¡¿Ingilizce katliyami?!

29 7 1
                                    

Dudaklarimda hiss etdigim sicak dudaklarla mal gibi kaldim ama cok guzeldi dudaklari tam tam cikolata gibiydi ahh ne sacmaliyorum ya ben? Hemen itdim ama birakma di ellerini belime sıkıca sarip beni kendine daha da yapistirdi... Artik dayanamiycakdim bendi opusune karsilik vermeye basladim... Bu his bu his cok baska cok guzel insani garib bi sekilde mutlu ediyo... Nefessiz kalinca ayrildi benden ama hala sıkıca sarmışdı... nefes nefese konusmaya calisdim alnini alnima yaslamisdi nefesi yuzume dudaklarima deyiyodu...

"E ege.... na.piyosun?" Dedim dudagima kucuk bi buse birakip alnini yeniden alnima yapistirdi...

"Derin ben ben senin kaza yapdigin o gun her seyi anladim seni ne kadar cok sevdigimi sensin yapamiyacagimi" dedi durdu tam gozlerime bakiyodu agzimi acip bi sey bile soyluyemedim sadece mest olmus bi sekilde dinliyordum...

"Ve yemin ederim o gun ben kendi kendime soz verdim ki bi daha senden baskasina dokunmam... Senin gozlerinin piriltisi... Dudaklarinin tadi...Sert olman... Cesurlugun bunlar baska hic bi kadinda yok olsa bile ben sadece seni istiyorum o gunden sonra hic kimseye yaklasdim bi kadina goz ucuyla bile bakmadim..." dedi dudagimin kenari kivrilmisdi ama onu affetmem mi gerek yoksa surundurmem mi bilemedim?

"Tamam bakmis ola bilirim ama yemin ederim nereye bakdiysam seni gordum derin benim icin sende baskasi yok tamammi? Yalniz sen varsin biz variz!" Ahh biz ne guzel dimi sen ben diyil biz evet biz bizdik bir aile gibiydik batu ben ege...

"Tamam tek bisey istiyorum!" Dedigimde gozlerindeki mutlulugu heyecani gore biliyodum...

"Ne istersen o melegim."

"Kanitla lutfen sana guveniyorum ama yinede kanitla" dedim ahh salak kafam ne kadar da guzel soyledim 'sono govonoyorom omo konotlo" lan adama bakya hem guveniyorum diyom hemde kanitla diyom cok garipim evet evet cok garipim...

"Tamam gel benimle!" Dedi ve elimden yapisdigi gibi kapiya yonlendi tabi bende arkasindan surunuyodum taki? Ayagimi carpana kadar

"Ahh ayagim" diye bagirinca hemen durdu bana bakinca yere cokdugumu ama tabi kolum onda bi kolumun havada oldugunu gordu hemen elimi birakip yankma cokdu...

"Ozur dilerim ozur dilerim melegim acidimi?"

"Ha hayir sadece ufak bisey onemli diyil" he he ofok bosoy onomlo doyol lan ayagim kafam kadar oldu be... Birden bire havalanmamla beni kucagina aldigini anladim... Hemen kollarimi boynuna doladim... O mest edici kokusunu icime cekdim annamis olucak ki dudaginin kenari kivrildi ve

"Cokmu guzel kokuyorum?" Dedi ahh salak kafam cocugu ne diye kokluyosam artik off...

"Hayir tabikide sey sey what is the sampuan?" Haa ne dedim lan ben...

"It is a Elidor begendinmi lady "

"Suan ingilisceyi katletdik ege hadi gidelim artik ayrica evet guzel kokuyosun insana huzur veriyo" dedim kikirdayinca basimi boynuna gomup dahada sıkı sarıldım ona...

"Derin bi daha anlamadan dinlemeden gitme tamam mi beni senden mahrum etme!" Dediginde dayanamadim boynuna opucuk kondurdum ve "tamam" dedim...

Durdugumuzda hala sarilmisdim kollarimi birakamiyodum ondan hep boyle kalalim...

"Derim incenmi artik kucagimdan yerin rahat galiba?" Dediginde evet annaminda basimi salladim biraz dusundu ve kafa sallayip geri eve donmeye basladi ne yani 'kanit?'

"Ege hani kanitliycakdin?" Dedigimde alnimdan opdu ve "tamam guzelim ariycam Hakan hiyari alsin surtugunu gelsin sen merak etme" lan bu cocukda baya kufurlu cikdi tabi ben varim diye cok kufur etmiyo etmiyo boyle etse nolur siz dusunun yani!

"Tamam o zaman" dedim ve yeniden sarildim boynuna" benden uzun boyda ve buda onun icin avantaj yani istedigini yapiyor...

"Melegim odan nerde?"  dediginde evde oldugumuzu gordum odammi?
'What oda' ne odasi lan odayi napicakki bu cocuk...

"Seni yemiycem derin ayagina bisey surelim" dediginde sesli dysunudugum icin kendime bildigim tum kufurleri etdim valla...

"Ta tamam yukarda sagdan 2ci kapi 1ci Ruzgarin odasi... ora bakarsan banyosunda acil yardim kutusu olmali"dedigimde hemencecik soru sordu...

"Sen ruzgari nerdenn taniyorsun? Ruzgarin evindede ne yapiyordun ayrica?"

"Ya ege simdimi aklina geldin ruzgarin evinde oldugum... Bide Ruzgar benim eski sevgilim" dedigimde beni kucagindan oyle bi indirdi ki valla okuz indirmek denmez baya baya yere atdi lan beni canim yandigi icin ahh diye bagirdim ama beyfendi delirmekle mesgul...

"Lan ne diyon lan sen. sen senin eski sevgilinin evinde ne isin var kizim? Manyakmisin lan sen ne bokuna buraya geldin... Ruzgar oicine bak sen kardesim gibi kardesimi nasil uzersin lan falan sevgilim demiyoda" dediginde artik kahkaha mi tutamadim... Ege bana "manyakmisin?" Bakislari atiyodu ama takan yok...

"Derin iyimisin lan delirdinmi kizim ?"

"Ya ege hahhaa saka ahaha yapdim ya ahahah tepkini olcemek ahahah icin ahaha ruzgar benim abim gibidir" dedigimde azcikda olsa yumusamisdi ama simdi haince siritiyo vahoo bu isin icinde bi is var...

"Demek saka yapdin demek tepkimi olcmek istiyodun" 'hihi' gibi onaylayici sesler cikardigimda '1 dakka' isareti yapip telefondan bi kac biseye basim konusmaya basladi...

'Lan nerdesin?'

'Ha tamam hemen .... daki bi dag evi gibi bi ev var oraya gel o dun altina atdigin surtugude getir"

'Lan seni be- tovbe tovbe estagfurullah hadi cabuk gel"  dedi ve telefonu kapatdi yanima geldiginde kahkaha atdim ve

"Ege imana geldi!" Dedim hay demez olaydim...

"Demek oyle kucuk hanim gel simdi buraya "dedi ve beni kucagina aldigi gibi odaya girdi yataga birakip gidiklamaya basladi ama bi sorun var... Ben ordan gidiklanmam... Yapiyo yapiyo olmuyo hahaha olmaz tabi be ne sandin olum benim baklavam bile var eh oyle fazla diyil 4 tane kucuk ama var sonucda kas var olum kas boksa bosuna gitmiyorum... Sadece tikime dokununca gidiklaniyorum...

"Lan kizim" dedi ve kenardan gidiklamay basladi ahh bu olmadi isde birden bire kahkaha atmaya basladim benimle birlikde oda guluyodu ama benim artik gozumden yaslar geliyodu o derece...

"E ege ahahaha ye aha yeter ahahhaha lutfen lutfen yeter ahahah" dedigimde artik pes etdi tam kalkiyodu ki durdurdum yana yatirim ben uzerine cikdim karnina oturup gidiklamay basladim kahkaha atiyordu bana yaodiginin cezasi isde ege bey...

"Derin ahaha tamam kizim be ahaha yeter"?!" Dediginde birakdim yana yaticagim sirada ensemden tutup uzerine yatirdi beni bende bisey demedim basimi boynuna gomdum gozlerimi kapayip onun kokusuyla mayismaya basladim...

Sonrasi uyku tabikide...
Hemde bu erkeksi kokuyla...Ve tabiki onun sahibiyle tabi sizin bi egeniz yok...



Yeni bölüm az kaldı biter bitmez bölüm atıcam....

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin