlerinden nasil nefret eder ya?!
Hemde bi kiz hep ona supriz yapilmasini hediyeler alinmasini seven bi kiz oz dogum gununden nasil nefret eder ki?!

Isde ben... ben nefret ediyorum kendi dogum gunumden nefret ediyorum...
Teyzem dogum gunume gelirken vurulmusdu ve 1 hafta sonra olmusdu...
Babamda onun gibi dogum gunum oldugu yere gelirken ucurumden yuvarlanmis arabayla o gunde oldu...
Teyzem gibi 1 haftacik bile dayanmadi... Son kez bile olsa teyzem gibi gozunu acip bana son kez sarilmadi opmedi onun eski sicacik bedenine sarilip opemedim...
Hic savasmadan hayatin oyununu kaybetdi...

Ama artik babama kizmiyorum sadece bazi sorunlar daha yasadim hayatimda... Mesela bi cocukdan hoslandim sonra sevgili olduk beni aldatdi... "ozur dilerim" deyip cekip gitdi 1 yil onun omzunda aglamisdim ben 1 yilimi ona vermisdim... Ama o kendi tek gecelik surtuklerini secdi... zor oldu ama onu unutdum defolup gitdide zaten hayatimdan aklimdan kalbimden tamamen silindi...

Bugun okulun ilk gunu

Enisin odasina geldim bugun yeni okula gidicekdik...Yeni okul yeni arkadasliklar yeni asklar yeni birlikdelikler demek di benim icin...
Ama Enis bey icin sadece yeni surtukler demekmis...Ahh bu Enis boyle isde hep boyleydi hepde boyle kalicak... Ama ben onu her haliyle seviyorum cunki hayatimda bi tek yanimda o var bide Mete canim arkadasim benim ben Meteyide Enisden ayirmam ikiside kardesim gibidir benim icin...

"Eniss enis enis enis enis"diye bagiriyodum hemde yatagin uzerinde zipliyodum ama Enisden tik yok "Enisimmm" dedim ve yanagindan opdum yine tik yok "Enis ya kalk"dedim durterek yine bisey olmadi "Enisss Mete senin banyona girdi" neden boyle yapdim biliyomusunuz? Hayir! Tabikide. Enis banyosuna hic kimseyi birakmaz bu konuda isde titizdir... Bir kere ben girdim bisey demedi ama benden baska biri girdimi bitdi...

"Lan Mete defol cik lan banyomdan" diye bagirarak banyoyu yumrukluyodu... Yaklasdim banyonun kapisini acdim ve " Enis niye bagiriyon canim Mete yokki saka!" Dedim

"HMM DEMEK SAKA!"

"Evet Enisim saka yapdim uyan diye"dedim ama cok korkunc bakiyodu yaa off

"Derin bak bu seferlik affediyom bidaha yapma be kizim" wow beni affetdi
Enis beni affetdi
Affetdi beni Enis
Beni Enis affetdi

"Lan...yani sey Enis sen kizmadinmi simdi" qarip qarip bakiyodu bana

"Hayir! Ama istersen buyuk bir zevkle kiza bilirim guzellik!" Dedi sonra yuzune pic gulusu takdi salak

"Yok yok canim ne gerek var bitanem" dedim evet abartdim ben hic bi zaman bitanem demem...

"Sen ve bitanem allah allah" dedi ya bu cocuk aklimimi okuyo acaba

"Sey azcik korkudan soylemis ola bilirim artik napayim"dedim

"Tamam guzellik sen in asagi bende giyinip geliyorum" dedi ve beni opdu...

"Tamam bekliyorum kahvaltida hazir" dedim ve bende onu optum...
Ya ne dusunuyosunuz siz oyle?! Yanagindan optum oda beni yanakdan optu... O benim kardesim oyle bisey yok bosuna kendinizi yormayin...

Asagiya indim masaya oturdum ama baslamadim Enisi bekledim beklerken kapi caldi hemen kapiya kosdum Hatice sultanda kapiya taraf gidiyodu ve ben hemen

"Ben acarim Hatice sultan"diye ciyakladim...

"Tamam guzel kizim da niye bagiriyosun?!"dedi yalandan kizmis gibi yaparak ama bana kizamiyo...

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin