Sabah kalkdigimda ev bi sakin bi sakin... Basimda catliyo...Hemen batunun odasina gitdim... Odada yokdu dun elif bize gelmisdi... Elifi aradigimda abimin onlarda oldugunu soyledi bir bir herkesi aradim bi tek ege disinda... Omerde kalmisdi hemen onu aradim...
"Alo?"
"omer? Batu sizdemi?"
"Hayir biseymi oldu batuya?"
"Lan batuya noldu?" Diyr bogurdu ayi...
"Ya batuyu bulamiyorum evde hic kimse yok batunun odasinada bakdim ama yo- Bi dakika bu ne?" Konusarak odaya gitdigim icin daha omce fark etmedigim kagiti elime aldim... ege teleffndan bagiriyodu...
"Noldu? Kizim bi ses ver sene! Derin? Melegim?" Dediginde agzindan kacirdigi icin kufur mirildandi ve yine " noldu?lan " diye bagirmaya basladi...
"Ege?" Deddim ciliz sesimle neden mi boyle? Cunki kagitda Kursat Acarin...ismi yazili ve batu bi muddet misafirimiz... yaziyodu...
"Derin? Noldu? Derinnnnn melegim ses ver sana!"
"Batuyu kacirmislar"
"Geliyorum" deyip kapatdi...
"Bulun lann bulun onu babamdan sonra onuda kaybedemem lan bulun onu...Egee bul lutfen babamdan sonra bide Batu'yu kaybedemem yalvaririm bul" dedim bagirarak
Ege hemen yanima cokdu ve
"Tamam guzelim bulacam merak etme bulucam Batu'yu bak o daha sana 'Abla' diycek sende 'bana oglusum ablami dedi Anne desene yaa' diye mizmizlanicaksin sonra ben gelicem batu ' aybi ' diye kucagima atliycak sen bizden kuseceksin sana abi diyo bana abla diye daha bunlari yasamadan batu buyumeden ona bulasan cocuklara abim sizi dover lan demeden hic kimseye bisey olmuycak tamam mi?!"
Dedi sesi kendinden emin ciksa bile gozundeki huznu gore biliyodum...
" Tamam ama bul onu o Simdi cok cok korkuyodur ya karanlikda tutuyolarsa onu o o cok korkar karanlikdan. hatirliyomusun ilk geldiginde onu ilk aldigimiz haftalardan birinde aksam uyurken aglamisdi karanlik demisdi bende isigi acip yanina yatmisdim bana sokulmusdu bana yine anne demisdi bende onu opmusdum biliyomusun opmeyi bile ozlemisim kokusunu bakisini her seyini ozlemisim ben onu cok ozledim Ege" dedim
Ege de artik agliycakdi ve ben onun aglamasini isdemediyim ucun "tamam simdi kal git ve Batuyla geri don tamammi bende evde sizin icin yemek yapicam" dedim
Hemen ayaga kalkdi bana yaklasdi yanagimdaki yaslari sildi ve " sen cok guclu bi kadinsin" dedi bende gulumsedim tam cikiyodu ki arkasindan " Ege? " diye cagirdim bana dondu ve "Efendim?" Dedi ben benim ona sarilmaya ihtiyacim vardi ama nasil yapicam ki bunu oylesine soylecemmi acaba evet evet en iyisi direk soylemek
" Ben ben sana sa sarila bi bilirmiyim guc a almak ic icin"
Dedim basini evet annaminda salladi ve kendi yanima geldi hemen kollarimi boynuna doladim ve basimi boyun giriltisine gomdum cok guzel kokuyodu Batu da onun gibi kokardi hep onu ozenerdi dayanamadim ve kokusunu derin derin icime cekdim...
"Ege bana iyi geliyosun biliyosun dimi bana iyi gelen nadir seylerden birisin"
dedim dudaklarini omzuma bastirdigi icin guldugunu anladim ve devam etdim
"bilmiyorum nedenini ama seni gorunce heyecanlaniyorum seni yani seni seni seviyorum"
dedim aman allahim ben ne desim boyle off boyle aglamak bana hic uymadi ya sacmalamaya basladim iyice valla ama ondan duydugum bu sozlerden sonra ne hierimden nede bunu ona siyledigimden pisman olmadim...
"Ahh Derin ben seni tam 3 yildir seviyorim sana asigim be kadin 3 yildir senden baskasini gozum gormuyor" dedi ve benden ayrilip alnima kucuk bir opucuk kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'im
Storie d'amoreMutsuz bi hayat geciren Derin... Hep yaninda olup ona destek olan Enis...Derin ve Enisi kardesi gibi seven ve koruyan Mete... Derinin aşkı Ege... Jessy'le Damla ve Yagmur'un hikayeleri... Hayati sadece kotu bi film gibi gecen Derin artik senaryoyu...