"Anne?"
Bunun burda benim abimle ne isi var. Ne hakla buraya gelir ya?
"Kizim?"dediginde bende devreler yandi... Bagirip cagirmaya basladim...
'Bana kizim deme deme lan bana kizim deme ne annelik yapdin lan hangi annelik yapdin... Yasitlarim Annesiyle uyurken ben babamla uyudum... Asliyi hatirliyomusun aslinin annesi senden fazla annelik yapdi lan bana... " diye bagirdim... anne demis ola bilirim ama ben oyle bir anik soyledim onun bana kizim demeye hakki yok...
"Kizim bak ozur dilerim ben seni cok seviyorum kendimi affetdire bilirim izin ver ni-"
"Defol git yuzunu gormek bile istemiyorum..." dedim biraz uzaklasip.. cardaga dogru yurudum egede pesimden geliyodu herkes oturmami beklerken ben bagirmaya basladim...
"bu kadinla gorusen konusan bi kisiyi bile yakalarsam gorursem duyarsam o kisi benim icin biter silerim!" Dedim ve derin bir oh cekdim ege yanima geldi beni kollari arasina alip sıkıca sarıldı işde güven işde mutluluk...
"Seni seviyorum ben hep yanindayim unutma"
"Seni seviyorum seni cok seviyorum ege"dedim bende...
Insan bu hayayda ne isterki?
sadece sevgi💚 mutluluk😊 bir insanin kalbi bosa o insan bi hicdir... Bazen insanlar kalplerine haketmeyen insanlari alirlar... kalpleri kirilir sonra kalplerinin kapilarini kapatip defalarca kitlerler hic kimse giremesin diye..😢 Peki kalbinizi kirip dokmesine ragmen bi insani ilk gunki gibi askla nasil seversiniz? Kendi acdigi yaralari sara bilen birisi sizi gercekden de cok seven birisi... ege...hayatimin anlami babamdan sonra sevdigim erkek...😍O giderse naparim bilmiyorum onsuz naparim ben? Yikik dokuk olurum dunyadan soyutlanirim her halde... Ona guveniyorum ben...inaniyorum ki beni hic bi zaman birakmaz seviyo beni "söz" verdi bana... "ölüm bile ayıramaz bizi" demisdi... dusuncelerimi bolen egenin telefonu oldu ekrana bakarken gerildi bakmak icin uzandigimda engel oldu
"Hemen geliyorum melegim" dedi ve gitdi... arkasindan baka kalmisdim...Acaba noldu?
Arayan kimdi?
Neden o kadar sinirlendiki?
Yoksa arayan kiz falanmiydi?
benim gormemi istemedimi?"Ayyy" diye bagirdim birden herkes bana dondu... noluyoz lan!
"Noluyoz lan?!" Diye cikisdi ruzgar...Ayy isde benim kardesim...
"Ay ne bileyim boyle karabasanlar geldi lan bana" dedigimde jessy kikirdadi...
"Soyle basmasin kanka!"
"Evvvveeet jessynin sakasiyla burasi kutuplara donusdu eveet hemen kaciyoruz hayde tabanlara kuvvet!"dedi ve kahkaha atmaya basladi Omer...
"Yuru be Omer arkandayiz!"diye bagirdi abim... Omerin sorusuyla herkes yuzunu eksitdi...
"Arkamda ne bok yiyon kardesim?!" demesiyle hepimiz bir agizdan konusduk...
"Allah cezani versin Omer" -Ege
"Allah seni bildiyi gibi yapsin Omer"-Mete
"Carpil emi omer carpil"-Ruzgar
"Olmayan karizmanda gitsin yerle bir ol emi Omer"-Damla
"Allah cezani vericek elbet"- buda ben
"My god cezani versin Omu$"-buda jessy tabiki nerde sacma sey var benim kankimden cikiyo... Sapiklasmayin ha!
"Ayy yeter be cocugada yazik!" Bu hangi hiyar diye sorucaksaniz hemen soyliyeyim Yagmur hanim... Simdi bunlari dag evine kapatinca konusnuslar barismislar...
"Hay agzini opeyim Yagmur" dediginde biz kizlar kahkaha atmaya basladik erkeklerde "senin soyluyecegin sozun" diye kufretneye basladilar... Omer hemen savunmaya gecdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
Lãng mạnMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...