Damlalar karsimdaydilar...lan bunlarin burda ne isi var be?
"Lan ne bohunuza dondunuz biz geliyoduk lan!" Diye bagirdim Mete irkildi ama Damla takmadi bile!
"Off bana ne sizimi bekliycekdik... Hem biz kavga etdik ben bu salaga kusum!" Dedi damla Mete hemen yavsamaya basladi...
"Askim guzelim bebegim boce-"lafini tamamlayamadan Omer ve Yagmur ayni anda ayni seyi soylediler...
"Öğğ bu ne vicik vicik sözler lan" sonrada bir birine bakip kahkaha atdilar... Tabi Omer yine giydigi sorta homurdandi... "sorta bak minnacik" dediginde yagmur bikkin bi sekilde goz devirdi "ya omer salakmisin sortu boyle yapmislar ben napiyim?" "Kizim sort zaten kisa bide uzerini yirtmislar bumu moda? Bumu tarz?" Dediginde biz kizlarla kahakah atdik...
"Ya yeter be damlayla mete kus omerle yagmur kus jessyle ruzgar zaten a normal biseyler ne olduklari da belli dehil Enis desen kiyamam sap gibi kalmis benim kardesim... Hakan la selin aa bu salaklar neden kus? Diye sordum kizlara...
"Bu hakan salagi Selinin ismini unutdu... Selen dedi... bizimkide selen kim dediginde bu salakda ismini unutdum benim kizlardan birinin adin atdim dediginden beri kusler" diye kisa bi ozet gecdi jessy'cim
"Tesekkurler yuruyen gazetem" dedim sonra hakana dondum ve
"Cik cik cik boyun posun devrilmesin emi senin insan oyle bi okuzlugu nasil yapar ya sen neyin kafasini yasiyosun hakan?" Dedim sonra maymuw pandama dondum ve "maymus pandam sen bu salagi niye takiyonki salak isde adi ustunde salak!" Dedim sonra yeniden hakana dondum ve "senden hic beklemezdim Hakan!"dedim sitem ederek..."Bende" dedi damla sonrada
"Bende" jessy aynisini soyledi
"Bende" destek cikdi bize yagmur ama selin maymus pandam hic yardimci olmuyo...
" Ben beklerdim ve olduda" dedi kiyamam canim benim...
'"Ha soru nerden nereye geldi lan! Ha size geri donelim Damla Mete cifti sizin kavganizin sebebi ne?" Dedigimde yine Jessy atladi...
"Bunlsr senle konusdukdan sonra plaja gitmek istemisler damla da bikini giymis cok guzel yakismis ama diger erkekler bakar diye Mete izin vermemis sonra mayo giydirmis damlada en acik en sexsi mayosunu giymis... Metede cikar duzgun bisey giy demis buda hayir diye israr edince metede butun bikinileri ve mayolarini kesmis..." diye kisa bi ozet daha geldi benim yuruyen gazetemden...
"Tesekkurler yuruyen gazetecim"
"Ne demek tatlim!" Diye cevapladi beni bende onun bu haline kikirdamadan edemedim...
"Tamam demeli Damla Mete ciftinin ki yine kiskanclik uzerine kavga barisirlar yarina" dedim rahatca ama Damlanin delici bakislarina maruz kaldigim icin susmak zorunda kaldim valla kizin sporla falan alakasi yok ben boksa gidiyorum yinede beni dover valla diyom zaten arada dovuyoda...
"Selin Hakan ciftine gelirsek Barisma Selin gorsun gununu okuz" dedim bu seferde Hakanin delici bakislarina maruz kaldim ama Ege bakislariyla onu susturdu...Kulagina dogru egildim ve "Yakisikli Kahramanim" dedim ve kikirdadim oda benim gibi kikirdadi...
"Gelelim Omer Yagmur cutlugune"
"Gelmiyelim derin gelmiyelim..."
"Neden ya bak simdi yuruyen gazetem benim jessym askim bi-" lafimi bitiremeden ege atladi lafa...
"Lan daha bana askim demedin bu ne ayak?" Dediginde sinirlendim tamam kiskanmisdi ama ne ayak falan boyle konusmasi beni sinir ediyodu hic sevmem boyle seyleri...
"Ege tamam sakalasiyoruz ama ne ayak falan bunlar bana ters benimle digru duzgun konus!" Dedin sertce... Gozlerimin icine bakdi yine sonra kafasini iki yana salladi ve yukari cikdi... Bende hemen pesinden disari cikdim... Ne bekliyodunuz pesindenmi gitseydim? Yok ya, neden gidicem ben dogru duzgun soyledim o anlamak istemedi demekki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
RomanceMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...