*Meraba de*

26 9 2
                                    

Ege'den devam...

Bu kadin ne yani Derinin annesi mi?
Yok ya ben bu kadini arastiriyodum ama arastirdigim kadin bu kadin diyil ki...

"Sen kimsin?! Ve ne hakla Derine dokunuyorsun?!" Ahh kadin kizim dedi demekki annesi daha ne hakki ya off kendimle suan gurur duyuyorum...

"B ben o onun an annesiyim b ben onun bu ha halde ol oldugunu duydum cok uzgunum cok yemin ederim ben isteyerek onu birakip gitmedim butun suc babasi-" lafini bitirmesine bile izin vermedin...

"Yeter! Siz yokdunuz ama babasi vardi yaninda peki babasini kaybetdiginde neden yaninda olmadiniz neden lan neden onda daha da yikilmis bi haldeydi yanin da hic kimse yokdu bi tek Enis vardi neden ona destek olmadiniz neden lann?!" Diye kukredigimde kadin korkmusdu ki yerinden sicradi ve daha siddetli aglamaya basladi... Nasil butun sucu Levent abiye atardi ki? Nasil yaprdi bunu Derinin en zor aninda en mutlu aninda her aninda yaninda Levent abi oldu ona hem babalik hemde annelik yapdi... Ölene kadar onun yaninda olup ona destek olucagına söz veren annesi sözene tutmadı ama böyle bi söze gerek duymayan babası ölünceyedek onun yaninda oldu...

"Yeter artık gerçekdende yeter bütün suç leventin tamammi? Beni yerime o surtugu secdi sonrada onu o kadinla basdim kizimida alip gidicekdim beni kovdu ama kizimi vermedi yasama sebebimi aldi benden gelmisdim ilk gunlerde gelmisdim Enis enis kovdu beni birakmadi kizimi goreyim sende yapma lutfen onun bana benim de ona ihtiyacim lutfen ege oglum lutfen" lan bu benim ismimi nerden biliyo bide bu bana oglummu dedi ahh noluyo ya bana... Acaba benimde annemin boyle bi hikayesi varmiydi yoksa o sadece surtmek icinmi gitdi?!

"Tamam ama suan olmaz ben onu size karsi iyilesdirmeye calisicam sonrada karsisina cikarsiniz ama suan kaldiramaz zaten zorlukla uyandi..."

"Tamam gidiyorum ama geri donucem onu bana alistir lutfen ha bide bence yakisiyosunuz suzden olur" dedi goz kirpip Derinin alnjndan opdu ve kulagina yaklasip...

"Annen geldi kizim artik hep senin yaninda olucam yeni hayatina Meraba De!" Dedi gulumseyerek de odadan cikdi... bi 5 10 dakika sonra doktor gelip cika bilicegimizi soyledi onayladim ve gonderdim onu... Derin uyanincada zaten eve gecdik gecer gecmez uyduu Batu kendini olduruyodu Deyin abyami goyucemmm deyin abyami goyucem diye ama 1 hafta olmaz...

1 hafta sonra

Telefonumun bokdan ziliyle gozumu acdim ah yine Batu kucagimda oyun odasinda uykuya dalmisiz ama bunun masumluguna ba- lan bu telefon da susmadi hangi pic lan bu arayan...

Haa Ahmet'mis lan adamin o kadar iyiligi dokunuyo bende pic diyorum ama ayipdir dimi Ege...

Eh tabi ayipdri gotunu kolluyo o kadar

Sen nerden cikdin lan pic defol git O.Ç.

Ya kanka seninde baya agzin bozulmus ha gorumuyeli

Lan bak benim hayatimda Derinimden bide Batumdan baska birine yer yok onlara ihanet edemem defol...

Lan sus dramatize etmede tefonu ac ahmet öldü...

Lan pic mic ama dogru soyluyo bu ara ara bikmadi bakalim ne istiyo...

"Alo ne var Ahmet?!"

"Sey Abi pici bulduk napalim?"

"Hemen depoya gotur kocum bende zaman bulum gelicem sakin ama sakin kacirmayin ha!"

"Tamam abi emrin olur bekliyoruz"

"Sey abi bide biraz pataklasam olurmu ne zamandir adam dovmuyorum be abi" lan adama bak daha dun 6 tane pic dovdu satist pic...

"Lan ne zamandir dun dovmedinmi be...ama bu sefer ki pice izin veriyorum ama bana sakla ha bitirme isini tamammi kocum?"

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin