× YAPMA... ×

51 6 5
                                    

Sabah uyandigimda bi cift kol belime sarilmisdi... Arkami dondugumde ruzgari gormemle siritdim kiyamam ben buna burda uyuyup kalmis...
Dun gece ne oldu merak etmissinizdir simdi dimi?

Tamam tamam anlatayim... Biz konusduk egeyi geberticem falan filan dedim sonra ben dovuse basliycam dedim kabul etdi ama zorlamak yok dedi bende kabul etdim sonrada uyumusuz isde... En onemlisi Boksa yeniden basliyorum boks benim hayatim demekdi babamla da eskiden antreman yapardik hih ne gunlerdi ama cok eglenirdik... Ruzgarla tanismam Dun gibi aklimda hala...

Flashback baslangic:

'Baba ne zaman basliyoruz'

'Valla melegim ben senden korkuyorum hirslaninca beni bile dovuyosun ya o yuzden '

'Ya baba ya gel hadi bisey yapmiycam sadece antreman bak Enisle antreman yaparim sende kalirsin ha oyle'

'Woow agir tehdit suan ama ha"

"Ayh ben seni yerim benim tatli babiskom"

"Yumusamisa benziyosun bence baliyalim hemen de bitirelim cok yorma kendini"

"Tamam babam"

"Derinim sen baba diyince cok mutlu oluyorum biliyomusun? Sanki sen her baba dediginde yeniden ilk baba dedigin ani yasiyomus gibi oluyorum seni cok seviyorum guzel kizim" dediginde gozumden 1 damla yas dusdu... Aklimda tek soru var Annem ben Anne yada Baba derken yanimdamiydi yoksa o ani bile goremedimi!

"Baba annem benim ilk ne dedigimi gordumu yoksa cokdan gitmismiydi" dedigimde babaminda benim sinirlerimiz bozulmusdu iyice babamin cenesi kasildigindan deliye dondugunu anladim her annemin sozu acilinca boyle olurdu

"Gormedi derin bidaha anne demiyceksin o kadina tamammi senin annen yok guzel kizim bi tek ben varim tamam?"

"Tamam babam benim seni cok seviyorum babam" dedigimde guldu ve bana sikica sarildi sonra hemen antremana basladik ilk once isindik sonra dovus 2 korumayi yere serdikden sonra

"Ya baba bunlar ana kuzusu ya bana dah sert birini bul" diye mizmizlandim bi tane yakisiklimi yakisikli sert kasli bi cocuk one cikdi ve

"Levent abi izninle ben Derin hanimla dovusmek isterim" dedi lan bu cocugu yerim yerim ama ben sana kiyamam ki vuramam sana vurmam vurdurmam ahh ben ne sacmaliyom be?

"Kizim istermisi n kizim derin ya derin sana diyorum kizim"

"Ha evet evet baba isterim sert birine benziyo" dedigimde carpikca gulumsedi...

Sonra dovuse basladik ilk rount o yendi 2ci round da o yendi 3de artik delirmis durumdaydi annemi hatirlatdim kendime cocuga nasil girisdiysem artik cocuk hastanelik olmusdu neden bilmiyorum ama yaninda olmak istemisdim bende onunla hastaneye gitdim ama kucuk ezikler dedi doktor bide ensesine sert vurmusum o yuzden bayilmis...

FLASHBACK son

Birden birinin odaya ayi gibi dalmasiyla yerimde sicradim yani...Gelene bakdigimda karsimda sapsal bi Omer vardi... 'What?' Omer ne alaka lan bu cocuk benim yerimi nerden bildi beni nerden buldu...

"Derinnnnnnmmm" diyerek uzerime atladi ama tabi bu okuzun altinda ezilmemek icin yana kaydim yazikda yeri boyladi haliya nasil sarilmissa artik sapik sapik seyler dusundum yani...

"Omer kalk lan haliyla iliskiye girdin yavas" dedigimde kahkaha atarak ayaga kalkdi sonra beni kolunun altina alarak sacimi karisdirdi...

"Kiz sen nerdesin ben seni ne kadar aradim abim olucak hiyar bi yerlerini yirtiyo 'derini bulun' diye neden gitdin kiz" dediginde ilk dusundum hem beni aldatiyo hemde beni ariyo hah bu cocuk ne istiyo ki...

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin