《 Şakamısın kızım/oğlum 》

39 6 2
                                    

Jessy'den devam...

Kapida gordugum kisiyle sok gecirdim baya baya oydu ama simdi onun burda ne isi var ki... tabi siz merak etdiniz bu salak kim diyr simdi bakin...

Flashback baslangic: (Yazardan)

Daha dun gelmisdi Jessy ama bugun onu yalniz birakmislardi biliyodu zaten hep birlikde olamazlar kisa zamanda yani 1gunde Yagmurlada cok yakinlasmislardi... Hatta bugun onunla gorusmek icin cikicakdi evden...
Egeye ve omere haber verdikden sonra uzerini giydi ve kendini istanbulun sokaklarina atdi 5 yildir gezmedigi gormedigi uzak kaldigi ve ozledigi sokaklarla hasret gidere gidere yuruyodu birden yagmur yagmaya basladi ama bir sey var ki Jessy yagmurdan nefret eder... Hemen kosar adim kafeye gitmeye basladi taki arabanin biri yerdeki camur birikimini jessynin uzerine puskurtene kadar...Arabadan super yakisikli bi hiyar indi iner inmez jessye mal mal bakmaya basladi ama jessy durarmi hemen saydirmaya basladi...

"Ya manyaga bak ya oglum bi dikkatli olsana sen ehliyeti marketdenmi aldin arkadas okuz odun salak su ustumun basimin haline bak yaa manyak bamya kafa"

"Ozur dilerim bilerek olmadi kucuk hanim" dedi ruzgar ama oda cildirmisdi bu sozlerle hemde bu kiz yuzunden siril siklam olmusdu ve hala da islaniyodu ama kiz affedip gitmek yerine dahada dikleniyodu...

"Ozor dolorom bolorok olmodo kocok honom...lan kucuk hanim sensin tamam mi ?  Ozur dileyince benim ustum basimda duzeliyomu ha okuz bamya salak odun ayi"

"Ehh yeter be kizim benimde sabrimin siniri var dimi? Ozur diledim cek git isde... yavyasamay bahane ariyorum demiyoda yalandan sert kiz ayagina yatiyo bana"

"Lan okuz odun manyak benmi sana yavsiycam bi git be bi git delinin zoruna bak napayim ben seni ha napayim? Su ustume basima bak ya ne hale geldi simdi napicam ben okuz?"ruzgar artik sinirlenmisid birazcik sapiklikdan bisey olmaz dedi

"Istersen benim eve gide biliriz valla ustunu deyisirsin hem dusda alirsin istersen yardimda ederim kucuk hanim"dedigi anda kafasina tas yedi ahh bu acidi isde elini kasina goturdugunde kanadigini gordu ve ruzgar bu sefer gercekden de cildirdi ve artik sabredemedi bagirdi oda...

"Kizim asil manyak sensin lan napiyon ha napiyon kucucuk boyunla bana kafami tutuyon lan sen bana bana Ruzgar Soykan'a kafa tutuyorsun ha simdi bu kafa atdigin tasinda ozrumu kabul edip defolup gitmek yerine uzerime gelmeginde bana okuz odun bamya demeyindi hesabin vericeksin gel buraya" dedi ve arabanin kapisini carpip jessye dogru yurumeye basladi... jessy ise o sert kiz gercekden de bi erkekden korkmusdu evet evet jessy korkmusdu... hemen kosarak uzaklasmaya basladi tabi giderkende saydirmayi unutmadi...

"Manyaga bak ya isi gucu yok hesap vericeksin diyo okuz odun bamya"

Ruzgarsa onun arkasindan zafer siritisini sergiliyodu etrafa....

Flashback son

"Bu bakismanizi bitirseniz diyorum ha?" Dedi derin o zaman da biz ayni zamanda...

"Sen..." dedi

"Sen..." dedim onun simdi burda ne isi vardi ya ya yine hesao sormaya kalkarsa amannn egeyle omus var hem enisle metede var dimi onlar beni korur...

"Sakamisin sen?"

"Asil sen sakamisin? burada ne isin var senin" dedim oda ayni soruyu bana sordu

"Asil senin burda ne isin var?"

"Ilk ben sordum!"

"Bana ne ilk sen cevapliycan ama"

"Kucuk hanim o gun yaptiklarin hala aklimda istersen kasinma"

"Yok yaa kasini sana bakayim"

"Tamam sen istedin bu kiz var ya 3 4 ay bundan once yagmurlu bi gunde arabayla giderken karsima cikdi bu bana yavsamaya basladi sonra bana hadi sen-" lafini bitirmesine izin vermeden agzina elimi kapatdim...

"Manyakmisin ya sacma sacma konusma ege valla oyle bisey yok" dedim cunki suan egenin yuz ifadesi hicde yumusak diyil bugun bu evden cezet cikmazsa iyidir...

"Hemen iceri gecin! Hemen!" Diye bagirdi Omer... Ege dememi bekliyodunuz dimi? Valla bende egeden bekliyodum ama bilmediyiniz bisey var Omer egeden bile hassasdir boyle konularda...

"Ta tamam" dedim herkes iceri gecince tekli koltugun sag tarafindan oturmak icin hamle yapinca kafam ve bedenim sert bir sey? Ha cusseye deydi... bu kimdi lan kafam yarildi...Ana bu cocukmu lan bu manyakmi...

"SAKAMISIN KIZIM?"

"SAKAMISIN OGLUM?" dedik ayni anda derin ve Hakan bize bakip kikirdiyolardi ama Egeyle Omer ikimizide suan oldurmek istiyolardir buyuk ihtimal...

"Ben simdi sizi saka yapicam ha oturun lan hemen anlatin ne boklar dondugunu!" Dedi ege ve cocugun agzini acmasina izin vermeden her seyi anlatamaya basladim...

30 dakika sonra...

Sonunda anlatdim sonuc?

Gulmekden karnina agri giren 3 adet maymun bunlar : Hakan(hiyar kuzenim) Derin (salak kankam) Omer (kafa dengi kuzenim)

Sadece tebessum eden 2 adet ayi bunlarda: Ege (cnm kuzenim) ve Ruzgar (Derinin coukluk arkadasiymis ama tabikide benim deyimimle okuz)

"Derin susun lan artik yeter" dedim sesimi yukselderek...

"Ta tamam ya ohh hahah lan neler olmus hic biseyden haberimiz yok lan valla ama gercekden de kafa dengisiniz ha?" Dediginde bende

"Ne demezsin ama bencede arkadas ola biliriz?" Dedigimde Ruzgar kulagima egilip adeta fisildadi...

"Sana son dediklerimi ve senin kacisini niye soylemedin kucuk hanim?" Bende ayni seyi yaoarak onun kulagina fisildadim...

"Soyledikleriniz sadece sacmalikdi Okuz beyfendi!"

"Oyle olsun bakalim" dediginde artik sinirleniyodum ve bende onun gibi rahat bir tavirla...

"Oyle olucak zaten" dedim... Derinle birlikde kahve yapmaya gitdik dogrusu kahve diyil... Sicak ciklota yapicaz birden bire hava degisdi ve suan cok soguk... sadece Hakana kahve yapicam cunki o sicak cikolatadan igreniyo.. hahaha baska zaman olsa kotuluk yapardim ama suan hic havamda diyilim...

Cikolatalari bitirince iceri gecdik hepsini dagitinca herkes kendi istedigi kisinin yanina gecdi...

Ege Derinle cift kisilik koktukda sarilarak oturdular... diger uclu koktukda Hakanla Omer yayilmis hic yer kalmiycak bi sekilde oturuyolar... Bende tekli koktuka kuruldum tabi ruzgar cancagizima yer kalmadi...
Oda benim koltuguma sirtini yaslayip dizlerini hafif kendine cekip oturdu...

Herkes koyu bi sohbetdeydi ben bense sadece Ruzgara bakiyodum neden demeyin cunki valla yeminle ben bike bilmiyorum neden boyle bi sdy yapdigimi...

Uzun boyu yeni cikan sakallari kumral saci guzel gozleri gulerken ortaya cikan o kocaman belediye cukurlariyla ultra yakisikli super bi cocuk yani her genc kizin hayali olucak cocuk valla...Tabi benim diyil ben hayam kurmam asik olmam bu Jessy Kurallari... Ahh Egeyle fazla egeye magruz kalmakdan egeye benzedim ya ne kurali offf...





Sizce nasildi bolum?

Peki Ruzgar karakterine hangi oyuncu olsun?

Lutfen vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin... ^_^

Hayat'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin